Редуктори

<< < (20/24) > >>

Leva307:
спробую позбавити двигун екологічних норм,зараз розпочав доопрацювання робочих карт двигуна,це змінить настройки вприску

DAMIR:
Цитата: Leva307 от 16.03.2017, 00:25:24 am

спробую позбавити двигун екологічних норм,зараз розпочав доопрацювання робочих карт двигуна,це змінить настройки вприску

Добре. А яка історія двигуна? Явно ж не новий.
Тобто, потрібно що називаеться "перебрати" детально усе...
Взагалі-то, в котрий раз, рекомендую відкрити тему по своєму проекту -
там і обговорювати всі питання. А тут тільки про редуктор можна -
інше не по темі виходить.

TAILDRAGGER:
Цитата: Leva307 от 16.03.2017, 00:00:21 am

якщо ставити наддув то треба занижати ступінь стиску ,но це дорого



Да не настолько уж и дорого

http://www.ebay.co.uk/itm/Garrett-Turbochager-no-717478-750431-for-BMW-320d-E46-1995-ccm-150-BHP-/151899084535

http://www.ebay.co.uk/itm/FOR-Mitsubishi-Shogun-Pajero-2-8L-TF035-Turbochager-4M40-TURBO-49135-03310-5K-/122254446218

Или вот такой как у меня на Duster- стоит, из 80 л.с. делает 115
http://www.ebay.co.uk/itm/Turbochager-Megane-kangoo-micra-Clio-Dacia-80-Hp-Kp35-Engine-Code-K9k-K9k7-/322435804277

Или выбирай на любой вкус, под конкретный движок http://egts-turbo.co.uk/products/
При наличии английского (разговорного), можно позвонить +44-7522311500 (мобильный) , или стационарный +44-1843836263 и обговорить конкретные нужды. Ну а если совсем с языком проблема, то можно написать на e-mail [email protected]

Leva307:
Напевно треба починати нову тему двигуна,редуктор треба зробити під номінал двигуна  решта буде   лише модернізація,але з того що я бачу з початку, прогрес чомусь получаеться за надто динамічним,десь щось пропустив,якось не правильно почав двигун набирати потужність

Leva307:
К9К це дизель,для безину треба занижати ступінь стиску бо отримаем передчасну детонацію( в народі пальці стукають)або робити безпосередне впорскування

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница