Редуктори

<< < (21/24) > >>

DAMIR:
Цитата: Leva307 от 16.03.2017, 00:48:59 am

,якось не правильно почав двигун набирати потужність

а навантаження яке? врахували?

TAILDRAGGER:
Цитата: Leva307 от 16.03.2017, 00:51:46 am

К9К це дизель,для безину треба занижати ступінь стиску бо отримаем передчасну детонацію( в народі пальці стукають)або робити безпосередне впорскування


Я знаю, что дизель (у меня такой), ну так поговорить со специалистами, они сами изготавливают эти турбочарджеры...думаю можно организовать для любого

Leva307:
Так я і сам  можу це зробити + дописати прогу на наддув но для цього треба переробити двигун,
 зменшити ступінь стиску,замінити шатуни ,+ доставити  хоча би динамічний фазорегулятор,простіше купити!!! турбований двигун

Toris:
Андрій, відкривайте вже тему з назвою "Авіаконверсія двигуна Peugeout 307 TU3JP".

Ми всі вже чекаємо, плюсуємо і навіть трошки стогнемо від цікавості. :)

подвашник:
Раз в  два оборота  поршень четырехтактного делает впуск. На этот процесс
затрачивается  энергия,  если поток топливо- воздушной смеси не имеет   принудительного подпора.
  Для наддува ,  проверено на  авто , не обязательно использовать  турбинку  или поршневой  нагнетатель , достаточно, и  это сразу  ощущается , от воздухана  отвести трубу  на  передок  с  диффузором   1 к 4 и  в  осбенности после  60  авто приемистей , а  свечи  соломенеют, топливо  экономится.
  Диффузор на  стоянке  закрывается  заглушкой. Не сервис ,  но на  любителя.
При таком  малом  наддуве повышатся,на  блохи...,   крутящий  момент.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница