Питання - відповідь.

<< < (3/26) > >>

preacher:
Лопаті додають щоб зняти з диаметра гвинта быльшу тягу, втрачаючи эфективність.
Кільце додає ефективності гвинту, і одразу пожирає лобовим опором.
Візміть мінуси першого і додайте до мінусів другого, і очікуйте що мінус на мінус дасть вам плюс. :-)

serg.:
Дамір,нащо тобі цей імпелер,будуй швидше класичний трактор,такий як в тебе на аватарці! Будеш самим крутим трактористом в Україні!

black..:
почитай ветку про PJ-II, и увидишь, какую тягу они снимают со своих 400 коней (примерно, точно не помню). А с винтом тяга будет раза в 1.5-2 больше. А уж считали они свой вентилятор очень грамотно.

DAMIR:
Дякую всім - зрозумів.

Цитата: serg. от 07.09.2016, 15:18:04 pm

Дамір,нащо тобі цей імпелер,будуй швидше класичний трактор,такий як в тебе на аватарці! Будеш самим крутим трактористом в Україні!

Мабуть, так воно і буде.

mechanic:
Просто статистика:
"Обычный" рулевой винт вертолета на режиме висения отбирает 8...10% мощности СУ

Фенестрон (тот же импеллер) - 13...15%,

(NOTAR - до 20%)

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница