Редуктори
Toris:
Цитата: DAMIR от 14.03.2017, 22:47:51 pm
Для цього чоловік, принаймі, повинен викласти графік характеристик свого двигуна.
Це як мінімум.
Я так зрозумів, що цей чоловік може самостійно прошити потрібну характеристику в "мозги" двигуна...
DAMIR:
Цитата: Toris от 15.03.2017, 07:59:09 am
Я так зрозумів, що цей чоловік може самостійно прошити потрібну характеристику в "мозги" двигуна...
Прошити то можна, але фізику і сопромат не наіпеш.:)
Toris:
Цитата: DAMIR от 15.03.2017, 08:55:50 am
Прошити то можна, але фізику і сопромат не наіпеш.:)
З наукою все грає. В нас об'єм навіть більший. В ротаксі теж прошивка.
Питання лише в гарантованому ресурсі та ще в чомусь...
DAMIR:
Якби ж усе так просто було...
Тут грубої сили мало - ще розум прикласти треба.
Як писалось вище, потрібно оприділитись з режимами (злетний, номінал, крейсер)
Вивести графік характеристик двигуна - залежності обертів, потужності та крутного моменту.
Якщо є можливість, підкорегувати за потребою.
Вивчити детально характеистики гвинта. изначитись зі швидкістю, на яку розраховуати
установку вцілому. Так як це автожир, то ключовою тут є тяга на місці. Тобто, максимальну тягу треба налаштовувати "на стропі". Виходячи з цього, все добре прорахувати, й вичислити редукцію, необхідну для отриманих умов. Подумати, чи варто городити новий редукор, чи є можливість (з мінімальними допрацюваннями) використати готову опробовану конструкцію, що врешті буде дешевше. Мабуть. Зібрати це все докупи на стенді й поганяти з замірами обертів,температур, часу, тяги.
подвашник:
Вальтер-Минор от Микро четверки до большего шестерки, все без редукторов.
От 80 до 360 л.с..От простых карбюраторных до инжекторных(сперва в 70ых был механиеский...) с наддувом. который нужен даже для низколетающих.
Навигация