Редуктори
DAMIR:
Доброго вечора!
Насамперед вам потрібно зрозуміти, що ідеально все в теорії. ( І то- не завжди:) )
А в реалі - підбирається найвигідніший компромісний варіант.
Тобто - парою словами не поясниш. Тим більш, не знаючи ваш рівень обізнаності в темі.
Раджу почати вивчати поступово, якщо це вам цікаво, від простішого до складнішого.
Є двигуни які спроектовані спеціально для авіації. Де найвигідніші режими двигуна не виходять за рамки обертів гвинта. Тоді без редуктора обходяться.
петро нестеров:
типа, а поговорить
DAMIR:
Та, воно то поговорить і можна... Але конкретно, а не взагалі.
Leva307:
Цитата: Дима Давыдкин от 12.03.2017, 21:15:29 pm
Это не автомобиль. Тягу развивает винт. Кроме того самолёт летает на разных высотах. Почитайте аэродинамику, в 5-ть строчек тяжело вместить то, на что обычно затрачивается минимум 30 часов занятий.
Це так- но силу і оберти гвинту дае двигун. Варіант; є гвинт діаметром 1800 мм. 3 лопасті і двигун (частота вращения при максимальном крутящем моменте 2800 об/мин та 5500 об/мин частота вращения при максимальной мощности) потужність 80 кінських сил що змінить редуктор в данному випадку, і якщо можливо підкажіть літературу по данному питанню
Leva307:
хіба на висоті требі іти на таких обертах 5500об/хв
Навигация