А так - я просто запитав. Для розширення кругозору.
...В 2008 році (тоді рашка напала на Грузію; ще в тому році була світова фінансова криза) влетіла в голову думка, що мені конче необхідний власний гелікоптер. Почав штудіювати підручники авіаційні, форуми і зрозумів, що готова комплектуха коштує купу бабла, яка мені недоступна. Почухав маківку і почав видумувати всяку самодіяльщину, паралельно вивчаючи те, що вже існує: від поршневих двигунів з гвинтами до реактивних двигунів. 6-12 місяців методично лопатив авіаційні підручники з форумами, освіжив у пам"яті та розширив деякі розділи фізики та математики, не давав спокою кільком знайомим, котрі мають справу з великими з компресорами і турбінами, діставав викладача фізики, математика і сопроматчика...
Врешті решт дійшов висновку, що до теперішнього часу все, що застосовується у малій авіації, є найбільш раціональним у своїх межах. Оті всілякі Сімоніні з Ротаксами, ДрагонВінди з Аверсо і Лугапропи з Київпропами - наше все. Ціна/якість/технологічність/обслуговування в цих виробах перевершить будь-яку самодіяльність.
Зараз якщо щось городити - то це легкий і потужний перетворювач енергії згорання рідкого палива в електрику (бензогенератор). Ось, росіяни придумали Hoversurf, а якщо доведуть до пуття вільнопоршневий генератор
http://www.hoversurf.com/product-page/1d04e2f4-cde7-5750-8ced-409816780de9 - це буде перемога в секторі СЛА (не наша, на жаль :-( ).