Обращение г-на Яковлева о "объединении аоп" 25-01- 2017г.

<< < (3/13) > >>

preacher:
На мою думку, ситуація із створенням асоціації експерементального воздухоплавання ще трохи в Україні недозріла. Напевно є дві основні причини:
1. Законодавство все ще не вригульоване, а голоне те що зовсім нема культури виконання законодавства, як у чиновників контролюючих органів, так і у предстваників органів внутрішніх справ.
2. Економічна ситуація в державі зовсім не сприяє виконанню усіх норм законодавства, яке ще навіть не прийняли. Бо виконання усіх норм в експерементальному авіабудуванні річ доволі затратна, а будувати щось бюджетне під ці норми, не кожен погодиться.

Позиція Юрія Яковлєва досить зрозуміла, тому що літаки Аеропракта купують частіше аматори з інших країн, причини ті ж самі. Тому займатись українськими аматорами представникам Аеропракту нема ніякого сенсу.
Хоча могли би проявити далекоглядність, орінтуючись на ті часи, коли в Україні урегулюють повітряне законодавство, і економічна ситуація дозволить аматорам купувати кіти українських виробників також.

Проте Яковлєв міг би очолити асоціацію виробників легких і надлегких ЛА, а це трохи інший пласт авіаторів України. Об'єктивно, аналогічні асоціації існують і в інших країнах, а деякі з них міжнародні, тому поява такої організації в Україні є лише справою часу. Тобто пану Яковлеву, або доведеться згодом приєднатись до такої організації, або заснувавши її, з самого початку впливати на напрямки її діяльності.

А взагалі це дещо розрядило б напруження між двома групами українських авіатрів, і створило б умови для взаєної підтримки і кординації зусиль.

Геннадий Хазан:
Цитировать

розрядило б напруження між двома групами українських авіатрів

На сьогодняшний день напруження створюеться штучним чином! Наприклад  авіаторам які спілкуються зі мною особисто, паном Яковлевим ЗАБОРОНЯЕТЬСЯ прилітати у ЗПМ Наливайковка, а тим пілотам які  там знаходяться погрожують відмовити у базуванні, та вигнати з вище згаданого ЗПМа.

Тому я маю обгрунтовані підстави стверджувати, що жодного протистояння між "двома групами пілотів" в Україні НЕ ІСНУЕ!

Е декілька людей, у яких авіація е їх бізнесом! Тому особисто я їм заважаю виступати "по беспределу" як то було за часів депутатства пана Бориса Шияна (який "кришував" декількох осіб в ДАСУ які у свою чергу створили останньому сприятливі умови для розвитку свого авіаційного бізнесу).
У той час саме ми мали проблеми з отриманням реестрації наших ПС та отриманням на них льотної придатності. Деколи ця процедура трвала і 18-20 місяців ...   А після того, як де яким чільникам ДАСУ  приймавшим участь в тих оборудках дали "брудними трусами по морді",  ті самі процедури тепер тривають максимум 10-14 діб!)

Тяжко стверджувати тепер що нічого в нас не змінюеться!)))

вершок:
Взагалі то ми взялись своєчасно. :)
Просто не дуже афішували. ;)
Навіть перевели закордонні аналоги.
Але!
Генадій попередив що змінювати Л.П. не вийде.
В останній редакції Л.П. зникли експериментальна авівція , а з'явились тимчасові сертифікати. >:(
Заєреструвати  <самодєлку> набагато легше ніж получити сертіфікат.
Про тимчасовий сертифікат взагалі ніхто нічог не знав.
Готувались проекти по сто сторінок. :o
Про можливість створення експериментальної асоціації ми взагалі не знали. ???
Крім серьйозних бізнесменів ,де  власне про саму експериментальню авіацію «і не пахне» , інші не дуже розбираються в тонкостях авіазаконів.
Так що Генадій без вас діла не буде. ;D

Геннадий Хазан:
вершок  Ви особисто,та всі інші колеги авіатори, які займаются аматорськими авіаційними конструкціями ЗАВЖДИ можуть розраховувати на мою допомогу та домомогу наших однодумців у Вашій роботі!!

Sane:
Я, як і більшість людей цього форуму читаю також і форум Ю.Яковлева
Чесно кажучи, набридло дивитися як два, цілком сформовані авіаційні діячі, які хочуть і роблять одну справу постійно, воюють один з одним!
З одного боку це добре, адже ці війни допомогають і чим більше протистояння, тим більше нових і приємних законів для авіаторів!
Але ж як на мене, на багато краще було б, якби це були не протистояння, а згуртовані дії всієї авіаційної братії.
Не така вже в нас і велика країна, не так і багато людей пов"язаних з небом, і було б на багато краще, як би на кожному авіаційному заході збиралися всі, без виключення! А не тільки сторона Хазана на одному, а сторона Яковлева на іншому!
Це моя точка зору, я не знайомий особисто ні з Яковлевим, ні Хазаном! Я не є членом жодної з АОПА, і нажаль поки що не маю ліцензії пілота, не маю ВС, це поки що тільки мої мрії...
Але я вважаю, якби об"едналися ці дві великі людини в одну команду, це була б перемога для Малої Авіації України!
Це тільки моя точка зору, можливо я не все розумію, але так вважаю!

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница