петро нестеров
|
|
« Ответ #15 : 12.03.2017, 22:05:20 pm » |
|
типичный троль-мозгоёб
|
|
|
Записан
|
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #16 : 12.03.2017, 22:06:23 pm » |
|
Вообще то по технологии приготовления плова если использвать гречку вместо риса то блюдо лучше и соли надо меньше.
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
Leva307
|
|
« Ответ #17 : 12.03.2017, 22:08:24 pm » |
|
Питання полягало в іншому,для чого понижати оберти.в ТХ гвинта пише максимальні оберти 2750 об/хв а двигун крутим до 5500 об/хв. отже редуктор 1:2 .Чому саме так,невже не можно зменшити передаточне число тоді оберти гвинта будуть при менших обертах двигуна
|
|
|
Записан
|
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #18 : 12.03.2017, 22:09:16 pm » |
|
типичный троль-мозгоёб
Граждане!!!! Сказанно этим гражданином весьма авторитетно т.к. он изготовил сотню редукторов и большее сказать он не может .Сотней сказано..
|
|
« Крайнее редактирование: 12.03.2017, 22:11:20 pm от подвашник »
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
Leva307
|
|
« Ответ #19 : 12.03.2017, 22:09:28 pm » |
|
типичный троль-мозгоёб
фільтуй разговор не нравится уйобуй
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Leva307
|
|
« Ответ #20 : 12.03.2017, 22:11:32 pm » |
|
не вже всі такі зажрані що пояснити не реально з вашими високоінтелектуальними мозгами такому лузеру як я
|
|
|
Записан
|
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #21 : 12.03.2017, 22:11:53 pm » |
|
типичный троль-мозгоёб Граждане!!!! Сказанно этим гражданином весьма авторитетно т.к. он изготовил сотню редукторов и большее сказать он не может .Сотней сказано..
« Крайнее редактирование: 12.03.2017, 23:11:20 от подвашник » Сообщить модератору 213.110.178.24
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #22 : 12.03.2017, 22:13:15 pm » |
|
|
|
« Крайнее редактирование: 12.03.2017, 22:15:23 pm от DAMIR »
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Leva307
|
|
« Ответ #23 : 12.03.2017, 22:15:58 pm » |
|
На висоті й на ШВИДКОСТІ (якщо не ГЗК) треба якомога більше!)))
Колись в неті читав статтю "выбираем двигатель для СЛА". Пошукайте в гуглі.
Дякую за підсказку,я не бикую питаю поради,не люблю коли ображають,кожен профі у своїй професії не варто себе ставити поверх інших.
|
|
« Крайнее редактирование: 12.03.2017, 22:18:20 pm от Leva307 »
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #24 : 12.03.2017, 22:20:50 pm » |
|
КПД винта имеет максимум при значении λ=1-1,5; при большем и меньшем значении λ КПД винта падает. Отсюда видно, что скорость полета и число оборотов винта должны находиться в определенном соотношении. У современных быстроходных моторов КПД винта сильно падает, до 0,3—0,5, в результате уменьшения динамического шага, особенно при установке мотора на тихоходные летательные аппараты. Поэтому оказывается выгодным приводить винт не от коленвала, а через понижающий редуктор. Почти половина двигателей на СЛА имеет редукцию на винт от 0,38 до 0,7, что приводит к увеличению статической тяги на 80—100%. Кінець цитати.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #25 : 12.03.2017, 22:25:18 pm » |
|
Дякую за підсказку,я не бикую питаю поради,не люблю коли ображають,кожен профі у своїй професії не варто себе ставити поверх інших.
Просто, тут не все просто. Багато ньюансів. Сходу не взяти. От, заглубившись у тему, маючи уявлення, й знаючи що як називається, можна й запитати незрозумілі речі. Тоді вас правильно зрозуміють.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Leva307
|
|
« Ответ #26 : 12.03.2017, 22:45:26 pm » |
|
я не противник редуктора, но где не глянь везде ставь 1:2 , движок автомобильный номинал 80 л.с. без болезненый по оборотам 4000 об/мин для винта максимум 2750 об/мин, максимальная мощность у двигателя при 5500об/мин,возможно ли установить редуктор 1;1,5 если винт в диаметре 1800мм на гироплан, вопрос как к специалисту,я з ходу і не хочу, просто хочу почати новий проект тому і запитання такі,тому і збираю літературу та грамотні поради,я так зрозумів що редукція це те саме передаточне число
|
|
« Крайнее редактирование: 12.03.2017, 22:50:04 pm от Leva307 »
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #27 : 12.03.2017, 23:01:49 pm » |
|
4000 ділимо на 2750 отримали 1.45 підбираємо шківи з співвідношенням 1.45
Це для прикладу розуміння суті. )))
А що за проект?
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #28 : 12.03.2017, 23:18:59 pm » |
|
я не противник редуктора, но где не глянь везде ставь 1:2 , движок автомобильный номинал 80 л.с. без болезненый по оборотам 4000 об/мин для винта максимум 2750 об/мин, максимальная мощность у двигателя при 5500об/мин,возможно ли установить редуктор 1;1,5 если винт в диаметре 1800мм на гироплан, вопрос как к специалисту,я з ходу і не хочу, просто хочу почати новий проект тому і запитання такі,тому і збираю літературу та грамотні поради,я так зрозумів що редукція це те саме передаточне число
Тебе разумно подобраннный наддув с инжектором даст больше прироста по тяге чем редуктор с малым передаточным числом и веса не прибавится.
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
Leva307
|
|
« Ответ #29 : 12.03.2017, 23:26:45 pm » |
|
4000 ділимо на 2750 отримали 1.45 підбираємо шківи з співвідношенням 1.45
Це для прикладу розуміння суті. )))
А що за проект?
це я вже усвідомив,побудова автожира,двіжок інжекторний 80 л.с. потужність можу підняти і сам-програмно без наддуву,но оберти щоб підняти до 5500 на тривалий час і без вібрацій трошки проблемно, прийдеться обстругати інерційні масси з КШМ та й ГРМ доробити прийдеться, вага сухого двигуна все, без рідин 68 кг. + 4 літра масла + 7 літрів охолоджуючої рідини+ 4 кг.радіатор з патрубками
|
|
« Крайнее редактирование: 12.03.2017, 23:55:36 pm от Leva307 »
|
Записан
|
|
|
|
|