подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #75 : 14.03.2017, 21:58:10 pm » |
|
Все... это клиника
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #76 : 14.03.2017, 22:02:05 pm » |
|
Все... это клиника Або порадьте коеф. редукції чоловіку, або вйо.
|
|
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #77 : 14.03.2017, 22:42:23 pm » |
|
1
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #78 : 14.03.2017, 22:46:23 pm » |
|
1
0.7
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #79 : 14.03.2017, 22:47:51 pm » |
|
Все... это клиника Або порадьте коеф. редукції чоловіку, або вйо. Для цього чоловік, принаймі, повинен викласти графік характеристик свого двигуна. Це як мінімум.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #80 : 15.03.2017, 07:59:09 am » |
|
Для цього чоловік, принаймі, повинен викласти графік характеристик свого двигуна. Це як мінімум. Я так зрозумів, що цей чоловік може самостійно прошити потрібну характеристику в "мозги" двигуна...
|
|
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #81 : 15.03.2017, 08:55:50 am » |
|
Я так зрозумів, що цей чоловік може самостійно прошити потрібну характеристику в "мозги" двигуна...
Прошити то можна, але фізику і сопромат не наіпеш.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #82 : 15.03.2017, 09:07:59 am » |
|
Прошити то можна, але фізику і сопромат не наіпеш. З наукою все грає. В нас об'єм навіть більший. В ротаксі теж прошивка. Питання лише в гарантованому ресурсі та ще в чомусь...
|
|
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #83 : 15.03.2017, 10:20:20 am » |
|
Якби ж усе так просто було... Тут грубої сили мало - ще розум прикласти треба. Як писалось вище, потрібно оприділитись з режимами (злетний, номінал, крейсер) Вивести графік характеристик двигуна - залежності обертів, потужності та крутного моменту. Якщо є можливість, підкорегувати за потребою. Вивчити детально характеистики гвинта. изначитись зі швидкістю, на яку розраховуати установку вцілому. Так як це автожир, то ключовою тут є тяга на місці. Тобто, максимальну тягу треба налаштовувати "на стропі". Виходячи з цього, все добре прорахувати, й вичислити редукцію, необхідну для отриманих умов. Подумати, чи варто городити новий редукор, чи є можливість (з мінімальними допрацюваннями) використати готову опробовану конструкцію, що врешті буде дешевше. Мабуть. Зібрати це все докупи на стенді й поганяти з замірами обертів,температур, часу, тяги.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #84 : 15.03.2017, 18:42:35 pm » |
|
Вальтер-Минор от Микро четверки до большего шестерки, все без редукторов. От 80 до 360 л.с..От простых карбюраторных до инжекторных(сперва в 70ых был механиеский...) с наддувом. который нужен даже для низколетающих.
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #85 : 15.03.2017, 19:24:11 pm » |
|
Був би в нас об"єм 4 літри, як в Мінора - крутили б без редуктора. https://en.wikipedia.org/wiki/Walter_MinorА при нашому об"ємі, якщо хочемо зняти повну потужність, мусимо застосовувати редуктор.
|
|
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #86 : 15.03.2017, 19:33:59 pm » |
|
Був би в нас об"єм 4 літри, як в Мінора - крутили б без редуктора. А краще- був би в нас Вальтер Мінор, не мудровали б і не морочили собі голови.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
TAILDRAGGER
|
|
« Ответ #87 : 15.03.2017, 21:46:47 pm » |
|
Не завжди, мусимо затосовати i турбiнку http://www.flygas.info/en/engine-for-ultra-light-airplane-gas252.htmli редуктор 70 л.с. из Ситроен Виза 57 Kg (125 pound) included, Engine starter, Alternator, Injection, Tubes, air filter.
|
|
« Крайнее редактирование: 15.03.2017, 21:54:54 pm от TAILDRAGGER »
|
Записан
|
Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #88 : 15.03.2017, 22:11:47 pm » |
|
Андрію, а яка розрахована вага силової установки (двигун з рідинами, редуктор, гвинт)? Для автожира стат. тяга повинна бути в районі половини злітної ваги апарату. І, якщо сам двигун буде важити як пів апарату, то на конструкцію залишається дуже мало. І пілота на дієту доведеться садовити, а пасажирами брати тендітних жіночок. ))) А серйозно, поділіться "прикидками", якщо вони є.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #89 : 15.03.2017, 23:37:17 pm » |
|
Цікава пирхкарка..........
|
|
|
Записан
|
|
|
|
|