Питання - відповідь.
preacher:
Лопаті додають щоб зняти з диаметра гвинта быльшу тягу, втрачаючи эфективність.
Кільце додає ефективності гвинту, і одразу пожирає лобовим опором.
Візміть мінуси першого і додайте до мінусів другого, і очікуйте що мінус на мінус дасть вам плюс. :-)
serg.:
Дамір,нащо тобі цей імпелер,будуй швидше класичний трактор,такий як в тебе на аватарці! Будеш самим крутим трактористом в Україні!
black..:
почитай ветку про PJ-II, и увидишь, какую тягу они снимают со своих 400 коней (примерно, точно не помню). А с винтом тяга будет раза в 1.5-2 больше. А уж считали они свой вентилятор очень грамотно.
DAMIR:
Дякую всім - зрозумів.
Цитата: serg. от 07.09.2016, 15:18:04 pm
Дамір,нащо тобі цей імпелер,будуй швидше класичний трактор,такий як в тебе на аватарці! Будеш самим крутим трактористом в Україні!
Мабуть, так воно і буде.
mechanic:
Просто статистика:
"Обычный" рулевой винт вертолета на режиме висения отбирает 8...10% мощности СУ
Фенестрон (тот же импеллер) - 13...15%,
(NOTAR - до 20%)
Навигация