propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #105 : 10.12.2016, 15:13:01 pm » |
|
План проектування й випробовування ракети-носія «Стожари»
ПЕРШИЙ МІСЯЦЬ Почати оформлювати потрібні національні й міжнародні дозволи та ліцензії Систематизувати інформацію про пакетну схему Зібрати інформацію про постачальників холоднокатаних труб, азотної кислоти, скипидару тощо для гуртових закупівель Зібрати всі комплектуючі, відібрати найкращі Укомплектувати й навчити стартову команду нормам техніки безпеки при роботі з кислотою, при запуску ракетного двигуна тощо Написати технічне завдання на виготовлення трейлера зі стендом для випробовувань ракетних двигунів на полігоні Закупівля автоцистерен для транспортування і тривалого зберігання кислоти, скипидару, стисненого повітря тощо Пошук виконавця для розрахунків та продувок в аеродинамічній трубі
ДРУГИЙ МІСЯЦЬ Виконання науково-дослідних та організаційно-конструкторських робіт Створення лабораторної моделі ракетного двигуна у прийнятному масштабі для дослідів і прийнятної вартості цих дослідів Практичні запуски лабораторної моделі ракетного двигуна зі стенду на трейлері на полігоні біля Києва Оптимізація ракетного двигуна Паралельне порівняльне випробовування рідинної схеми та гібридної
ТРЕТІЙ МІСЯЦЬ Зважаючи на набутий досвід, конструювати та виготовити двигун у реальному масштабі Створити конвеєрну лінію з максимальним рівнем автоматизації виготовлення модулів Випробовування ракетного двигуна на полігоні біля Києва Оптимізація ракетного двигуна Паралельне порівняльне випробовування рідинної схеми та гібридної Вибір і затвердження схеми рідинної чи гібридної
ЧЕТВЕРТИЙ, П'ЯТИЙ, ШОСТИЙ МІСЯЦІ Оптимізація конструкції в наземних умовах Відпрацювання технології заправки компонентами, запуску, розрядки повнорозмірного модуля, з'єднання/роз'єднання модулів Гарячі випробовування на стенді полігону біля Києва, з'ясування реального питомого імпульсу, корекція розрахунків
ДЕВ'ЯТИЙ, ДЕСЯТИЙ МІСЯЦІ Завершення отримання потрібних національних дозволів і ліцензій Створення Центр управління польотами Тестові польотні випробовування одиночних модулів як геофізичних ракет над Чорним морем Тестування передавача телеметричної інформації з кількома сотнями каналів Продовження оптимізації конструкції, пошук оптимального палива, окислювача, тиску тощо «Заморозити» конструкцію від будь-яких змін Виготовити на конвеєрній лінії необхідну кількість модулів для подальших польотних випробувань
ОДИНАДЦЯТИЙ, ДВАНАДЦЯТИЙ МІСЯЦІ Завершення отримання потрібних міжнародних дозволів і ліцензій Польотні випробовування ракети в мінімальній конфігурації з 22 модулями для виведення 200 кг до прийнятного результату Відпрацювання скидання головного обтікача Відпрацювання технології роз'єднання 1, 2, 3 ступенів Відпрацювання технології багаторазового запуску двигуна в космосі й невагомості Відпрацювання технології виведення кожного із супутників на свою орбіту Польотні випробовування повністю зібраної ракети зі 64 модулями й макетом 1 т супутника до прийнятного результату Відпрацювання технології збирання повністю заправлених модулів на орбіті для польотів на Місяць, Марс, Х-приз тощо За результатами польотів аналіз та робота над подальшою оптимізацією конструкції та технічних рішень Будівництво приміщення для зберігання й передстартової підготовки супутників Обробити заявки на виведення вантажів на орбіту та скласти календарний план-графік запусків Міжнародний офіс починає приймати передоплату за запуски, проект починає окуповуватися й приносити прибутки
|
|
|
Записан
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #106 : 10.12.2016, 15:46:40 pm » |
|
Так само як з FMX-4, ще 20-30 сторінок пустопоржніх балачок і на виході - пшик? То навіщо вся ця катавасія?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
TAILDRAGGER
|
|
« Ответ #107 : 10.12.2016, 15:54:40 pm » |
|
Так само як з FMX-4, ще 20-30 сторінок пустопоржніх балачок і на виході - пшик? То навіщо вся ця катавасія?
Зато мы можем тиснуть подспудно выполнимые идеи- вот с маленькими ТРД по 40 кГ тяги.. мне очень ндравится.
|
|
|
Записан
|
Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
|
|
|
TAILDRAGGER
|
|
« Ответ #108 : 10.12.2016, 16:20:37 pm » |
|
Я маю на увазі щось подібне цьому.
Почитай личку, там про 5-цилиндровую "звезду" HCI-180. Модели по самым главным деталям для ЧПУ обработки готовы.
|
|
|
Записан
|
Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #109 : 10.12.2016, 16:42:18 pm » |
|
Почитай личку, там про 5-цилиндровую "звезду" HCI-180. Модели по самым главным деталям для ЧПУ обработки готовы.
Прочитав. Відповів. А що, є досвід використаня того двигуна? Я щось не зустрічав.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
TAILDRAGGER
|
|
« Ответ #110 : 10.12.2016, 18:03:46 pm » |
|
А що, є досвід використаня того двигуна? Я щось не зустрічав.
Сама "компания" (из одного человека Jack Herford 3461 Dissen Rd. New Haven Mo. 63068), называлась HCI Aviation. Можно отправлять $130 + 15 за пересылку чертежей. Мне известно, что пару человек сделали этот двигатель, один даже поставил его на реплику F-4 Corsair. Почитать можно о нем (о двигателе) по этой ссылке http://all-aero.com/index.php?option=com_content&view=article&id=4707:hci-aviation-r-180&catid=34Особенностью и простотой этого движка является то, что он с нижним расположением клапанов и изготовоить головки для него на фрезере никаких проблемм. Ну и конечно жрет любой бензин от А66. Там его данные есть на сайте. Короче, 5- цилиндров "звезда" -75 л.с, 7 цилиндров -110. Для 7-цилиндровой помню были дополнительные чертежи для головок с верхним расположением клапанов, но я бы не заморачивался, так он достаточно компактный, а с верхним расположением- больше метра диаметром (или около того). У меня модели картера и прочих, нужных для фрезера деталей выполнены в SolidWorks 2007 (девять лет назад), вот приходится сейчас качать ту версию SW, чтобы открыть и посмотреть,что там сделано было конкретно (забыл уже даже- только архив с файлами остался в загашнике на CD)
|
|
« Крайнее редактирование: 10.12.2016, 18:12:37 pm от TAILDRAGGER »
|
Записан
|
Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
|
|
|
TAILDRAGGER
|
|
« Ответ #111 : 11.12.2016, 03:11:55 am » |
|
У меня модели картера и прочих, нужных для фрезера деталей выполнены в SolidWorks 2007 (девять лет назад), вот приходится сейчас качать ту версию SW, чтобы открыть и посмотреть,что там сделано было конкретно (забыл уже даже- только архив с файлами остался в загашнике на CD)
Ну вот качнул, поставил, а вот скриншоты с модели картера для цилиндров диаметром 82 мм- как раз для HCI R180, который 75 л.с. Все, больше в теме propan про все подряд писать не буду. Если надо по движку- создавай отдельную ветку, а то аж неудобно, человек планы строит, а мы тут со своей приземленной мелочугой
|
|
« Крайнее редактирование: 11.12.2016, 03:19:26 am от TAILDRAGGER »
|
Записан
|
Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #112 : 11.12.2016, 12:36:35 pm » |
|
Тейлдрагер, дякую! Буду мат на увазі.))) Знаєте як кажуть, розумний не той що все знає(а це неможливо), а той хто знає де узнати.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #113 : 11.12.2016, 23:04:33 pm » |
|
Так само як з FMX-4, ще 20-30 сторінок пустопоржніх балачок і на виході - пшик? То навіщо вся ця катавасія?
пропонували роботу
|
|
|
Записан
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
serg.
|
|
« Ответ #114 : 11.12.2016, 23:31:06 pm » |
|
Так само як з FMX-4, ще 20-30 сторінок пустопоржніх балачок і на виході - пшик? То навіщо вся ця катавасія?
пропонували роботу Це визнання!Як успіхи по рибних днях?
|
|
« Крайнее редактирование: 11.12.2016, 23:32:47 pm от serg. »
|
Записан
|
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #115 : 12.12.2016, 01:30:14 am » |
|
Так само як з FMX-4, ще 20-30 сторінок пустопоржніх балачок і на виході - пшик? То навіщо вся ця катавасія? пропонували роботу
Робыты не можна, робыты грих, бо буде пороблено. Трэба працюваты . А воны чогось , оти прокомуняцки прышелепувати, яки вважать себе украйинцямы та пропонують нэ працю , а роботу.... . Отож чэмни люды не роблять и отой бисовый кренд крычыть ,что безработица в стране и стучыть щэлэпою по трыбуни.
|
|
« Крайнее редактирование: 12.12.2016, 01:34:59 am от подвашник »
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #116 : 12.12.2016, 10:09:33 am » |
|
Так само як з FMX-4, ще 20-30 сторінок пустопоржніх балачок і на виході - пшик? То навіщо вся ця катавасія?
пропонували роботу Це визнання!Як успіхи по рибних днях? без грошей нічого не літає
|
|
|
Записан
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #117 : 12.12.2016, 10:51:44 am » |
|
Н у как же так --- бэз грошэй нэ литайе--- Все полеты и даже спортивные приносят неоценимую пользу прибыль и удовольствие не только пилотам но и всем остальным. И в макулатуре с водяными знаками все это не оценишь так шо твой жлобский цинизм пропан пусть отдыхает.
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
serg.
|
|
« Ответ #118 : 12.12.2016, 11:10:15 am » |
|
Так само як з FMX-4, ще 20-30 сторінок пустопоржніх балачок і на виході - пшик? То навіщо вся ця катавасія?
пропонували роботу Це визнання!Як успіхи по рибних днях? без грошей нічого не літає Та я за гроші згоден телепортацію освоїти, а це значно крутіше якогось МІГа демілітарізованого! Дэнгі давай!
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Геннадий Хазан
Авиаторы
Karma: +1087/-64
Offline
"АОПА Украина"
|
|
« Ответ #119 : 12.12.2016, 16:15:33 pm » |
|
Прямая трансляция с запуска НАСА спутника с борта самолета: https://www.facebook.com/NASA/videos/10154698412341772/
|
|
|
Записан
|
Владею самолетом: ЯК-12А 1960г. UR-KHZ L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG ZLIN 526 AFS 1974г.
"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
|
|
|
|