Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
25.11.2024, 19:07:03 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Питання - відповідь.  (Прочитано 64994 раз)
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« : 07.09.2016, 11:22:50 am »

Доброго здоров*я, шановне панство!
Вважаю що подібна тема буде корисною.
Часто виникає якесь питання термінове, але
поки знайдеш тему в якій його написати, запал
проходить. А так, думаю, буде нормально.
Виникло питання - в цю тему.

У мене вже є перша спроба. Хто у курсі?
Маємо двигун. Що покаже більшу стат. тягу -
звичайний гвинт, чи импелер?
При умові, що те і те грамотно спроектовані і якісно виготовлені.
« Крайнее редактирование: 07.09.2016, 11:35:05 am от DAMIR » Записан

Поза межею реальностi...
serg.
****

Karma: +187/-110
Offline


« Ответ #1 : 07.09.2016, 11:55:27 am »

Доброго здоров*я, шановне панство!
Вважаю що подібна тема буде корисною.
Часто виникає якесь питання термінове, але
поки знайдеш тему в якій його написати, запал
проходить. А так, думаю, буде нормально.
Виникло питання - в цю тему.

У мене вже є перша спроба. Хто у курсі?
Маємо двигун. Що покаже більшу стат. тягу -
звичайний гвинт, чи импелер?
При умові, що те і те грамотно спроектовані і якісно виготовлені.
А для чого тобі ст.тяга,  літати не плануєш?
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #2 : 07.09.2016, 11:59:22 am »

Андрей Гнашук занимался импеллерами. Обратитесь к нему за консультацией
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #3 : 07.09.2016, 12:01:50 pm »

А для чого тобі ст.тяга,  літати не плануєш?
Для автожира. Там одним із важлвих є саме цей показник.

Андрей Гнашук занимался импеллерами. Обратитесь к нему за консультацией
Дякую!
Записан

Поза межею реальностi...
serg.
****

Karma: +187/-110
Offline


« Ответ #4 : 07.09.2016, 12:04:14 pm »

А для чого тобі ст.тяга,  літати не плануєш?
Для автожира. Там одним із важлвих є саме цей показник.

Андрей Гнашук занимался импеллерами. Обратитесь к нему за консультацией
Дякую!
Якщо літати, то став гвинт
Записан
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #5 : 07.09.2016, 12:11:19 pm »

Якщо літати, то став гвинт
Улыбающийся Не влазить.
А можна конкретніше, чому гвинт?
Записан

Поза межею реальностi...
serg.
****

Karma: +187/-110
Offline


« Ответ #6 : 07.09.2016, 12:19:27 pm »

Якщо літати, то став гвинт
Улыбающийся Не влазить.
А можна конкретніше, чому гвинт?
Гвинт- щоб літати гарно!Куди ще конкретніше.А якщо не влазить, треба взяти інші креслення
Записан
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #7 : 07.09.2016, 12:32:46 pm »

[ Гвинт- щоб літати гарно!Куди ще конкретніше.А якщо не влазить, треба взяти інші креслення
Тобто, ви можете озвучити мінуси імпелера?
Я маю на увазі імпелери по типу як на PJ-II.
Може я не правильно їх обізвав?
Записан

Поза межею реальностi...
serg.
****

Karma: +187/-110
Offline


« Ответ #8 : 07.09.2016, 12:46:09 pm »

[ Гвинт- щоб літати гарно!Куди ще конкретніше.А якщо не влазить, треба взяти інші креслення
Тобто, ви можете озвучити мінуси імпелера?
Я маю на увазі імпелери по типу як на PJ-II.
Може я не правильно їх обізвав?
Крім свисту ніяких плюсів не бачу.
Записан
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #9 : 07.09.2016, 12:55:14 pm »

Крім свисту ніяких плюсів не бачу.
Переконливо:)
А мінуси?
Записан

Поза межею реальностi...
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #10 : 07.09.2016, 13:37:59 pm »

Лопаті додають щоб зняти з диаметра гвинта быльшу тягу, втрачаючи эфективність.
Кільце додає ефективності гвинту, і одразу пожирає лобовим опором.
Візміть мінуси першого і додайте до мінусів другого, і очікуйте що мінус на мінус дасть вам плюс. :-)

Записан

serg.
****

Karma: +187/-110
Offline


« Ответ #11 : 07.09.2016, 15:18:04 pm »

Дамір,нащо тобі цей імпелер,будуй швидше класичний трактор,такий як в тебе на аватарці! Будеш самим крутим трактористом в Україні!
Записан
black..
**

Karma: +33/-0
Offline


« Ответ #12 : 07.09.2016, 15:52:20 pm »

почитай ветку про PJ-II, и увидишь, какую тягу они снимают со своих 400 коней (примерно, точно не помню). А с винтом тяга будет раза в 1.5-2 больше. А уж считали они свой вентилятор очень грамотно.
Записан
DAMIR
*****

Karma: +426/-176
Offline



traktorist


« Ответ #13 : 07.09.2016, 16:03:45 pm »

Дякую всім - зрозумів.

Дамір,нащо тобі цей імпелер,будуй швидше класичний трактор,такий як в тебе на аватарці! Будеш самим крутим трактористом в Україні!
Мабуть, так воно і буде.

Записан

Поза межею реальностi...
mechanic
*****

Karma: +814/-296
Offline




« Ответ #14 : 07.09.2016, 17:05:03 pm »

Просто статистика:
"Обычный" рулевой винт вертолета на режиме висения отбирает 8...10% мощности СУ

Фенестрон (тот же импеллер) - 13...15%,

(NOTAR - до 20%)
Записан

Сало може бути добрим або дуже добрим
  Печать  
Страниц: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004