Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
25.11.2024, 11:40:42 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Редуктори  (Прочитано 44340 раз)
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #60 : 13.03.2017, 15:40:19 pm »

Дамір, 307-й вирішує проблеми по мірі виникнення. І він підніметься у небо на власному апараті раніше від нас.
Так я ж тільки порадію за людину. Улыбающийся
Просто хочется відгородити його від помилок і даремної втрати часу на елементарні речі.
Записан

Поза межею реальностi...
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +2025/-468
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #61 : 13.03.2017, 15:59:18 pm »

К стати высокооборотный винт не увелиенного диаметра  как  с  редуктором  по  мере набора  скорости  меньше  за  счет фонового (мидельного)сопротивления
теряет  тягу  чем  винт  большой.
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
nikol1406
***

Karma: +57/-139
Offline


« Ответ #62 : 13.03.2017, 16:08:33 pm »

Leva307, наскильки вас зрозумив, ви не бажаете використовувать двигун довго на великих обертах, для того хочете, щоб використавши редуктор з меньщим передаточним числом, мати максимальни оберти гвинта при середних обертах двигуна? Сучасни двигуни мають властивости видати свою саму здорову потужнисть при максимальних обертах 6000 деяки й выще, при тому мають видносно не здорову вагу й достатню економичнисть.Якщо двигун не використовувати на максимальних обертах то з нього не зняти максимальнойи потужности, йака потрибна при злети або инших режимах, ставити потужниший двигун, це бильша вага та иньши неприемности. Тому й ставлять редукцию таку при який використовуеться вся потужнисть двигуна, а це максимальни оберти, а в крейсери щоб зменьшити оберти двигуна застосовують ВИШ. Думаю над цим питанням стильки умних людей передумало и переексперементовано, що ми зараз маемо готови цифри редукции, и думаю не я не ви в цому напрями кращого не придумаемо. З повагою до всих екснериментаторив.
це не завжди так,багато фірм модернізують старі двигуни до рівня теперішніх вимог хоча конструктивно вони е старої розробки по можливостях технологій старших часів. Зараз е багато двигунів які виходять на максимальну потужність і при 4800-5000 обертів і потужність не маленька,але мова  не про це,питання  чи можливо  завдяки редуктору досягти результату зменшивши оберти двигуна з 5500 до 4000  та залишити нормальну тягу на гвинті тим самим уникнути багато інших проблем з вібрацією та ресурсом
-Це можливо виришити встановивши замисть простого редуктора багатоступеневый, з можливистью перимикати передаточни числа редукции на ходу.Це правда ускладнить конструкциюи тришки добаве ваги...
Записан

Наслаждаться полетом, даже находясь на подводной лодке.
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #63 : 13.03.2017, 16:09:44 pm »

К стати высокооборотный винт не увелиенного диаметра  как  с  редуктором  по  мере набора  скорости  меньше  за  счет фонового (мидельного)сопротивления
теряет  тягу  чем  винт  большой.
..., але має менший КПД. І не забуваймо, що це автожир.
Швидкість обмежена ротором, а точніше числом "мю".
У гірокоптерів, в звязку з низьким "качеством"К, ключовою є максимальна стат. тяга.
Записан

Поза межею реальностi...
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #64 : 13.03.2017, 16:10:47 pm »

nikol, а варіатор? Подмигивающий
Записан

Поза межею реальностi...
Leva307
***

Karma: +34/-4
Offline


« Ответ #65 : 13.03.2017, 17:20:26 pm »

Звати мене Андрій , як працюе двигун  та всі його нюанси при роботі на різних режимах знаю досить,толкової інформації по данному питанню мало,дуже багато мила та ходження по колу з різних точок ,в дамки не лізу бо ще рано, а проблеми дійсно стараюсь рішати по мірі поступлення, є ціль має бути вирішення.Можливо ще не досвічений по пошуку данної інфи- але бажання є ,стараюсь.Немає ні чого не можливого
Записан
nik
*****

Karma: +79/-7
Offline




« Ответ #66 : 13.03.2017, 17:46:20 pm »

Андрій , пропоную http://www.ukraviaforum.com/index.php/topic,5245.0.html
Записан
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #67 : 13.03.2017, 18:36:00 pm »

Але про редуктори варто поговорити тут.

