Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
25.11.2024, 20:18:44 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Питання - відповідь.  (Прочитано 65021 раз)
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #30 : 08.09.2016, 20:45:15 pm »

Чим більший діаметр гвинта (і більший коеф. редукції в редукторі), тим більша статична тяга.
Ну, якщо розглядати лопать гвинта як крило (а вона ним і є), то так -
чим більший розмах, тим менше втрат на опір. Дивись крила планерів.

Так отож! Береш двигун, приліплюєш до нього звичайнісінький гвинт, і , полетів! Але я бачу тобі кортить позайматися екзотикою. Кільця, імпелери, купа часу і грошей, потім весь цей мотлох на смітник.Так ти будеш трактористом чи ні?
Хочу ним бути!
А так - я просто запитав. Для розширення кругозору.
Записан

Поза межею реальностi...
TAILDRAGGER
*****

Karma: +767/-229
Offline




« Ответ #31 : 08.09.2016, 20:54:10 pm »

Для розширення кругозору.

Как-то давно с той же целью, я писал программу по расчету проточных вентиляторов, на заре компьютерной грамотности населения))))- в языке BASIC. Считала четко, только подставляй параметры- ничего хорошего из понятия "имеллер" не было продемонстрировано. С этой фигней для разбега самолету одной и той же взлетной массы требовалась мощность двигателя минимум в три раза больше, чем с нормальным винтом.
Винт в кольце- да, это уже лучше, и шумность на Пайпере J-3 снижает до 60 дб, лучше разбег и раньше отрыв, но остальные улучшения в круизе не особо заметны. или не заметны вообще в лучшую сторону. Винт в кольце- это тоже не панацея, но значительно привлекательнее чем импеллер.
Записан

Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +2025/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #32 : 08.09.2016, 21:27:41 pm »

А так - я просто запитав. Для розширення кругозору.
...В 2008 році (тоді рашка напала на Грузію; ще в тому році була світова фінансова криза) влетіла в голову думка, що мені конче необхідний власний гелікоптер. Почав штудіювати підручники авіаційні, форуми і зрозумів, що готова комплектуха коштує купу бабла, яка мені недоступна. Почухав маківку і почав видумувати всяку самодіяльщину, паралельно вивчаючи те, що вже існує: від поршневих двигунів з гвинтами до реактивних двигунів. 6-12 місяців методично лопатив авіаційні підручники з форумами, освіжив у пам"яті та розширив деякі розділи фізики та математики, не давав спокою кільком знайомим, котрі мають справу з великими з компресорами і турбінами, діставав викладача фізики, математика і сопроматчика...

Врешті решт дійшов висновку, що до теперішнього часу все, що застосовується у малій авіації, є найбільш раціональним у своїх межах. Оті всілякі Сімоніні з Ротаксами, ДрагонВінди з Аверсо і Лугапропи з Київпропами - наше все. Ціна/якість/технологічність/обслуговування в цих виробах перевершить будь-яку самодіяльність.

Зараз якщо щось городити - то це легкий і потужний перетворювач енергії згорання рідкого палива в електрику (бензогенератор). Ось, росіяни придумали Hoversurf, а якщо доведуть до пуття вільнопоршневий генератор http://www.hoversurf.com/product-page/1d04e2f4-cde7-5750-8ced-409816780de9 - це буде перемога в секторі СЛА (не наша, на жаль :-( ).
« Крайнее редактирование: 08.09.2016, 21:29:48 pm от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
вершок
красота - высшая степень функциональности
*****

Karma: +361/-31
Offline


« Ответ #33 : 08.09.2016, 22:07:08 pm »

Слышал в модельках импелеры используют вместо реактивных и турбореактивных су Веселый
В статике очень слабы , но на высоких скоростях ситуация меняется ...
Тема винт в кольце отдельная и серьезная. Крутой
Соотношение вес /кв даже очень  Подмигивающий
Записан
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #34 : 08.09.2016, 22:10:59 pm »

Гвинтовентилятор найбільш просунута річ, він не створює такого тиску як гвинт і тому немає таких втрат на обдув елементів корпусу. Краще використовує демпфуючи властивості повітря, тому кращі показники при збільшенні швидкості та наборі висоти.
Записан

TAILDRAGGER
*****

Karma: +767/-229
Offline




« Ответ #35 : 08.09.2016, 22:56:25 pm »

Ось, росіяни придумали Hoversurf, а якщо доведуть до пуття вільнопоршневий генератор http://www.hoversurf.com/product-page/1d04e2f4-cde7-5750-8ced-409816780de9 - це буде перемога в секторі СЛА (не наша, на жаль :-( ).


www.ukraviaforum.com/index.php/topic,8702.1529.html
1529
Записан

Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +2025/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #36 : 09.09.2016, 07:56:20 am »

Якби там не було, вони таки піднялись в повітря: http://www.ukraviaforum.com/index.php/topic,9364.msg153454.html#msg153454
2815

Розробники зкооперувались з китайцями та американцями, в результаті отримали ось такого дрончика. Двигуни, котрі у них можна купити, поки що я ніде більше не знайшов.
« Крайнее редактирование: 09.09.2016, 07:58:40 am от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
вершок
красота - высшая степень функциональности
*****

Karma: +361/-31
Offline


« Ответ #37 : 15.09.2016, 07:55:35 am »

На що (яке) можна замінити старе запалення 503 і 582 ротаксов.?
Записан
вершок
красота - высшая степень функциональности
*****

Karma: +361/-31
Offline


« Ответ #38 : 15.09.2016, 07:56:43 am »

Де можна знайти автопілот на автожир , мотоельту?
Записан
вершок
красота - высшая степень функциональности
*****

Karma: +361/-31
Offline


« Ответ #39 : 15.09.2016, 07:58:29 am »

Де (хто) може продути крило гвинтом.?
Записан
вершок
красота - высшая степень функциональности
*****

Karma: +361/-31
Offline


« Ответ #40 : 15.09.2016, 08:02:06 am »

Яка оптимальна схема двз генератор безколлекторний мотор?
Записан
вершок
красота - высшая степень функциональности
*****

Karma: +361/-31
Offline


« Ответ #41 : 15.09.2016, 08:06:55 am »

До кого звертатись з проектом великого сотні кг дрона (літаючого) ?
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #42 : 15.09.2016, 09:01:38 am »

Цитировать
Де можна знайти автопілот на автожир , мотоельту?

Е БЕЙ вам в помощь!
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #43 : 15.09.2016, 09:15:50 am »

Хто зустрічав приклади використання безпілотних ЛА на хім. обробці полів?
Я чув що японці пробували, але не бачив прикладів.
Записан

Поза межею реальностi...
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #44 : 15.09.2016, 09:16:18 am »

Де можна знайти автопілот на автожир , мотоельту?
Я згоден!  Смеющийся
Записан

Поза межею реальностi...
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004