Редуктори

<< < (9/24) > >>

Brojler:
Якщо запас потужності двигуна занадто великий, що міг-би на пряму, без редуктора,  розкрутити ПОВІТРЯНИЙ ГВИНТ до обертів самого двигуна (це для тих, хто не дуже обізнаний з фізикою), то треба знати, що "СКАЧОК УПЛОТНЕНИЯ" (рос.мовою), який "сяде" на тих частинах поверхонь обертання, які матимуть швидкість біля 340 м/сек, не дасть використати потужність і загальмує швидкість обертання своїм великим повітряним опором. Місцево ця швидкість може збільшуватись навіть при лінійній швидкості меншій за 340м/сек, так-як потік повітря на випуклих поверхнях збільшує свою швидкість (рівняння БЕРНУЛІ). Тому, на практиці, в підрахунках прив'язуються до швидкості краю лопаті ГВИНТА, меншій за 250м/сек. Так підбором передаточного відношення редуктора можна вирахувати діаметр гвинта для конкретної силової установки, або навпаки, - під конкретний ГВИНТ та параметри двигуна підібрати потрібне передаточне відношення редуктора.

Toris:
Цитата: VS от 13.03.2017, 11:28:37 am

Повністю згоден, тільки не пригадаю яку СУ створив Сіко́рський І́гор Іва́нович для своїх легендарних ЛА?
Автомат перекоса, несучий гвинт, редуктор на хвостовий гвинт і далі все разом з гвинтом - це теж частини СУ. Все було самопальне. І першим випробовувачем був сам Сікорський - зовсім не пілот-випробовувач.

...Хоча первопрохідцям було простіше: не було форумів і експертів, які аргументовано обгрунтують, чому воно не буде летіти. ;)

Ой, прошу пардона в топікстартера і шановного товариства, знову офтоп розводжу.
Дімі Давидкіну таки вдалось вкласти цілий курс в один абзац, плюс. :)

Цитата: Brojler от 13.03.2017, 11:40:58 am

"СКАЧОК УПЛОТНЕНИЯ" (рос.мовою)
хай буде "СТРИБОК УЩІЛЬНЕННЯ"

Leva307, Вам тут діло розказують, слухайтесь спеціалістів, навіть, якщо не все поки що зрозуміло.

Цитата: Leva307 от 12.03.2017, 22:45:26 pm

движок автомобильный номинал 80 л.с. без болезненый по оборотам 4000 об/мин  для винта максимум 2750 об/мин, максимальная мощность у двигателя при 5500об/мин,возможно ли установить редуктор 1;1,5 если винт в диаметре 1800мм на гироплан
Специ розказують, що на практиці автодвигун на максимальній потужності довго працювати не буде. Вашою основною задачею буде порівняння графіка споживаної потужності гвинта від обертів з графіком потужності двигуна від обертів. Редуктор буде підбиратись під розрахункову потужність Вашого двигуна на заданих обертах двигуна.

А що у Вас за двигун? Можливо, хтось вже пройшов Ваш шлях і підібрав найкращий гвинт і редуктор саме під Ваш двигун?

Leva307:
Як завжди на тазіку по снігу не катайся бо носа розіб"єш або руки поламаеш))). Двигуни з авіаконверсії теж працюють,сузукі переробили- працюе, фольцваген переробили-працюе,є намір пежо переробити  тому і питання було про редуктор, так і авіаційний двигун коштуе не тищу ує,  а полетать то хочется

Leva307:
не розумію мало, но можливісь попрацювати на землі з силовою установко маю, зроблю проект СУ тоді хочу почати проект з гіропланом, а корисної інфи взнав багато для цього і почав тему

DAMIR:
І все-таки, розкрийте ширше свій проект.
Я так зрозумів, що проект будується навколо двигуна, що є в наявності.
Доречі, яка марка двигуна?
Бо, в проектуванні автожира є більш складніші проблеми й питання чим ВМГ.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница