Leva307
|
|
« : 12.03.2017, 19:08:14 pm » |
|
Доброго дня усім, будьте добрі поясніть для чого ставлять редуктор на двигун для приводу гвинта, понижають оберти гвинта але двигун заганяють на максимальні оберти,де логіка
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Дима Давыдкин
Авиаторы
Karma: +473/-24
Offline
Это моя работа.
|
|
« Ответ #1 : 12.03.2017, 19:34:11 pm » |
|
Чем больше обороты коленчатого вала, тем большую максимальную мощность можно снять с двигателя. Но максимальные обороты винта ограничены выходом линейной скорости законцовок на местный сверхзвук. Если на законцовках возникнет сверхзвуковое обтекание - сядет скачёк уплотнения и резко упадёт тяга. Поэтому чем больше по размерам винт, тем медленнее он должен вращаться. хорошо видно по вертолётам. Если по простому - то где-то так.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #2 : 12.03.2017, 19:42:15 pm » |
|
На 0.75 диаметра 200 метров в секунду .
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
Leva307
|
|
« Ответ #3 : 12.03.2017, 21:06:55 pm » |
|
невже завжди треба розкручувати двигун до максимальних обертів,адже у двигуні головне його крутний момент( тобто сила тяги), а його двигун досягне на багато раніша чим максимальну потужність,
|
|
« Крайнее редактирование: 12.03.2017, 21:11:12 pm от Leva307 »
|
Записан
|
|
|
|
Дима Давыдкин
Авиаторы
Karma: +473/-24
Offline
Это моя работа.
|
|
« Ответ #4 : 12.03.2017, 21:15:29 pm » |
|
Это не автомобиль. Тягу развивает винт. Кроме того самолёт летает на разных высотах. Почитайте аэродинамику, в 5-ть строчек тяжело вместить то, на что обычно затрачивается минимум 30 часов занятий.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #5 : 12.03.2017, 21:16:22 pm » |
|
Доброго вечора! Насамперед вам потрібно зрозуміти, що ідеально все в теорії. ( І то- не завжди:) ) А в реалі - підбирається найвигідніший компромісний варіант. Тобто - парою словами не поясниш. Тим більш, не знаючи ваш рівень обізнаності в темі. Раджу почати вивчати поступово, якщо це вам цікаво, від простішого до складнішого.
Є двигуни які спроектовані спеціально для авіації. Де найвигідніші режими двигуна не виходять за рамки обертів гвинта. Тоді без редуктора обходяться.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
петро нестеров
|
|
« Ответ #6 : 12.03.2017, 21:27:05 pm » |
|
типа, а поговорить
|
|
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #7 : 12.03.2017, 21:32:18 pm » |
|
Та, воно то поговорить і можна... Але конкретно, а не взагалі.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Leva307
|
|
« Ответ #8 : 12.03.2017, 21:39:35 pm » |
|
Это не автомобиль. Тягу развивает винт. Кроме того самолёт летает на разных высотах. Почитайте аэродинамику, в 5-ть строчек тяжело вместить то, на что обычно затрачивается минимум 30 часов занятий.
Це так- но силу і оберти гвинту дае двигун. Варіант; є гвинт діаметром 1800 мм. 3 лопасті і двигун (частота вращения при максимальном крутящем моменте 2800 об/мин та 5500 об/мин частота вращения при максимальной мощности) потужність 80 кінських сил що змінить редуктор в данному випадку, і якщо можливо підкажіть літературу по данному питанню
|
|
« Крайнее редактирование: 12.03.2017, 21:43:59 pm от Leva307 »
|
Записан
|
|
|
|
Leva307
|
|
« Ответ #9 : 12.03.2017, 21:42:28 pm » |
|
хіба на висоті требі іти на таких обертах 5500об/хв
|
|
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #10 : 12.03.2017, 21:49:13 pm » |
|
На висоті й на ШВИДКОСТІ (якщо не ГЗК) треба якомога більше!)))
Колись в неті читав статтю "выбираем двигатель для СЛА". Пошукайте в гуглі.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #11 : 12.03.2017, 21:49:19 pm » |
|
невже завжди треба розкручувати двигун до максимальних обертів,адже у двигуні головне його крутний момент( тобто сила тяги), а його двигун досягне на багато раніша чим максимальну потужність,
Вы имеете в виду нагрузочные характермстики. Да, такое есть. Но наибольшая эффективность момента проявляется в старых добротных и жирных широкоходовых двигателях с небольшой удельной мощность и они на малых оборотах с нагрузкой порой лучше современных высокооборотных узкоходовых. И потому что с большей камерой на малых оборотах с открытым дросселем заполения больше чем в узкоходовых. Сейчас на западе есть экспериментальные разработки при котором указанный вами эффект возможен. Там автоматиески изменяется обьем камеры сгорания для увеличения крутящего на малых. Наворот имеющий немалую массу. Так Запор вытягивал Жигуль.
|
|
« Крайнее редактирование: 12.03.2017, 21:59:20 pm от подвашник »
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
nikol1406
|
|
« Ответ #12 : 12.03.2017, 21:54:23 pm » |
|
прошу пробачення,у вас дитяче запитання, аналогично якщо спитати навищо вантажний машини КПП? двигун до колес пидъиднали, и дуже не газуйте...хиба треба весь час швидко йихати...
|
|
|
Записан
|
Наслаждаться полетом, даже находясь на подводной лодке.
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #13 : 12.03.2017, 21:56:28 pm » |
|
Ну да... а шаг винта добавил и мотор гудит по другому подгруженый... и не по детски.
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
Leva307
|
|
« Ответ #14 : 12.03.2017, 22:02:18 pm » |
|
прошу пробачення,у вас дитяче запитання, аналогично якщо спитати навищо вантажний машини КПП? двигун до колес пидъиднали, и дуже не газуйте...хиба треба весь час швидко йихати...
давайте ще порівняем мясорубку з блендером
|
|
|
Записан
|
|
|
|
|