Редуктори

<< < (13/24) > >>

DAMIR:
Цитата: Toris от 13.03.2017, 15:25:08 pm

Дамір, 307-й вирішує проблеми по мірі виникнення. І він підніметься у небо на власному апараті раніше від нас.

Так я ж тільки порадію за людину. :)
Просто хочется відгородити його від помилок і даремної втрати часу на елементарні речі.

подвашник:
К стати высокооборотный винт не увелиенного диаметра  как  с  редуктором  по  мере набора  скорости  меньше  за  счет фонового (мидельного)сопротивления
теряет  тягу  чем  винт  большой.

nikol1406:
Цитата: Leva307 от 13.03.2017, 11:31:17 am

Цитата: nikol1406 от 13.03.2017, 09:23:44 am

Leva307, наскильки вас зрозумив, ви не бажаете використовувать двигун довго на великих обертах, для того хочете, щоб використавши редуктор з меньщим передаточним числом, мати максимальни оберти гвинта при середних обертах двигуна? Сучасни двигуни мають властивости видати свою саму здорову потужнисть при максимальних обертах 6000 деяки й выще, при тому мають видносно не здорову вагу й достатню економичнисть.Якщо двигун не використовувати на максимальних обертах то з нього не зняти максимальнойи потужности, йака потрибна при злети або инших режимах, ставити потужниший двигун, це бильша вага та иньши неприемности. Тому й ставлять редукцию таку при який використовуеться вся потужнисть двигуна, а це максимальни оберти, а в крейсери щоб зменьшити оберти двигуна застосовують ВИШ. Думаю над цим питанням стильки умних людей передумало и переексперементовано, що ми зараз маемо готови цифри редукции, и думаю не я не ви в цому напрями кращого не придумаемо. З повагою до всих екснериментаторив.

це не завжди так,багато фірм модернізують старі двигуни до рівня теперішніх вимог хоча конструктивно вони е старої розробки по можливостях технологій старших часів. Зараз е багато двигунів які виходять на максимальну потужність і при 4800-5000 обертів і потужність не маленька,але мова  не про це,питання  чи можливо  завдяки редуктору досягти результату зменшивши оберти двигуна з 5500 до 4000  та залишити нормальну тягу на гвинті тим самим уникнути багато інших проблем з вібрацією та ресурсом

-Це можливо виришити встановивши замисть простого редуктора багатоступеневый, з можливистью перимикати передаточни числа редукции на ходу.Це правда ускладнить конструкциюи тришки добаве ваги...

DAMIR:
Цитата: подвашник от 13.03.2017, 15:59:18 pm

К стати высокооборотный винт не увелиенного диаметра  как  с  редуктором  по  мере набора  скорости  меньше  за  счет фонового (мидельного)сопротивления
теряет  тягу  чем  винт  большой.

..., але має менший КПД. І не забуваймо, що це автожир.
Швидкість обмежена ротором, а точніше числом "мю".
У гірокоптерів, в звязку з низьким "качеством"К, ключовою є максимальна стат. тяга.

DAMIR:
nikol, а варіатор? ;)

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница