Питання - відповідь.

(1/26) > >>

DAMIR:
Доброго здоров*я, шановне панство!
Вважаю що подібна тема буде корисною.
Часто виникає якесь питання термінове, але
поки знайдеш тему в якій його написати, запал
проходить. А так, думаю, буде нормально.
Виникло питання - в цю тему.

У мене вже є перша спроба. Хто у курсі?
Маємо двигун. Що покаже більшу стат. тягу -
звичайний гвинт, чи импелер?
При умові, що те і те грамотно спроектовані і якісно виготовлені.

serg.:
Цитата: DAMIR от 07.09.2016, 11:22:50 am

Доброго здоров*я, шановне панство!
Вважаю що подібна тема буде корисною.
Часто виникає якесь питання термінове, але
поки знайдеш тему в якій його написати, запал
проходить. А так, думаю, буде нормально.
Виникло питання - в цю тему.

У мене вже є перша спроба. Хто у курсі?
Маємо двигун. Що покаже більшу стат. тягу -
звичайний гвинт, чи импелер?
При умові, що те і те грамотно спроектовані і якісно виготовлені.

А для чого тобі ст.тяга,  літати не плануєш?

Геннадий Хазан:
Андрей Гнашук занимался импеллерами. Обратитесь к нему за консультацией

DAMIR:
Цитата: serg. от 07.09.2016, 11:55:27 am

А для чого тобі ст.тяга,  літати не плануєш?

Для автожира. Там одним із важлвих є саме цей показник.

Цитата: Геннадий Хазан от 07.09.2016, 11:59:22 am

Андрей Гнашук занимался импеллерами. Обратитесь к нему за консультацией

Дякую!

serg.:
Цитата: DAMIR от 07.09.2016, 12:01:50 pm

Цитата: serg. от 07.09.2016, 11:55:27 am

А для чого тобі ст.тяга,  літати не плануєш?

Для автожира. Там одним із важлвих є саме цей показник.

Цитата: Геннадий Хазан от 07.09.2016, 11:59:22 am

Андрей Гнашук занимался импеллерами. Обратитесь к нему за консультацией

Дякую!

Якщо літати, то став гвинт

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница