Редуктори

<< < (12/24) > >>

preacher:
Цитата: Leva307 от 13.03.2017, 13:34:26 pm

щоб при роботах над своїм проектом зробити правильно ,інші опрбовані проекти це добре,но по них мало інфи  тому і пробую з того що маю
Напевно краще озвучити ваші бажання стосовно вже опробованого проекту, і шукати відомості саме в цьому напрямку. Бо отримати рівень знань для нового авіаційного проекту потребує набагато більше часу, а ще потребує особистої участі в кількох опробованих. Здається мова йшла про автожир, - тут є на форумі пару тем про автожири і є люди які їми займаються.
PS. Легше купити потрібний двигун, ніж створювати новий проект під наявний - ну то таке.

nik:
Leva307 До речі 300 метрів чи 2000 то вже не має значення бо і 20 метрів достатньо щоб наламати дров. Рекомендую спочатку звязатись з кимось хто будує та літає на автожирі , наприклад з Кульпінським Валерою з Чернівців . Отримаєте чи малу інформацію а ще б політати було не погано .

подвашник:
Цитата: Leva307 от 13.03.2017, 13:06:29 pm

редуктор на ремінно-зубчатій передачі, з початку пямий привід без редуктора а потім від отриманих данних і відштовхуватись


Опорой  для винта должен быть корпус  с  двумя соответственными подшипниками, на коленвал с его вкладышами сажать нниииззя . Между  опорным корпусом и колевалом муфта  жигулевская резиновая  трехпалая  шестигранная   и хорошо  себя  зарекомендовавшая.
 Вторичный  вал  в d- 30мм со стали 45    нормально.

DAMIR:
Цитата: Leva307 от 13.03.2017, 13:34:26 pm

на висоти  в 2000 метрів я і не збирався лізти мені достатньо і 300 метрів.я почав цю тему для того щоб взнати для чого потрібен редуктор в СУ  літальних апаратів,і щоб при роботах над своїм проектом зробити правильно ,інші опрбовані проекти це добре,но по них мало інфи  тому і пробую з того що маю


Не погано було б представитись. Мене, наприклад, звати Дамір. :)

Щодо інформації - неправда ваша. Її море й два вагони.
Просто потрібно пошукати гарно, й не лінитись.
Я не розумію одну річ. Невже вам самому не цікаво "як воно там все працює"?
Мені стало цікаво давно. Я багато прочитав, подивився, послухав - і все одно є "білі плями".
А ви хочете одразу в дамки.;) Та й беручись за такий проект, ви зобов*язані знати. Багато знати. Навіть більше ніж потрібно для даного проекту. Звісно, якщо у вас в планах є  вдале завершення задуманого. Ну, це на мою думку так.



Toris:
Дамір, 307-й вирішує проблеми по мірі виникнення. І він підніметься у небо на власному апараті раніше від нас.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница