DAMIR
|
|
« Ответ #60 : 13.03.2017, 15:40:19 pm » |
|
Дамір, 307-й вирішує проблеми по мірі виникнення. І він підніметься у небо на власному апараті раніше від нас.
Так я ж тільки порадію за людину. Просто хочется відгородити його від помилок і даремної втрати часу на елементарні речі.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #61 : 13.03.2017, 15:59:18 pm » |
|
К стати высокооборотный винт не увелиенного диаметра как с редуктором по мере набора скорости меньше за счет фонового (мидельного)сопротивления теряет тягу чем винт большой.
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
nikol1406
|
|
« Ответ #62 : 13.03.2017, 16:08:33 pm » |
|
Leva307, наскильки вас зрозумив, ви не бажаете використовувать двигун довго на великих обертах, для того хочете, щоб використавши редуктор з меньщим передаточним числом, мати максимальни оберти гвинта при середних обертах двигуна? Сучасни двигуни мають властивости видати свою саму здорову потужнисть при максимальних обертах 6000 деяки й выще, при тому мають видносно не здорову вагу й достатню економичнисть.Якщо двигун не використовувати на максимальних обертах то з нього не зняти максимальнойи потужности, йака потрибна при злети або инших режимах, ставити потужниший двигун, це бильша вага та иньши неприемности. Тому й ставлять редукцию таку при який використовуеться вся потужнисть двигуна, а це максимальни оберти, а в крейсери щоб зменьшити оберти двигуна застосовують ВИШ. Думаю над цим питанням стильки умних людей передумало и переексперементовано, що ми зараз маемо готови цифри редукции, и думаю не я не ви в цому напрями кращого не придумаемо. З повагою до всих екснериментаторив.
це не завжди так,багато фірм модернізують старі двигуни до рівня теперішніх вимог хоча конструктивно вони е старої розробки по можливостях технологій старших часів. Зараз е багато двигунів які виходять на максимальну потужність і при 4800-5000 обертів і потужність не маленька,але мова не про це,питання чи можливо завдяки редуктору досягти результату зменшивши оберти двигуна з 5500 до 4000 та залишити нормальну тягу на гвинті тим самим уникнути багато інших проблем з вібрацією та ресурсом -Це можливо виришити встановивши замисть простого редуктора багатоступеневый, з можливистью перимикати передаточни числа редукции на ходу.Це правда ускладнить конструкциюи тришки добаве ваги...
|
|
|
Записан
|
Наслаждаться полетом, даже находясь на подводной лодке.
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #63 : 13.03.2017, 16:09:44 pm » |
|
К стати высокооборотный винт не увелиенного диаметра как с редуктором по мере набора скорости меньше за счет фонового (мидельного)сопротивления теряет тягу чем винт большой.
..., але має менший КПД. І не забуваймо, що це автожир. Швидкість обмежена ротором, а точніше числом "мю". У гірокоптерів, в звязку з низьким "качеством"К, ключовою є максимальна стат. тяга.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #64 : 13.03.2017, 16:10:47 pm » |
|
nikol, а варіатор?
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Leva307
|
|
« Ответ #65 : 13.03.2017, 17:20:26 pm » |
|
Звати мене Андрій , як працюе двигун та всі його нюанси при роботі на різних режимах знаю досить,толкової інформації по данному питанню мало,дуже багато мила та ходження по колу з різних точок ,в дамки не лізу бо ще рано, а проблеми дійсно стараюсь рішати по мірі поступлення, є ціль має бути вирішення.Можливо ще не досвічений по пошуку данної інфи- але бажання є ,стараюсь.Немає ні чого не можливого
|
|
|
Записан
|
|
|
|
nik
|
|
« Ответ #66 : 13.03.2017, 17:46:20 pm » |
|
|
|
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #67 : 13.03.2017, 18:36:00 pm » |
|
Але про редуктори варто поговорити тут.
Андрію, так ви вже зрозуміли для чого редуктор ставлять?
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Leva307
|
|
« Ответ #68 : 13.03.2017, 19:15:40 pm » |
|
Так, но ще зрозумів що е велике поле для діяльності та пошуку потрібного результату
|
|
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #69 : 13.03.2017, 20:48:33 pm » |
|
Так, но ще зрозумів що е велике поле для діяльності та пошуку потрібного результату
Це точно. Раджу відкрити тему по своєму проекту. Хто чим зможе - допоможе. І це дуже цікава та корисна тема.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #70 : 13.03.2017, 21:10:08 pm » |
|
Valeriy Kulpinskiy *** Karma: +27/-1 Offline Просмотр профиля Email Личное сообщение (Offline) Re: Автожиры в Украине. « Ответ #331 : 22.05.2016, 15:21:56 » Процитировать На початкових стадіях проектування та розуміння взаємозалежності геометричної конфігурації , проходящих процесів при польоті , вплив на параметри і безпеку вибраної схеми автожира , підставляв різні значення в програмі "Автоматичний калькулятор " Люка Термовяки , можна приблизно прорахувати параметри свого автожира .
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
nikol1406
|
|
« Ответ #71 : 14.03.2017, 09:29:03 am » |
|
nikol, а варіатор? вариатор тоже вариант, я вважаю достатньо стандартного редуктора, а економичнисть пидибрати кроком гвинта, його можно пидибрати пид свойи потреби.
|
|
|
Записан
|
Наслаждаться полетом, даже находясь на подводной лодке.
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #72 : 14.03.2017, 11:26:04 am » |
|
вариатор тоже вариант, я вважаю достатньо стандартного редуктора, а економичнисть пидибрати кроком гвинта, його можно пидибрати пид свойи потреби.
А пацани то не в курсі...
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
nikol1406
|
|
« Ответ #73 : 14.03.2017, 17:20:30 pm » |
|
вариатор тоже вариант, я вважаю достатньо стандартного редуктора, а економичнисть пидибрати кроком гвинта, його можно пидибрати пид свойи потреби.
А пацани то не в курсі... Прекрасная заметка, да чувство юмора великая сила!!! А пацанам которые не в курсе - на первый курс изобретать велосипед...
|
|
|
Записан
|
Наслаждаться полетом, даже находясь на подводной лодке.
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #74 : 14.03.2017, 21:53:10 pm » |
|
Двигун Пежо TU3JP 1.4 інжектор номінал потужності 75коней при 5500 обертів,маю можливість побавитись як з механікою так і з системою керування та потужності, гвинт придбав тут на форумі, правий діаметром 1800мм фірми "Київпроп" Зайшов на сайт виробника гвинта, глянути, що це Ви таке купили - згідно верхньої таблиці виявилось, що це гвинт типу 283: http://www.kievprop.com/products_rus.htmlУ Вікіпедії знайшов щось про Ваш двигун у верхній таблиці: https://uk.wikipedia.org/wiki/Peugeot_307А в нижній таблиці виробника гвинта двигуном, близьким по об"єму і потужності до Вашого двигуна буде Rotax 912UL: http://www.flyrotax.com/files/Bilder/Produkte%20Rotax/Datasheets/Produktdatenblatt_912_80hp_rev.BRP-Rotax_20160823.pdfДля такого двигуна виробник гвинта рекомендує редуктор з відношенням 2,43. Звісно ж, порівнювати ці двигуни немає сенсу. Однак ми вже маємо стартову точку для експеримента. А що скажуть досвічені люди?
|
|
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
|