Редуктори

<< < (6/24) > >>

DAMIR:
Цитата: Leva307 от 12.03.2017, 22:15:58 pm

Дякую за підсказку,я не бикую питаю поради,не люблю коли ображають,кожен профі у своїй професії не варто себе ставити поверх інших.

Просто, тут не все просто. :)
Багато ньюансів. Сходу не взяти.
От, заглубившись у тему, маючи уявлення, й знаючи що як називається,
можна й запитати незрозумілі речі. Тоді вас правильно зрозуміють.

Leva307:
я не противник редуктора, но где не глянь везде  ставь 1:2 , движок автомобильный номинал 80 л.с. без болезненый по оборотам 4000 об/мин  для винта максимум 2750 об/мин, максимальная мощность у двигателя при 5500об/мин,возможно ли установить редуктор 1;1,5 если винт в диаметре 1800мм на гироплан, вопрос как к специалисту,я з ходу і не хочу, просто хочу почати новий проект тому і запитання такі,тому і збираю літературу та грамотні поради,я так зрозумів що редукція це те саме передаточне число

DAMIR:
4000 ділимо на 2750
отримали 1.45
підбираємо шківи з співвідношенням 1.45

Це для прикладу розуміння суті. )))

А що за проект?

подвашник:
Цитата: Leva307 от 12.03.2017, 22:45:26 pm

я не противник редуктора, но где не глянь везде  ставь 1:2 , движок автомобильный номинал 80 л.с. без болезненый по оборотам 4000 об/мин  для винта максимум 2750 об/мин, максимальная мощность у двигателя при 5500об/мин,возможно ли установить редуктор 1;1,5 если винт в диаметре 1800мм на гироплан, вопрос как к специалисту,я з ходу і не хочу, просто хочу почати новий проект тому і запитання такі,тому і збираю літературу та грамотні поради,я так зрозумів що редукція це те саме передаточне число

Тебе разумно подобраннный  наддув  с  инжектором  даст больше прироста по тяге чем редуктор с  малым передаточным числом и веса не прибавится.

Leva307:
Цитата: DAMIR от 12.03.2017, 23:01:49 pm

4000 ділимо на 2750
отримали 1.45
підбираємо шківи з співвідношенням 1.45

Це для прикладу розуміння суті. )))

А що за проект?

це я вже усвідомив,побудова автожира,двіжок інжекторний 80 л.с. потужність можу підняти і сам-програмно без наддуву,но оберти щоб підняти до 5500 на тривалий час і без вібрацій трошки проблемно, прийдеться  обстругати інерційні масси з КШМ та й ГРМ доробити прийдеться, вага сухого двигуна все, без рідин 68 кг. + 4 літра масла + 7 літрів охолоджуючої рідини+ 4 кг.радіатор з патрубками

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница