Редуктори
DAMIR:
Цитата: Leva307 от 16.03.2017, 00:48:59 am
,якось не правильно почав двигун набирати потужність
а навантаження яке? врахували?
TAILDRAGGER:
Цитата: Leva307 от 16.03.2017, 00:51:46 am
К9К це дизель,для безину треба занижати ступінь стиску бо отримаем передчасну детонацію( в народі пальці стукають)або робити безпосередне впорскування
Я знаю, что дизель (у меня такой), ну так поговорить со специалистами, они сами изготавливают эти турбочарджеры...думаю можно организовать для любого
Leva307:
Так я і сам можу це зробити + дописати прогу на наддув но для цього треба переробити двигун,
зменшити ступінь стиску,замінити шатуни ,+ доставити хоча би динамічний фазорегулятор,простіше купити!!! турбований двигун
Toris:
Андрій, відкривайте вже тему з назвою "Авіаконверсія двигуна Peugeout 307 TU3JP".
Ми всі вже чекаємо, плюсуємо і навіть трошки стогнемо від цікавості. :)
подвашник:
Раз в два оборота поршень четырехтактного делает впуск. На этот процесс
затрачивается энергия, если поток топливо- воздушной смеси не имеет принудительного подпора.
Для наддува , проверено на авто , не обязательно использовать турбинку или поршневой нагнетатель , достаточно, и это сразу ощущается , от воздухана отвести трубу на передок с диффузором 1 к 4 и в осбенности после 60 авто приемистей , а свечи соломенеют, топливо экономится.
Диффузор на стоянке закрывается заглушкой. Не сервис , но на любителя.
При таком малом наддуве повышатся,на блохи..., крутящий момент.
Навигация