Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
23.12.2024, 01:23:59 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Требуется помощь. Ищу кто может научить летать на самолете.  (Прочитано 136931 раз)
serg.
****

Karma: +187/-110
Offline


« Ответ #210 : 04.11.2016, 08:25:40 am »

Ищу кто может обучить полету на самолете. Идеально было бы работа с возможностью обучения. Сам с Луганской обл. Мне нужен хотя бы минимум взлет посадка. Сергей 0660852123
Так як Ви навчилися літати?
Я недавно пробував самостійно на літаку робити пробіжки по полю на якому була скошена гречка. Розміри ділянки 500м на 400м. Знайомий у якого є власний літак сказав, що спочатку треба навчитися керувати літаком ногами по полосі, потім піднімати передне колесо і так навчитися тримати. Далі можна робити підльоти.
При спробі піднімання переднього колеса літак у мене взлетів і я за мить побачив, що я високо над землею.
Сідати я не вмію і просто не був  готовий до такого повороту подій. Оскільки був в повітрі то вирішив послухати машину. Я добавив газу і набрав висоту 200 м., зменшив обороти двигуна до 5000 об. Слідкував за швидкістю та горизонтом. В певні моменти якесь неймовірне враження тоді охопило "я лечу", "я в повітрі" я сам керую цією машиною і тільки думка, що треба сісти трохи очорняла цей стан. Для горизонтального польоту мені потрібно було давити ручку від себе (стабілізатор був виставлений з кутом для меншої швидкості). Пробував синхронізувати роботу рук і ніг при поворотах. Слухав поведінку літака, його реакцію на мої дії, зусилля та скільки і куда необхідно повертати моїм рукам і ногам. Далі в мене склалося враження,  що крила які я бачу то вони мої. Зробив декілька кругів і заходів над місцем приземленням.  Пару раз я побачив, що висота заходу зависока і я перелітаю, а в кінці лісосмуга. Підбирав також швидкість при заході на посадку. В результаті при оптимальному свому положенні для посадки за моїм міркуванням я підлетів до землі, збавив газ і ще трохи потримав літак над землею щоб він тримався в повітрі майже біля землі трохи піднімаючи ніс. Я сів на поле. Кругом нікого - я сам один.
Вийшов з кабіни, закрив дверку, повернувся і в голові питання "а що це було?".
"Безумству храбрых поем мы песню" М. Горький
Записан
ussr
****

Karma: +96/-8
Offline




« Ответ #211 : 04.11.2016, 09:04:24 am »

Знайомий у якого є власний літак сказав, що спочатку треба навчитися керувати літаком ногами по полосі, потім піднімати передне колесо і так навчитися тримати. Далі можна робити підльоти.


Вот! А то понаписали здесь "злые дяди ледчики" всякую ахинею, как страшно жить, как дорого учиться... а все не так уж и сложно! Понаоткрывали "шарашкиных контор", которые бумажками торгуют.
Аффтору респект!  Подмигивающий
Записан
serg.
****

Karma: +187/-110
Offline


« Ответ #212 : 04.11.2016, 09:42:06 am »

Знайомий у якого є власний літак сказав, що спочатку треба навчитися керувати літаком ногами по полосі, потім піднімати передне колесо і так навчитися тримати. Далі можна робити підльоти.


Вот! А то понаписали здесь "злые дяди ледчики" всякую ахинею, как страшно жить, как дорого учиться... а все не так уж и сложно! Понаоткрывали "шарашкиных контор", которые бумажками торгуют.
Аффтору респект!  Подмигивающий
  Может и так. У меня подобный  экспиремент  закончился тоже благополучно, аэроплан сломан, руки ноги целы, и море эмоций
Записан
Кацо
*****

Karma: +375/-104
Offline




« Ответ #213 : 04.11.2016, 09:53:12 am »

Знайомий у якого є власний літак сказав, що спочатку треба навчитися керувати літаком ногами по полосі, потім піднімати передне колесо і так навчитися тримати. Далі можна робити підльоти.


Вот! А то понаписали здесь "злые дяди ледчики" всякую ахинею, как страшно жить, как дорого учиться... а все не так уж и сложно! Понаоткрывали "шарашкиных контор", которые бумажками торгуют.
Аффтору респект!  Подмигивающий
  Может и так. У меня подобный  экспиремент  закончился тоже благополучно, аэроплан сломан, руки ноги целы, и море эмоций

Помню относительно недавно была катастрофа МДП в аналогичной ситуации - человек не умеющий летать делает пробежку (типа это ж просто пробежка) - дает газ - аппарат взмывает с большим тангажом - пугается убирает газ - аппарат сваливается - катастрофа Грустный
Пытался найти ссылку но не нашел - кто найдет -киньте ссылку, очень поучительно
Записан
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +2025/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #214 : 04.11.2016, 12:46:59 pm »

Я недавно пробував самостійно на літаку робити пробіжки по полю на якому була скошена гречка. Розміри ділянки 500м на 400м. Знайомий у якого є власний літак сказав, що спочатку треба навчитися керувати літаком ногами по полосі, потім піднімати передне колесо і так навчитися тримати. Далі можна робити підльоти.
При спробі піднімання переднього колеса літак у мене взлетів і я за мить побачив, що я високо над землею.
Сідати я не вмію і просто не був  готовий до такого повороту подій. Оскільки був в повітрі то вирішив послухати машину. Я добавив газу і набрав висоту 200 м., зменшив обороти двигуна до 5000 об. Слідкував за швидкістю та горизонтом. В певні моменти якесь неймовірне враження тоді охопило "я лечу", "я в повітрі" я сам керую цією машиною і тільки думка, що треба сісти трохи очорняла цей стан. Для горизонтального польоту мені потрібно було давити ручку від себе (стабілізатор був виставлений з кутом для меншої швидкості). Пробував синхронізувати роботу рук і ніг при поворотах. Слухав поведінку літака, його реакцію на мої дії, зусилля та скільки і куда необхідно повертати моїм рукам і ногам. Далі в мене склалося враження,  що крила які я бачу то вони мої. Зробив декілька кругів і заходів над місцем приземленням.  Пару раз я побачив, що висота заходу зависока і я перелітаю, а в кінці лісосмуга. Підбирав також швидкість при заході на посадку. В результаті при оптимальному свому положенні для посадки за моїм міркуванням я підлетів до землі, збавив газ і ще трохи потримав літак над землею щоб він тримався в повітрі майже біля землі трохи піднімаючи ніс. Я сів на поле. Кругом нікого - я сам один.
Дуже дякую Вам за опис Вашого першого досвіду! Ніби сам був там. +1 в карму!
Вийшов з кабіни, закрив дверку, повернувся і в голові питання "а що це було?".
Небо прийняло Вас і Ви гідно прийняли запрошення. Улыбающийся

Дуже дякую всім, хто долучився до опису подібних досвідів! (+1 усім.) Партизани завжди були, є і будуть, тому такі обговорення може врятувати комусь життя, а когось навіть спонукає відмовитись від партизанщини.
« Крайнее редактирование: 04.11.2016, 12:51:39 pm от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
serg.
****

Karma: +187/-110
Offline


« Ответ #215 : 04.11.2016, 13:01:10 pm »

Я недавно пробував самостійно на літаку робити пробіжки по полю на якому була скошена гречка. Розміри ділянки 500м на 400м. Знайомий у якого є власний літак сказав, що спочатку треба навчитися керувати літаком ногами по полосі, потім піднімати передне колесо і так навчитися тримати. Далі можна робити підльоти.
При спробі піднімання переднього колеса літак у мене взлетів і я за мить побачив, що я високо над землею.
Сідати я не вмію і просто не був  готовий до такого повороту подій. Оскільки був в повітрі то вирішив послухати машину. Я добавив газу і набрав висоту 200 м., зменшив обороти двигуна до 5000 об. Слідкував за швидкістю та горизонтом. В певні моменти якесь неймовірне враження тоді охопило "я лечу", "я в повітрі" я сам керую цією машиною і тільки думка, що треба сісти трохи очорняла цей стан. Для горизонтального польоту мені потрібно було давити ручку від себе (стабілізатор був виставлений з кутом для меншої швидкості). Пробував синхронізувати роботу рук і ніг при поворотах. Слухав поведінку літака, його реакцію на мої дії, зусилля та скільки і куда необхідно повертати моїм рукам і ногам. Далі в мене склалося враження,  що крила які я бачу то вони мої. Зробив декілька кругів і заходів над місцем приземленням.  Пару раз я побачив, що висота заходу зависока і я перелітаю, а в кінці лісосмуга. Підбирав також швидкість при заході на посадку. В результаті при оптимальному свому положенні для посадки за моїм міркуванням я підлетів до землі, збавив газ і ще трохи потримав літак над землею щоб він тримався в повітрі майже біля землі трохи піднімаючи ніс. Я сів на поле. Кругом нікого - я сам один.
Дуже дякую Вам за опис Вашого першого досвіду! Ніби сам був там. +1 в карму!
Вийшов з кабіни, закрив дверку, повернувся і в голові питання "а що це було?".
Небо прийняло Вас і Ви гідно прийняли запрошення. Улыбающийся

Дуже дякую всім, хто долучився до опису подібних досвідів! (+1 усім.) Партизани завжди були, є і будуть, тому такі обговорення може врятувати комусь життя, а когось навіть спонукає відмовитись від партизанщини.
Як відмовититись?! Я на авто інколи на червоний світлофор їду, коли лампочка в ньому погано світить
Записан
КВР
PPL(A), FI(A), SEP/MEP
Авиаторы

Karma: +154/-13
Offline




WWW
« Ответ #216 : 04.11.2016, 14:58:53 pm »

Такие рассказы значительно увеличивают шанс, что кто то решит повторить. Токо небо его примет по другому, навсегда.
Самолет значит нашел, а с кем полетать - нет. Это п....ц, господа!
Записан

Может хватит заниматься фигней и захватить мир?
pashtet
****

Karma: +75/-6
Offline


« Ответ #217 : 04.11.2016, 18:40:53 pm »

Макс, я таких историй знаю как минимум 2. Обе с успешным завершением. Со мной так не получилось. После первой "морковки" зачесал репу и пошел учиться.
Записан
Solovei
***

Karma: +113/-35
Offline


« Ответ #218 : 05.11.2016, 21:42:21 pm »

Такие рассказы значительно увеличивают шанс, что кто то решит повторить. Токо небо его примет по другому, навсегда.
Самолет значит нашел, а с кем полетать - нет. Это п....ц, господа!
Я на покатушках попросив пілота, який взяв мене з собою, щоб він мені дозволив покерувати літаком. Коли ми взлетіли і набрали висоту то пілот дав мені можливість керувати літаком. Я спочатку тримав лінію горизонта (вліво вправо), але пілот мене підправив і сказав, що необхідно ще контролювати положення літака по тангажу (ручка від себе до себе). Я так керував десь може з 5 хв. Відчув що керую літаком і тримаю його в горизонті. Написав це не з метою щоб хтось це повторював, а тому щоб знали, що таке може трапитись.
Записан
Solovei
***

Karma: +113/-35
Offline


« Ответ #219 : 05.11.2016, 21:44:29 pm »

Прошу може хтось розкаже як в Україні легально отримати права пілота і скільки це б коштувало.
Записан
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +2025/-468
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #220 : 05.11.2016, 22:04:02 pm »

Такие рассказы значительно увеличивают шанс, что кто то решит повторить. Токо небо его примет по другому, навсегда.
Самолет значит нашел, а с кем полетать - нет. Это п....ц, господа!
Я на покатушках попросив пілота, який взяв мене з собою, щоб він мені дозволив покерувати літаком. Коли ми взлетіли і набрали висоту то пілот дав мені можливість керувати літаком. Я спочатку тримав лінію горизонта (вліво вправо), але пілот мене підправив і сказав, що необхідно ще контролювати положення літака по тангажу (ручка від себе до себе). Я так керував десь може з 5 хв. Відчув що керую літаком і тримаю його в горизонті. Написав це не з метою щоб хтось це повторював, а тому щоб знали, що таке може трапитись.

  Полная  туфта и простая покаталка.
   Сперва изучи минимум  теоретических дисциплин, узучи  и попрактикуйся с  матчастью самолета  на котором  будешь  учиться,  пройди тренаж, а потом уж занимайся покаталками (иначе  те  5  минут не  назовешь) и когда  ты сможешь , не зазубренно, а  сознательно обяснить со знанием пониманием  и умением то что  ты  делаеш в полете то ты немножко научился летать.
  А  техника пилотирования ....   у каждого свой  почерк,  в общем то как  велосипед,  раз  научился  и на всю  жизнь.

  И если ты  без каких то курсов достиг упомянутого уровня  то главный   зачет
это  ты,  а не  дяди  на курсах или еще  где то.
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
Spolding
***

Karma: +21/-53
Offline


« Ответ #221 : 06.11.2016, 19:35:16 pm »

Люди вот квартиру продают чтобы пилотом стать, в авиации по 10+ лет отработали, а вы про 5 минут пишите.
То что идете к мечте хорошо, но надо спросить себя "что я хочу получить на выхлопе?"
И все ляжет по полкам

Удачи!!!
Записан
Solovei
***

Karma: +113/-35
Offline


« Ответ #222 : 11.11.2016, 22:49:15 pm »

То все ж як в України отримати офіційно права пілота?

Дехто мені говорить, що потрібно шукати польські школи.
Записан
Solovei
***

Karma: +113/-35
Offline


« Ответ #223 : 12.11.2016, 00:14:24 am »

Знайшов щось тут http://chas.aero/ppla/
і тут http://forum.***/viewtopic.php?f=15&t=276&start=60
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #224 : 12.11.2016, 00:16:12 am »

Solovei а ви де географічно в Україні живете?
Питаю для того , щоби дати вам кваліфіковану пораду
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 » |   Вверх
Тэги: самолет обучение пилот работа 
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004