Питання - відповідь.

<< < (4/26) > >>

DAMIR:
Цитата: mechanic от 07.09.2016, 17:05:03 pm

Просто статистика:
"Обычный" рулевой винт вертолета на режиме висения отбирает 8...10% мощности СУ

Фенестрон (тот же импеллер) - 13...15%,

(NOTAR - до 20%)

Дякую! Дуже наглядно.
Виходить що плюс імпелеру- тільки зменшений габарит?

вершок:
Головний +  це вага, інколи аеродинаміка (фенестрон).
Співвідношення кс до кг ну дуже низька.

preacher:
Не плутайте імпеллер з реактивним двигуном - це різні речі.
В імпеллера навпаки з вагою не все так гарно.
Гарно співвідносяться плюси в турбопропі, а двоконтурність це знову збільшення лопатей щоб втулити в малий діаметер.
Вентилятор теж досить непогано, але це вже зовсім інша справа.

DAMIR:
Цитата: preacher от 08.09.2016, 09:45:44 am

Вентилятор теж досить непогано, але це вже зовсім інша справа.

О! А можна деталніше - чим вентилятор відрізняється від імпелеру?

preacher:
Різниця приблизно така як між віялом і опахалом, якщо маленьке то треба шустро, але втрат більше. Але якщо велике, то треба потихеньку з меньшим збуренням, тому і втрат трохи меньше.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница