Редуктори
Toris:
Ще є план В з набором дешевих фанерних шківів для тестів, але щось мене такий план бентежить...
Leva307:
редуктор на ремінно-зубчатій передачі, з початку пямий привід без редуктора а потім від отриманих данних і відштовхуватись
preacher:
Цитата: Leva307 от 12.03.2017, 22:45:26 pm
я не противник редуктора, но где не глянь везде ставь 1:2 , движок автомобильный номинал 80 л.с. без болезненый по оборотам 4000 об/мин для винта максимум 2750 об/мин, максимальная мощность у двигателя при 5500об/мин,возможно ли установить редуктор 1;1,5 если винт в диаметре 1800мм на гироплан, вопрос как к специалисту,я з ходу і не хочу, просто хочу почати новий проект тому і запитання такі,тому і збираю літературу та грамотні поради,я так зрозумів що редукція це те саме передаточне число
Якщо вам необхідно зняти потрібну вам потужність з автомобільного двигуна не виходячи на максимальні оберти, доведеться взяти двигун з запасом потужності.
Хоча насправді максимальну потужність в ЛА використовують частіше ніж в авто, але не весь час, зазвичай - злет, набор, розгін.
Авіаційні двигуни теж іноді використовують запас потужності (пересжаті, перерозмірні) але з іншою метою - мати достатню потужність на висотах >2000.
Хоча починати з нового проекту з таким набором знань - це неправильно. Краще підібрати під свї потреби вже опробований проект.
Leva307:
на висоти в 2000 метрів я і не збирався лізти мені достатньо і 300 метрів.я почав цю тему для того щоб взнати для чого потрібен редуктор в СУ літальних апаратів,і щоб при роботах над своїм проектом зробити правильно ,інші опрбовані проекти це добре,но по них мало інфи тому і пробую з того що маю
Toris:
Цитата: Leva307 от 13.03.2017, 13:34:26 pm
я почав цю тему для того щоб взнати для чого потрібен редуктор в СУ літальних апаратів
Редуктор потрібен, щоби від двигуна передати гвинту розрахункову максимальну потужність на розрахункових оборотах самого гвинта для цієї потужності. Все.
Leva307, у Вас вже все є (крім редуктора) для початку експериментів. Приступайте, поки є можливість і натхнення. Не гайте ні хвилини! Плюс в карму і чекаємо від Вас нових тем, спочатку по СУ, потім по літалці.
З Богом!
Навигация