Андрію, так ви вже зрозуміли для чого редуктор ставлять?
Записан

Поза межею реальностi...
Leva307
***

Karma: +34/-4
Offline


« Ответ #68 : 13.03.2017, 19:15:40 pm »

Так, но ще зрозумів що е велике поле для  діяльності та пошуку потрібного результату
Записан
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #69 : 13.03.2017, 20:48:33 pm »

Так, но ще зрозумів що е велике поле для  діяльності та пошуку потрібного результату
Це точно. Улыбающийся
Раджу відкрити тему по своєму проекту. Хто чим зможе - допоможе.
І це дуже цікава та корисна тема.
Записан

Поза межею реальностi...
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +2025/-468
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #70 : 13.03.2017, 21:10:08 pm »

Valeriy Kulpinskiy
***

Karma: +27/-1
  • [-]
Offline


Просмотр профиля Email Личное сообщение (Offline)
   
Re: Автожиры в Украине.
« Ответ #331 : 22.05.2016, 15:21:56 »
Процитировать
  На початкових  стадіях  проектування  та  розуміння  взаємозалежності  геометричної  конфігурації ,  проходящих  процесів  при польоті , вплив   на параметри  і   безпеку  вибраної  схеми  автожира  , підставляв  різні  значення  в  програмі   "Автоматичний  калькулятор "  Люка  Термовяки ,  можна  приблизно  прорахувати   параметри  свого  автожира .


* прот.jpeg (102.43 Кб, 764x564 - просмотрено 665 раз.)
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
nikol1406
***

Karma: +57/-139
Offline


« Ответ #71 : 14.03.2017, 09:29:03 am »

nikol, а варіатор? Подмигивающий
вариатор тоже вариант, я вважаю достатньо стандартного редуктора, а економичнисть пидибрати кроком гвинта, його можно пидибрати пид свойи потреби.
Записан

Наслаждаться полетом, даже находясь на подводной лодке.
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #72 : 14.03.2017, 11:26:04 am »

вариатор тоже вариант, я вважаю достатньо стандартного редуктора, а економичнисть пидибрати кроком гвинта, його можно пидибрати пид свойи потреби.
А пацани то не в курсі...Улыбающийся
Записан

Поза межею реальностi...
nikol1406
***

Karma: +57/-139
Offline


« Ответ #73 : 14.03.2017, 17:20:30 pm »

вариатор тоже вариант, я вважаю достатньо стандартного редуктора, а економичнисть пидибрати кроком гвинта, його можно пидибрати пид свойи потреби.
А пацани то не в курсі...Улыбающийся
Прекрасная заметка, да чувство юмора великая сила!!! А пацанам которые не в курсе - на первый курс изобретать велосипед...
Записан

Наслаждаться полетом, даже находясь на подводной лодке.
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +2025/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #74 : 14.03.2017, 21:53:10 pm »

Двигун Пежо TU3JP 1.4  інжектор номінал потужності 75коней при 5500 обертів,маю можливість побавитись як з механікою так і з системою керування та потужності, гвинт придбав тут на форумі, правий  діаметром 1800мм фірми "Київпроп"
Зайшов на сайт виробника гвинта, глянути, що це Ви таке купили - згідно верхньої таблиці виявилось, що це гвинт типу 283: http://www.kievprop.com/products_rus.html

У Вікіпедії знайшов щось про Ваш двигун у верхній таблиці: https://uk.wikipedia.org/wiki/Peugeot_307

А в нижній таблиці виробника гвинта двигуном, близьким по об"єму і потужності до Вашого двигуна буде Rotax 912UL: http://www.flyrotax.com/files/Bilder/Produkte%20Rotax/Datasheets/Produktdatenblatt_912_80hp_rev.BRP-Rotax_20160823.pdf

Для такого двигуна виробник гвинта рекомендує редуктор з відношенням 2,43. Звісно ж, порівнювати ці двигуни немає сенсу. Однак ми вже маємо стартову точку для експеримента.

А що скажуть досвічені люди?

* Produktdatenblatt_912_80hp_rev.BRP-Rotax_20160823.pdf (1430.12 Кб - загружено 285 раз.)
Записан

Секта свідків підіймальної сили
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004