Уважаемые коллеги, и друзья!
Хотел бы Вас всех познакомить, и рассказать о возникшей некой "ситуацией" и реальных проблемах для частных пилотов Украины которые это "ситуация" уже принесла, и Не дай Бог принесет в будущем какие либо иные последствия.
Совсем недавно обратились ко мне наши коллеги, владельцы ВС с рассказом о том, что происходит на сегодняшний день в одном из аэроклубов Украины, а именно с ЗПМ " ГИДРОПОРТ".
Начал изучать ситуацию вокруг этого ЗПМ...
В общем количестве откровенного негатива, там происходящего мне вдруг становится известно и о состоявшемся суде ... Да, да да, друзья мои СУДЕ! 04 жовтня 2016 року
Справа № 815/4580/16Начинаю вчитываться в ПОСТАНОВУ....
Кто против кого, тема , и результат...
Кто: товариства з обмеженою відповідальністю «Аероклуб «Одеса» в лице пана Оборіна К.В.
Против кого: до Державної авіаційної служби України
По теме: про визнання протиправним та скасування постанови
Становится интересно, и интригуеще. Ожидаю прочитать о "Борьбе с СИСТЕМОЙ", "борьбе с вопиющей несправедливостью" и вообще , о благом деле направленном на осуществление помощи и систематизации в выполнении полетов АЗП.
Но отодвинув в сторону свои грезы , начинаю вчитываться в суть дела:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Аероклуб «Одеса», (далі ТОВ «Аероклуб «Одеса», позивач) звернулося до суду з адміністративним позовом до Державної авіаційної служби України (далі відповідач) про визнання протиправною та скасування постанови № 002510 серії АА про накладення штрафу за правопорушення у галузі цивільної авіації, яка винесена Державною авіаційною службою України 19.08.2016 року.
ВАУ! Становиться с ходу интересно, значит Авиационная инспекция наложила ШТРАФ , а аэроклуб пытается оспорить в суде этот штраф! ОООООчень интересно! Читаю дальше о сути спора:
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 04 серпня 2016 року державним інспектором з авіаційного нагляду за ЛЕ Старостенко М.П., в присутності президента ТОВ «Аероклуб «Одеса» Оборіна К.В., складено протокол №000165 серії АА про правопорушення у галузі цивільної авіації. Протокол складено в результаті проведення перевірки інформації, викладеної в листі УСБУ в Одеській області від 30.07.2016 року №65/3/3-3092нт «Щодо порушення порядку використання повітряного простору» та листа Одеського РСП від 29.07.2016 року №6.2.1.9-236.
Оппа! Значит основанием для появления авиационного инспектора на территории аэроклуба послужило письмо СБУ и Одесского отделения УКРАЭРОРУХА ... Серьезное начало ...
В результаті перевірки, інспектором нібито було встановлено правопорушення: «Правопорушення вимог ІВПП «СВГідропорт» погодженої Державіаслужбою, а саме 25.07.2016 року на ПЗПМ «Гідропорт» з 15.00 до 16.30 виконувались польоти літака DY-20XXL (Samba) OK-PUIA 8-2 без дозволу Державіаслужби та Украероцентра. Польотами ПС керував керівник польотів ПЗПМ «Гідропорт», а безпосередній дозвіл на виконання польотів надав старший авіаційний начальник ПЗПМ «Гідропорт», президент ТОВ «Аероклуб «Одеса». Що є порушенням п.1.3.1; 1.3.3; 1.4.10; 1.5.1; 1.5.2; 1.5.4; 3.19.8.1; 3.19.8.5; 3.19.9.1; 3.19.9.2 ІВПП «Гідропорт» та п. 8.11.8; 8.11.9 Наказу ДАСУ №205 від 01.12.2004 року, зареєстрованого в МЮ 24.12.2004 №1644/10243».
Т.е. по сути, руководству аэроклуба инспектор, на основании писем СБУ и РСП объявил, что выполнялся нелегальный полет выше указанным ВС, без выполнения соответствующих процедур.
читаю дальше:
Керівник ТОВ «Аероклуб «Одеса», письмово пояснив, що повітряне судно, яке зазначено в вищевказаному протоколі, літак DY-20XXL (Samba) OK-PUIA 8-2, не виконувало польотів 25.07.2016 року взагалі.
Серьезное заявление! В письменном виде написать, что полет не выполнялся...
" Слово офицера"? (с) )))
А далее происходило следующее:
19.08.2016 року Головою Державіаслужби Більчук О.В. було винесено Постанову №002510 серії АА про накладення штрафу за правопорушення у галузі цивільної авіації (далі за текстом - Постанова №002510), згідно до якої, на підставі статей 127-130 Повітряного кодексу України, а саме абз. 11 п. 4 ч. 1 ст. 127 Повітряного кодексу України, було постановлено накласти на ТОВ «Аероклуб «Одеса» штраф у сумі 8500 грн. 00 кой.* Підставою для накладення такого штрафу стало наступне: «Невиконання вимог правил погоджених державіаслужбою, а саме виконання польотів 25.07.2016 на ПЗПМ «Гідропорт» здійснювались без дозволу Державіаслужби та Украероцентру за дозволом старшого авіаційного начальника ПЗПМ «Гідропорт» всупереч вимог Інструкції ВАП «Гідропорт», що є порушенням п. 8.11.8 та 8.11.9 наказу Держаіваслужби від 01.12.2004 №205, зар. в МЮУ 24.12.04 за №1644/10243»
*- выделено мной
А дальше потихонечку, начинает закручиваться интересный сюжет:
Позивач стверджує, що в порушення п.1 ст. 129 Повітряного кодексу України в оскаржуваній Постанові №002510 не вказано порушення, яке нібито було встановлено у Протоколі №000165, а саме польоти літака DY-20XXL (Samba) OK-PUIA 8-2 без дозволу Державіаслужби та Украероцентра, а правопорушенням визначено якісь недозволені «польоти» без зазначення - яким літаком або літаками здійснювались такі польоти.
И наконец то звучит вот этот ПЕРЛ!
Доказом того, що польоти вищевказаним літаком у цей день не здійснювались є, на думку позивача, Журнал керівника польотів спортивного аеродрому «Гідропорт»*.
*- выделено мной
"Нету тела - нету дела"? (с) старая бандитская поговорка. "Хороший" аргумент в 21 веке!?
Т.е. Позивач сим однозначно утверждает, что СБУшники де**лы и могут идти лесом!
Он ангельски чист ...
и далее по тексту:
З урахуванням вищевикладеного, позивач просить суд визнати протиправним та скасувати постанову № 002510 серії АА про накладення штрафу за правопорушення у галузі цивільної авіації, яка винесена Державною авіаційною службою України 19.08.2016 року.
В судовому засіданні, Оборін К.В., який є керівником ТОВ «Аероклуб «Одеса» підтримав позовні вимоги заявлені в адміністративному позові в повному обсязі.
Но к сожалению читая дальше все страницы этой ПОСТАНОВЫ, понимаешь какие процессы в Украине начали происходить, и кто именно с подвиг правоохранительные органы на повышение своей квалификации , до очень высокого уровня, что бы получить в руки "инструмент" и начать откручивать нам всем головы.
Читаем дальше внимательно данный документ:
З належним чином засвідчених копій матеріалів фотофіксації (а.с.135-148), судом встановлено, що літак DV-20XXL (Samba) бортовий номер OK-PUA 82 дійсно здійснював політ (а.с.141). При цьому з електронного носія (диск) на якому також містяться фотофіксація, копії якої наявні в матеріалах справи, судом встановлено, що вона здійснювалась 25.07.2016 року (а.с.153).
В данном месте звучит на ВСЮ Украину грустный звук фанфар ....
Переведу с языка сухого и юридического , на язык простой и общедоступный:
СБУ на выполнение требований Законов Украины сумело (
научилось уже) выполнять фотофиксацию полетов ВС, с привязкой к
ДАТЕ, ВРЕМЕНИ, МЕСТУ, и к ОБЪЕКТУ съемок!
Тут поздравления для нас всех, если раньше подобные фотографии просто оперативники могли прибить гвоздем себе на стену ( максимум положить в папку с оперативной информацией) то теперь, они научились выполнять достаточно сложную процидуру, в результате которой, теперь результаты фотофиксации принимаются в суде как
ДОКАЗАТЕЛЬСТВО правонарушений!
Данная фотофиксация на голову разбивает основной аргумент который пытался "притянуть за уши" господин Оборин, в свое доказательство "невиновности":
Суд не приймає до уваги як належний доказ надану з боку позивача копію Журналу керівника польотів спортивного аеродрому «Гідропорт» у якому зазначено, що політ літака (Samba) бортовий номер OK-PUA 82 зліт і посадка не виконувався (а.с.25), оскільки дана обставина (зліт і посадка не виконувались) спростовується наданими з боку відповідача матеріалами фотофіксації.
и далее, суд принимает следующее решение:
Таким чином, оскільки, як встановлено судом літак DV-20XXL (Samba) бортовий номер OK-PUA 82 25 липня 2016 року виконував політ у зоні де введено тимчасову заборону використання повітряного простору (ЗПМ «Спортивний аеродром «Гідропорт») без дозволу Державіаслужби та Украероцентру, суд дійшов висновку, що відповідачем належними доказами доведено правомірність прийняття постанови від 19.08.2016 року №002510 серіі АА про накладення штрафу за правопорушення у галузі цивільної авіації, а отже позовні вимоги позивача є необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст. 69-71, 160-163 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
В задоволенні адміністративного позову товариства з обмеженою відповідальністю «Аероклуб «Одеса» до Державної авіаційної служби України про визнання протиправним та скасування постанови № 002510 серії АА про накладення штрафу - відмовити.
Казалось бы, ну там суд отказал.... господин Оборин заплатит 8500 гривен ...и ВСЕ!
Нет не ВСЕ!
Господином Оборином поднятая им "муть" со дна того "котла" в котором мы все с Вами коллеги "варимся" имеет очень далеко идущие и негативные последствия для всех нас! А именно :
1. СБУ научилось, и впервые в авиационной практике нашей АЗП предоставило в суд, належним чином подготовленные документы фото фиксации нарушения порядка использования воздушного пространства Украины, которые были приняты судом как доказательства!
Это теперь означает что в любом месте Украины, могут теперь проходить десятки таких фото фиксаций, которые в любой момент могут стать доказательством в суде в любом "деле" против пилотов!
Не нужно забывать, что после первого "предупреждения" в виде штрафа в случае повторения наступает Уголовная ответственность!..........
2. Подставлены по удар все пилоты которые планировали и планируют покупку себе ВС в Европе или Америке, потому как в данном ДЕЛЕ задокументирован факт использования ИНОСТРАННОГО ВС украинским пилотом с украинским ППЛом.
В данном деле, этот эпизод никак не отмечен, и претензий не выставлялось Инспекцией и ДАСУ, но сам ФАКТ произошедшего належним чином ЗАФИКСИРОВАН, и описан в судебной ПОСТАНОВЕ!
Я постарался коротко познакомить общественность и прокомментировать суть произошедшего инцидента на ЗПМ ГИДРОПОРТ , авторства господина Оборина.
Просто Родина должна знать своих "героев"...
ПыСы : Официальная публикация материалов
Справи № 815/4580/16 http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/61898827