DAMIR
|
|
« : 07.09.2016, 11:22:50 am » |
|
Доброго здоров*я, шановне панство! Вважаю що подібна тема буде корисною. Часто виникає якесь питання термінове, але поки знайдеш тему в якій його написати, запал проходить. А так, думаю, буде нормально. Виникло питання - в цю тему.
У мене вже є перша спроба. Хто у курсі? Маємо двигун. Що покаже більшу стат. тягу - звичайний гвинт, чи импелер? При умові, що те і те грамотно спроектовані і якісно виготовлені.
|
|
« Крайнее редактирование: 07.09.2016, 11:35:05 am от DAMIR »
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
serg.
|
|
« Ответ #1 : 07.09.2016, 11:55:27 am » |
|
Доброго здоров*я, шановне панство! Вважаю що подібна тема буде корисною. Часто виникає якесь питання термінове, але поки знайдеш тему в якій його написати, запал проходить. А так, думаю, буде нормально. Виникло питання - в цю тему.
У мене вже є перша спроба. Хто у курсі? Маємо двигун. Що покаже більшу стат. тягу - звичайний гвинт, чи импелер? При умові, що те і те грамотно спроектовані і якісно виготовлені.
А для чого тобі ст.тяга, літати не плануєш?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Геннадий Хазан
Авиаторы
Karma: +1087/-64
Offline
"АОПА Украина"
|
|
« Ответ #2 : 07.09.2016, 11:59:22 am » |
|
Андрей Гнашук занимался импеллерами. Обратитесь к нему за консультацией
|
|
|
Записан
|
Владею самолетом: ЯК-12А 1960г. UR-KHZ L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG ZLIN 526 AFS 1974г.
"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #3 : 07.09.2016, 12:01:50 pm » |
|
А для чого тобі ст.тяга, літати не плануєш?
Для автожира. Там одним із важлвих є саме цей показник. Андрей Гнашук занимался импеллерами. Обратитесь к нему за консультацией
Дякую!
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
serg.
|
|
« Ответ #4 : 07.09.2016, 12:04:14 pm » |
|
А для чого тобі ст.тяга, літати не плануєш?
Для автожира. Там одним із важлвих є саме цей показник. Андрей Гнашук занимался импеллерами. Обратитесь к нему за консультацией
Дякую! Якщо літати, то став гвинт
|
|
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #5 : 07.09.2016, 12:11:19 pm » |
|
Якщо літати, то став гвинт
Не влазить. А можна конкретніше, чому гвинт?
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
serg.
|
|
« Ответ #6 : 07.09.2016, 12:19:27 pm » |
|
Якщо літати, то став гвинт
Не влазить. А можна конкретніше, чому гвинт? Гвинт- щоб літати гарно!Куди ще конкретніше.А якщо не влазить, треба взяти інші креслення
|
|
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #7 : 07.09.2016, 12:32:46 pm » |
|
[ Гвинт- щоб літати гарно!Куди ще конкретніше.А якщо не влазить, треба взяти інші креслення
Тобто, ви можете озвучити мінуси імпелера? Я маю на увазі імпелери по типу як на PJ-II. Може я не правильно їх обізвав?
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
serg.
|
|
« Ответ #8 : 07.09.2016, 12:46:09 pm » |
|
[ Гвинт- щоб літати гарно!Куди ще конкретніше.А якщо не влазить, треба взяти інші креслення
Тобто, ви можете озвучити мінуси імпелера? Я маю на увазі імпелери по типу як на PJ-II. Може я не правильно їх обізвав? Крім свисту ніяких плюсів не бачу.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #9 : 07.09.2016, 12:55:14 pm » |
|
Крім свисту ніяких плюсів не бачу.
Переконливо:) А мінуси?
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #10 : 07.09.2016, 13:37:59 pm » |
|
Лопаті додають щоб зняти з диаметра гвинта быльшу тягу, втрачаючи эфективність. Кільце додає ефективності гвинту, і одразу пожирає лобовим опором. Візміть мінуси першого і додайте до мінусів другого, і очікуйте що мінус на мінус дасть вам плюс. :-)
|
|
|
Записан
|
|
|
|
serg.
|
|
« Ответ #11 : 07.09.2016, 15:18:04 pm » |
|
Дамір,нащо тобі цей імпелер,будуй швидше класичний трактор,такий як в тебе на аватарці! Будеш самим крутим трактористом в Україні!
|
|
|
Записан
|
|
|
|
black..
Karma: +33/-0
Offline
|
|
« Ответ #12 : 07.09.2016, 15:52:20 pm » |
|
почитай ветку про PJ-II, и увидишь, какую тягу они снимают со своих 400 коней (примерно, точно не помню). А с винтом тяга будет раза в 1.5-2 больше. А уж считали они свой вентилятор очень грамотно.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #13 : 07.09.2016, 16:03:45 pm » |
|
Дякую всім - зрозумів. Дамір,нащо тобі цей імпелер,будуй швидше класичний трактор,такий як в тебе на аватарці! Будеш самим крутим трактористом в Україні!
Мабуть, так воно і буде.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
mechanic
|
|
« Ответ #14 : 07.09.2016, 17:05:03 pm » |
|
Просто статистика: "Обычный" рулевой винт вертолета на режиме висения отбирает 8...10% мощности СУ
Фенестрон (тот же импеллер) - 13...15%,
(NOTAR - до 20%)
|
|
|
Записан
|
Сало може бути добрим або дуже добрим
|
|
|
|