Редуктори

<< < (8/24) > >>

Toris:
Цитата: VS от 13.03.2017, 10:26:02 am

Всі хто розробляє та проектує літальні апарати . роблять це під конкретну ,уже випробувану , надійну та добре себе зарекомендувавшу силову установку (СУ), випробування нових та модернізованих (СУ) проходить тільки на випробуваних добре себе зарекомендувавших як правило,серійних (ЛА)   Таке правило в авіації, написане втраченими життями багатьох поколінь авіаторів.
...Так не з'являться нові Сікорські... :)

DAMIR:
Цитата: Toris от 13.03.2017, 10:36:03 am

...Так не з'являться нові Сікорські... :)

... або Сиерви.. ;)

Leva307:
А питання було просте для чого редуктор, відповідь теж виявляеться проста для збільшення та передачі всіеї потужності на гвинт, щоб створити якомога більшу силу тяги. На скільки я зрозумів

VS:
Цитата: Toris от 13.03.2017, 10:36:03 am


...Так не з'являться нові Сікорські... :)
[/quote]
Повністю згоден, тільки не пригадаю яку СУ створив Сіко́рський І́гор Іва́нович для своїх легендарних ЛА?

Leva307:
Цитата: nikol1406 от 13.03.2017, 09:23:44 am

Leva307, наскильки вас зрозумив, ви не бажаете використовувать двигун довго на великих обертах, для того хочете, щоб використавши редуктор з меньщим передаточним числом, мати максимальни оберти гвинта при середних обертах двигуна? Сучасни двигуни мають властивости видати свою саму здорову потужнисть при максимальних обертах 6000 деяки й выще, при тому мають видносно не здорову вагу й достатню економичнисть.Якщо двигун не використовувати на максимальних обертах то з нього не зняти максимальнойи потужности, йака потрибна при злети або инших режимах, ставити потужниший двигун, це бильша вага та иньши неприемности. Тому й ставлять редукцию таку при який використовуеться вся потужнисть двигуна, а це максимальни оберти, а в крейсери щоб зменьшити оберти двигуна застосовують ВИШ. Думаю над цим питанням стильки умних людей передумало и переексперементовано, що ми зараз маемо готови цифри редукции, и думаю не я не ви в цому напрями кращого не придумаемо. З повагою до всих екснериментаторив.

це не завжди так,багато фірм модернізують старі двигуни до рівня теперішніх вимог хоча конструктивно вони е старої розробки по можливостях технологій старших часів. Зараз е багато двигунів які виходять на максимальну потужність і при 4800-5000 обертів і потужність не маленька,але мова  не про це,питання  чи можливо  завдяки редуктору досягти результату зменшивши оберти двигуна з 5500 до 4000  та залишити нормальну тягу на гвинті тим самим уникнути багато інших проблем з вібрацією та ресурсом

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница