подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #75 : 07.12.2016, 09:36:48 am » |
|
Когда у Дизеля заработал дизель он свернул дело и решил запатентовать, при этом корень идеи никто не знал , но знали что получилось. Начались скрытые преследования. Тогда он и решил покинуть свою страну и в Штаты махнуть, где патентуют все , всех и вся. Cел на пароход, но перед отплытием заметил шнырей и тогда кинул в почтовый ящик заявку с адресом патентного бюро штатов. До дикого Запада он не доплыл, исчез на пароходе, видать помогли шныри с куда более дикой Европы. Заявка прошла, семья довольна и увековечил себя... спасибо простой почте.
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #76 : 07.12.2016, 09:39:45 am » |
|
Захмарна вартість, колосальна складність, часті аварії, що супроводжуються захмарними втратами відлякують від космонавтики пересічних інвесторів. Прикро, що конструювання ракет-носіїв розвивається шляхом ускладнення й здорожчання. Основою сучасного рідинного ракетного двигуна є ТНА: турбо-насосний агрегат. Пристрій діаметром пів-метра з прецезійною точністю виготовлення, має потужність середнього корабельного атомного реактора (РН Енергія). Щоб створити тиск у камері згоряння 250 атм, ТНА має створити на вході тиск у 500 атм! Частка металу чи ізоляції руйнує колесо турбіни ТНА. Двигун вибухає. А чи можливо зробити простіше, дешевше, безпечніше? Так! Можливо! Придумано було ще з півсотні років тому: http://aeroabc.blogspot.com/2014/07/blog-post.htmlДешево, економно, безпечно. А якщо конструкцію виконати як гібридник - то ще й удвічі надійніше. Сучасні ракети-носії, зазвичай, мають послідовну схему розташування ступеней. Плюс бустери пакетною схемою. Тобто триступенева РН за такою схемою має 4 різних конструкцій ракетний двигун плюс баки. Складно? Безумовно! Повністю пакетна схема з 1 конструкції ракетний двигун плюс баки знімає проблему складнощів конструювання. Постачання окислювача витісненням у гібридний ракетний двигун знімає проблему ТНА. Припустимо, пакетна схема має 64 модулів РД плюс баки. Для гібридної схеми це 64 клапани подавання окислювача до камери згоряння. 64 - це багато чи мало? Така, що вважається надійною, триступенева РН "Союз" має сукупно 32 ракетних двигунів. Гас і рідкий кисень - це вже 64 клапани. А ще додайте клапани для перекису водню, азоту, гелію; вони різної конструкції - від кріогенних для рідкого кисню, особливо чисті для перекису водню, щоб не було вибуху, до високощільних для гелію. Тому 64 однакових клапани для суто пакетної схеми - це значно надійніше, простіше й дешевше. Сучасні ракети-носії й досі збирають руками, як Ролс-Ройси. Конвеєрне виробництво модулів простої конструкції для повністю пакетної схеми дозволяє зробити значний прорив у ракетобудуванні.
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #77 : 07.12.2016, 10:18:57 am » |
|
Вітаю всіх з Днем української армії! Вітаю зі святом - капєц азіятам! Навіки слава! Propan, Ви мене вчора збентежили Вашим завзяттям. Переночував з цими Вашими ідеями, на ранок трохи розвиднилось. Може, ну їх нафіг, ті ракети? Багато вкладень, багато зав'язок на сертифікати/дозволи/ліцензії/СБУ/Інтерпол і міжнародні космічні мережі. Ось краща, на мою думку, ідея: http://www.jetcatusa.com/rc-turbines/turbines/http://www.jetcatusa.com/rc-turbines/turbo-prop-turbines/http://www.jetcatusa.com/rc-turbines/turbine-heli/Ринкові ціни там бачите самі. Всередині взагалі автомобільна турбіна, тобто "ни о чём" (неефективно, паливо жере ЛІТРАМИ за лічені хвилини): Якщо зробити повноцінний турбовальний двигун в близьких габаритах, з 11-16 ступенями осьового компресора і статорами, з вільною турбіною для приводу пропелера - його купуватимуть всі, і наші, і не наші. Воно невеличке і легеньке, а значить, можна ставити і на парапланериста, і на гелікоптер. І навіть на Вашу попередню мрію - І все це можна стартувати реально в гаражі. Помічник, пара вогнегасників - і ні в кого ніяких питань немає. Ніяких дозволів, контролів, паразитів і дармоїдів. Хоббійний пердунець, якщо хтось дуже зацікавиться. Зима на дворі - роблю ранець лижника. Солідворкс на домашньому компі, ЧПУшників у Києві і поруч просто купа - і всі чекають на Ваше замовлення, щоби випиляти Вам компресор, статор і турбіни. Золоте дно!
|
|
« Крайнее редактирование: 07.12.2016, 10:46:45 am от Toris »
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
|
propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #79 : 07.12.2016, 12:48:42 pm » |
|
це вже інша тема, не менш цікава
|
|
|
Записан
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #80 : 07.12.2016, 14:25:49 pm » |
|
це вже інша тема, не менш цікава Цю тему я опрацьовував десь ще у 2012 році, здається. В процесі довелось ознайомитись з теоретичними основами роботи і математикою цього всього. Знайшов спеціаліста з відповідною освітою і місяць "колупав йому мізки дурними запитаннями". Потім у житті настав ахтунг і стало до сраки мені це все (лише навесні трохи почав приходити до тями, після першого польоту з Г.Хазаном в його Як-12А). Зараз, мабуть, реанімував би проект, якби був який однодумець...
|
|
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #81 : 07.12.2016, 23:31:28 pm » |
|
|
|
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
TAILDRAGGER
|
|
« Ответ #82 : 08.12.2016, 00:18:15 am » |
|
Золоте дно!
Вот эта турбинка http://www.jetcatusa.com/rc-turbines/turbine-details/p200-sx/ 20 кг тяги дает, которая 100 мм диаметром. На нее поставить свободную турбину и получим аааааафигительный турбопроп весом максимум в 8 кГ и мощностью лошадок 40!!!!! Твори, с таким,- не хочу!!!
|
|
« Крайнее редактирование: 08.12.2016, 00:19:49 am от TAILDRAGGER »
|
Записан
|
Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #83 : 08.12.2016, 08:34:25 am » |
|
Ще така є: http://www.turbinenshop.com/JetCat-P400Rx-Complete-SetТяга 40 кг. Саме вони стоять в цих бетменів, аж по 4 штуки. Вкрай неефективні, палива вистачає на 10 хвилин, ніби, тому їх скидають зверху, а не стартують по-людському з аеродрому. Твори, с таким,- не хочу!!! Так творити чи не творити?
|
|
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
TAILDRAGGER
|
|
« Ответ #84 : 08.12.2016, 17:25:02 pm » |
|
Тяга 40 кг. Саме вони стоять в цих бетменів, аж по 4 штуки. Вкрай неефективні, палива вистачає на 10 хвилин, ніби, тому їх скидають зверху, а не стартують по-людському з аеродрому.
Ну такой идеален только для планера, помочь набрать в процессе парения высоту, если нужно. А так 1.3 литра в минуту- это занатта. Вот тот что 20 кГ тяги, тот да, 400 грамм в минуту- это терпимо, 24 литра на час, но опять же только как вспомогательный для планера. А вот если из него организовать турбопроп- это была бы уже вещь с запасом топлива часа на два полета Так творити чи не творити? Имелось в виду, что с таким движком можно творить все что угодно. Представляешь такой на Барбос поставить?
|
|
« Крайнее редактирование: 08.12.2016, 17:40:02 pm от TAILDRAGGER »
|
Записан
|
Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
|
|
|
propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #85 : 08.12.2016, 19:15:17 pm » |
|
відео зі звуком - шикарно!
|
|
|
Записан
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
TAILDRAGGER
|
|
« Ответ #86 : 09.12.2016, 00:38:34 am » |
|
Кстати, по техническим данным совершенно аналогичен чешскому PBS TJ40-G2 Turbojet Engine, в том числе и по потреблению топлива 1.23 литра/мин в номинальном режиме. В то же время PBS TP100 Turboprop Engine при мощности 188 л.с., жрет 0.548 кг/л.с./час. Грубая прикидка для турбопропа на базе PBS TJ40-G2 Turbojet Engine (первая ссылка) позволяет предположить, что такой турбопроп выдаст 35-45 л.с., (а может и все под 50 л.с.) с потреблением топлива , вполне сопоставимым с потреблением топлива поршневым двухтактником (ну как Ротакс-503 жрать конечно будет). Весить с редуктором такой турбопроп наверное будет где-то килограммов 10 максимум.
|
|
« Крайнее редактирование: 09.12.2016, 00:47:46 am от TAILDRAGGER »
|
Записан
|
Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
|
|
|
TAILDRAGGER
|
|
« Ответ #87 : 09.12.2016, 02:18:16 am » |
|
Ринкові ціни там бачите самі. Всередині взагалі автомобільна турбіна, тобто "ни о чём" (неефективно, паливо жере ЛІТРАМИ за лічені хвилини): Якщо зробити повноцінний турбовальний двигун в близьких габаритах, з 11-16 ступенями осьового компресора і статорами, з вільною турбіною для приводу пропелера - його купуватимуть всі, і наші, і не наші. Воно невеличке і легеньке, а значить, можна ставити і на парапланериста, і на гелікоптер. Ото ж , готовые, отбалансированые колесики для осевого компрессора, диаметром 85 мм- самая нижняя картинка. 305 евро за штуку..... недешево, но стоит того. Там же чертеж с размерами. Такой компрессор со статорами займет в длину где-то 300 мм. Весь движок может получиться достаточно длинный...(под 600 мм) , но это и не существенно для "пули" с длинным носом..., или для двухмоторника с мотогондолами под крыльями. Кстати, никто не встречал двигателей, с двух-трех ступенчатыми, (как на фото), центробежными компрессорами или игра не стоит свеч? Даже учитывая, что чешский движок TJ40-G2 потребляет на максимальной мощности 1.23 литра в минуту, то в полете, такому аппарату как Hi-Max требуется всего 10 л.с., с соответствующим расходом топлива на Ротакс-477, а Ротакс весит 38 кГ сухого веса, да вся СУ "тянет" все 50 кГ, то движочек турбопроп на базе TJ40 весом 12 кГ всей СУ с мощностью сравнимой Ротакса, с "освобожденными" 40 кГ веса, да плюс штатный запас топлива 40 литров- вот и получится вариант- вот и получаются те самые вожделенные 90 литров топлива для полноценного полета часа на 3 с половиной- четыре. Игра действительно стоит свеч.
|
|
« Крайнее редактирование: 09.12.2016, 02:36:00 am от TAILDRAGGER »
|
Записан
|
Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
|
|
|
TAILDRAGGER
|
|
« Ответ #88 : 09.12.2016, 03:05:18 am » |
|
Даже учитывая, что чешский движок TJ40-G2 потребляет на максимальной мощности 1.23 литра в минуту, то в полете, такому аппарату как Hi-Max требуется всего 10 л.с.
В дополнение, максимальная отдаваемая мощность потока на свободную турбину в таком движке 118 kW. Сколько снимется с нее на винт через редуктор? 50 л.с., и к бабке не ходить. Реально для 40-сильной силовой установки вполне достаточно турбины в 300 Ньютонов (отдаваемая мощность 90 кВт) , а для легких ультралайтов и всего 200 Н хватит- это те малюпасенькие турбинки весом по 2,4 кГ (отдаваемая мощность потока 58 кВт)... Для последних (ультралайтов) -, вот вам перспектива иметь СУ-турбопроп, с мощностью 34 л.с., удельным весом 0.3 и потреблением топлива 10 литров в час в прямолинейном полете. Очень интересно...., кстати.
|
|
« Крайнее редактирование: 09.12.2016, 03:29:06 am от TAILDRAGGER »
|
Записан
|
Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
|
|
|
TAILDRAGGER
|
|
« Ответ #89 : 09.12.2016, 03:55:57 am » |
|
Вот в этом турбопропчике используется трубинка 100Н Мощность потока отдаваемая на свободную турбинку 20,9 kW@154 тыс об/мин, на воздушном винте после редуктора имеем максимальную мощность 9 кВт- 12 л.с. Вес 2.7 кГ полная СУ (без учета веса воздушного винта) со стартером. Турбинка P60 (60Н тяги) может крутиться максимум до 165 тысяч об/мини отдавать 12.6 kW на свободную турбину.
|
|
|
Записан
|
Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
|
|
|
|