Редуктори
Leva307:
Двигун Пежо TU3JP 1.4 інжектор номінал потужності 75коней при 5500 обертів,маю можливість побавитись як з механікою так і з системою керування та потужності, гвинт придбав тут на форумі, правий діаметром 1800мм фірми "Київпроп" хочу зробити мотораму з СУ випробувати тягу та інші параметри роботи двигуна при навантаженні від гвинта,потім і сама постройка гіроплана в проекті.Хочу кабіну дует зробити полімерно-алюмінієвий каркас,з ротором ще не опреділився.Авіаційні двигуни високообертові з малими ходами КШМ- автомобільні мають більші ходи поршня тому крутний момент досягаеться швидше ніж у авіаційних якщо тримати оберти на піку крутного моменту то динаміка розкрутки двигуна до пікових потужностей буде більше стабілізована,чому я хочу взнати як зформувати СУ щоб при оптимальних обертах була оптимальна тяга
Toris:
Класненько. :) Залишилось припасувати гвинт до виходу коробки передач і поганяти двигун по передачах. Я б робив саме так. А вже потім, після обміру температур, статичної тяги, тестів тривалої роботу на різних потужностях і передаточних числах, побудови графіків та їх аналізу, приймати рішення про остаточне передаточне число. Зекономите купу часу і грошей.
P.S. А потім зробите собі такий "стенд", з якого стартуєте свою літалочку:
http://www.youtube.com/watch?v=kyZUJcfxIVI
Leva307:
на виході з коробки маем 2115 обертів на хв при 5 передачі і 6000 обертах двигуна
Toris:
Ось і вір після цього в "пряму передачу"... :(
При 4000 об/хв двигуна на виході КП матимемо 1408 об/хв гвинта або 132,7 м/с лінійної швидкості кінчика лопаті... Мало і взагалі - пічаль...
Тоді план Б: перепрошуємо Петра Нестерова, звертаємось до Мегліна та інших авторитетів.
Leva307:
P.S. А потім зробите собі такий "стенд", з якого стартуєте свою літалочку: - Вже таке зробив тепер чекаю на гвинт і буду робити редуктор,прямої передачі в авто не існуе
Навигация