Воздушный винт
nik:
ОК.
preacher:
Хлопці, а я так бачу у всіх ваших прикладах редуктор зубчатий, то вони і зробили що могли - вектор тяги у найвигідніше положення, а центр ваги двигуна якнайнижче.
- А ви як вирішили?
І хочу спитати про отвір, що просверлили - не розіб'є такою вагою від бічних вібрацій?
Може краще було протягнути підпорки моторами трохи нижче до отвора у накладках?
ch1p:
preacher, мотор вирішили поставити на стару мотораму від бурана - вона досить непогана (колись апарат був на Аеросі виготовлений), от і вийшов він високувато. На рахунок отвору - скоріше всього прийдеться в тому місці шось підсилити, бо вехня частина пілону складається з трьох труб, а от нижче вузла кріплення сидінь іде одна.
pashtet:
Дело было в пилоте, ему показалось что с движком что то не то. И он решил его выключить и садиться. А внизу жито по грудь, дальше думаю рассказывать не стоит.
Дело не только в векторе тяги, как вы этого не понимаете. Центр масс двигателя черт знает где от земли.
ch1p:
Да, с расположением двигателя не очень удачно получилось. Но....достроим аппарат - увидим, может к первому испытательному полёту чего и поменяем. А вот ещё примеры высоко расположеных двигателей
Навигация