Питання - відповідь.

<< < (5/26) > >>

Toris:
...Все життя думав, що вентилятор - то така штука, котра призначена для ПЕРЕМІЩЕННЯ МАС ПОВІТРЯ методом збільшення тиску на поверхні топаток. Імпелер - то також вентилятор, тільки швидкісний і в кільці; дає тиск повітря більший, ніж вентилятор за рахунок більшої кількості (площі) лопаток та більшої швидкості їх обертання. (Якщо поставимо послідовно кілька імпелерів - отримаємо осьовий компресор, а якщо додамо ще камеру згорання, турбіну для приводу імпелерів і правильне сопло - маємо повноцінний турбореактивний двигун. Додавши ще одну вільну турбіну, отримаємо турбовальний двигун, котрий може крутити пропелер.)

Обидва ці пристрої (вентилятор та імпелер) дають РЕАКТИВНУ тягу, тобто тягу котра виникає за рахунок відштовхування повітряної маси від поверхонь лопаток. А реактивна тяга, як відомо, енергетично набагато гірша від тяги, отриманої від класичного пропелера (гвинта), тяга якого виникає завдяки обтіканню потоком профілю лопатей (струмінь повітря від пропелера є супутним явищем і набагато слабшим від струменю імпелера чи вентилятора).

Якщо я помиляюсь у визначеннях вентилятора, імпелера і пропелера, хай хтось мене поправить і розтлумачить, бо на просторах мережі ясності не знайшов, а розумні книжки зараз не маю змоги вивчати.

P.S. Втім, збільшений струмінь повітря від імпелера для автожира має бути зашибісь. Це ж який набігаючий потік для розкрутки! Однак, здається мені, що енергетично ми дуже сильно наблизимось до гелікоптера і пропаде сенс в імпелерах для автожира.

Toris:
DAMIR, ось "під руку" геноссе Kagor показав найефективніші гвинти для нашої справи: http://www.ukraviaforum.com/index.php/topic,12161.msg154119.html#msg154119
Там якраз супутний струмінь від першого гвинта покращує ефективність другого гвинта протилежного обертання. Плюси такого силового приводу знаєш, мабуть, краще, ніж я.

...А імпелери - від лукавого, жертимуть паливо, як скажені. Для аеродинамічної тяги в них занадто мала поверхня лопаток. Краще вже виготовити гвинт по типу V-22 Osprey, щоби зняти максимум тяги з лопатей дещо меншого діаметру.

петро нестеров:
спор ни о чём, как можно сравнивать винт и импелер. импелер ставят не из-за "большей эф-ти" , а из-за технической невозможности поставить хороший винт. можно обсуждать винт в кольце или без оного, в кольце эфективней.

DAMIR:
Цитата: петро нестеров от 08.09.2016, 20:01:34 pm

спор ни о чём, как можно сравнивать винт и импелер. импелер ставят не из-за "большей эф-ти" , а из-за технической невозможности поставить хороший винт. можно обсуждать винт в кольце или без оного, в кольце эфективней.

Десь читав, що "ідеальній" гвинт - однолопатний. (від слова лопать:) )Але проблема в балансируванні виводить в топ двулопатний класичний гвинт. Правильно?
І так ніхто не дав відповідь - що дасть більшу стат. тягу?

serg.:
Цитата: DAMIR от 08.09.2016, 20:10:32 pm

Цитата: петро нестеров от 08.09.2016, 20:01:34 pm

спор ни о чём, как можно сравнивать винт и импелер. импелер ставят не из-за "большей эф-ти" , а из-за технической невозможности поставить хороший винт. можно обсуждать винт в кольце или без оного, в кольце эфективней.

Десь читав, що "ідеальній" гвинт - однолопатний. (від слова лопать:) )Але проблема в балансируванні виводить в топ двулопатний класичний гвинт. Правильно?
І так ніхто не дав відповідь - що дасть більшу стат. тягу?

Більш  потужний двигун

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница