Питання - відповідь.
DAMIR:
Цитата: mechanic от 07.09.2016, 17:05:03 pm
Просто статистика:
"Обычный" рулевой винт вертолета на режиме висения отбирает 8...10% мощности СУ
Фенестрон (тот же импеллер) - 13...15%,
(NOTAR - до 20%)
Дякую! Дуже наглядно.
Виходить що плюс імпелеру- тільки зменшений габарит?
вершок:
Головний + це вага, інколи аеродинаміка (фенестрон).
Співвідношення кс до кг ну дуже низька.
preacher:
Не плутайте імпеллер з реактивним двигуном - це різні речі.
В імпеллера навпаки з вагою не все так гарно.
Гарно співвідносяться плюси в турбопропі, а двоконтурність це знову збільшення лопатей щоб втулити в малий діаметер.
Вентилятор теж досить непогано, але це вже зовсім інша справа.
DAMIR:
Цитата: preacher от 08.09.2016, 09:45:44 am
Вентилятор теж досить непогано, але це вже зовсім інша справа.
О! А можна деталніше - чим вентилятор відрізняється від імпелеру?
preacher:
Різниця приблизно така як між віялом і опахалом, якщо маленьке то треба шустро, але втрат більше. Але якщо велике, то треба потихеньку з меньшим збуренням, тому і втрат трохи меньше.
Навигация