serg.
|
|
« