Leva307
|
|
« Ответ #90 : 16.03.2017, 00:00:21 am » |
|
я так зрозумів моя участь не потрібна,з двигуна заводськими 75 к.с. можна витягнути десь 85-87 к.с. просто картами екології,+ можна побавитсь системою запалювання з вприском це ще +5-6 коняк, якщо ставити наддув то треба занижати ступінь стиску ,но це дорого
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Leva307
|
|
« Ответ #91 : 16.03.2017, 00:03:24 am » |
|
Я так зрозумів, що цей чоловік може самостійно прошити потрібну характеристику в "мозги" двигуна...
Прошити то можна, але фізику і сопромат не наіпеш. можна, двигун працюе по фізиці, но е фактичні параметри,які можна зробити потрібними
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Leva307
|
|
« Ответ #92 : 16.03.2017, 00:07:35 am » |
|
розпочав доопрацювання двигуна,е натхнення,дай бог терпіння,решту зробим,фізика терпить і допомагае,на днях викладу проби результатів,но є ++++++
|
|
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #93 : 16.03.2017, 00:10:06 am » |
|
я так зрозумів моя участь не потрібна,
Навпаки! Активніше приймайте участь в розмові.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #94 : 16.03.2017, 00:11:13 am » |
|
...,но є ++++++
Що це значить? Я не зрозумів...
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Leva307
|
|
« Ответ #95 : 16.03.2017, 00:25:24 am » |
|
спробую позбавити двигун екологічних норм,зараз розпочав доопрацювання робочих карт двигуна,це змінить настройки вприску
|
|
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #96 : 16.03.2017, 00:35:28 am » |
|
спробую позбавити двигун екологічних норм,зараз розпочав доопрацювання робочих карт двигуна,це змінить настройки вприску
Добре. А яка історія двигуна? Явно ж не новий. Тобто, потрібно що називаеться "перебрати" детально усе... Взагалі-то, в котрий раз, рекомендую відкрити тему по своєму проекту - там і обговорювати всі питання. А тут тільки про редуктор можна - інше не по темі виходить.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
|
Leva307
|
|
« Ответ #98 : 16.03.2017, 00:48:59 am » |
|
Напевно треба починати нову тему двигуна,редуктор треба зробити під номінал двигуна решта буде лише модернізація,але з того що я бачу з початку, прогрес чомусь получаеться за надто динамічним,десь щось пропустив,якось не правильно почав двигун набирати потужність
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Leva307
|
|
« Ответ #99 : 16.03.2017, 00:51:46 am » |
|
К9К це дизель,для безину треба занижати ступінь стиску бо отримаем передчасну детонацію( в народі пальці стукають)або робити безпосередне впорскування
|
|
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #100 : 16.03.2017, 00:53:56 am » |
|
,якось не правильно почав двигун набирати потужність
а навантаження яке? врахували?
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
TAILDRAGGER
|
|
« Ответ #101 : 16.03.2017, 00:54:39 am » |
|
К9К це дизель,для безину треба занижати ступінь стиску бо отримаем передчасну детонацію( в народі пальці стукають)або робити безпосередне впорскування
Я знаю, что дизель (у меня такой), ну так поговорить со специалистами, они сами изготавливают эти турбочарджеры...думаю можно организовать для любого
|
|
|
Записан
|
Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
|
|
|
Leva307
|
|
« Ответ #102 : 16.03.2017, 12:58:27 pm » |
|
Так я і сам можу це зробити + дописати прогу на наддув но для цього треба переробити двигун, зменшити ступінь стиску,замінити шатуни ,+ доставити хоча би динамічний фазорегулятор,простіше купити!!! турбований двигун
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #103 : 16.03.2017, 13:02:07 pm » |
|
Андрій, відкривайте вже тему з назвою " Авіаконверсія двигуна Peugeout 307 TU3JP". Ми всі вже чекаємо, плюсуємо і навіть трошки стогнемо від цікавості.
|
|
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #104 : 16.03.2017, 18:54:02 pm » |
|
Раз в два оборота поршень четырехтактного делает впуск. На этот процесс затрачивается энергия, если поток топливо- воздушной смеси не имеет принудительного подпора. Для наддува , проверено на авто , не обязательно использовать турбинку или поршневой нагнетатель , достаточно, и это сразу ощущается , от воздухана отвести трубу на передок с диффузором 1 к 4 и в осбенности после 60 авто приемистей , а свечи соломенеют, топливо экономится. Диффузор на стоянке закрывается заглушкой. Не сервис , но на любителя. При таком малом наддуве повышатся,на блохи..., крутящий момент.
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
|