Специ допоможіть......

(1/2) > >>

Leva307:
Питання такого характеру,е двигун з авіаконверсії і гвинт правого обертення  якщо розмістити вал для гвинта над двигуном по всій довжині, які наслідки якщо двигун буде нище вектора тяги?

Андрей-пилот:
Поменяйте винт и не изобретайте аэрокобру.

Toris:
Маю підозру, що специ будуть проти всього, починаючи з конверсійного двигуна. :)

Як про мене (не спец) - монопісуально. Всі ці редуктори Чернова та ремінні редуктори підіймають вал гвинта вище центру мас двигуна - і нічого страшного, літають. На крайняк встановите сидіння трохи вище, щоби не змінювався розрахунковий центр мас системи літак+пілот, якщо Ваш літачок геть легенький, весь карбоновий.

Leva307:
Це для автожира

подвашник:
Сайленблоки по оси винта  4 шт и два снизу с подбором места для
упора на  переменных режимах.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница