Редуктори
nik:
Leva307 Як що максимальну потужність двигун видає при обертах 5500 то для зняття максимальні потужності максимальні оберти з гвинтом повинні бути 5500 ! А тепер підберіть редукцію під ваш діаметр гвинта ! На гвинт в діаметрі метир вісімдесят фірми "Київпроп" при обертах двигуни 5500 я ставлю редуктор з редукцією 1-2.5
nikol1406:
Leva307, наскильки вас зрозумив, ви не бажаете використовувать двигун довго на великих обертах, для того хочете, щоб використавши редуктор з меньщим передаточним числом, мати максимальни оберти гвинта при середних обертах двигуна? Сучасни двигуни мають властивости видати свою саму здорову потужнисть при максимальних обертах 6000 деяки й выще, при тому мають видносно не здорову вагу й достатню економичнисть.Якщо двигун не використовувати на максимальних обертах то з нього не зняти максимальнойи потужности, йака потрибна при злети або инших режимах, ставити потужниший двигун, це бильша вага та иньши неприемности. Тому й ставлять редукцию таку при який використовуеться вся потужнисть двигуна, а це максимальни оберти, а в крейсери щоб зменьшити оберти двигуна застосовують ВИШ. Думаю над цим питанням стильки умних людей передумало и переексперементовано, що ми зараз маемо готови цифри редукции, и думаю не я не ви в цому напрями кращого не придумаемо. З повагою до всих екснериментаторив.
Leva307:
Тобто при 5500 мотора гвинт має 2200 . А якщо підняти потужність двигуна обороти знизити до 4000 а редуктор поставити на 1:1.5 а не 1:2.5
VS:
Авіація,завжди боролася за найменшу вагу , але не за рахунок надійності , тому візьміть надійний редуктор з налагодженою технологією виготовлення, надійний двигун , та не ризикуйте власним життям та життям тих, хто буде на Вашому ЛА підніматися в повітря , інакше економія пари кілограмів ваги коштувати-ме здоров"я або навіть життя.
Використовуючи власнозроблений ЛА з власновиготовленою силовою установкою необхідно бути перш за все льотчиком-випробувачем, з велетенським стажем, а так тільки на цьому форумі деякі учасники уже у вічному польоті...
VS:
Всі хто розробляє та проектує літальні апарати . роблять це під конкретну ,уже випробувану , надійну та добре себе зарекомендувавшу силову установку (СУ), випробування нових та модернізованих (СУ) проходить тільки на випробуваних добре себе зарекомендувавших як правило,серійних (ЛА) Таке правило в авіації, написане втраченими життями багатьох поколінь авіаторів.
Навигация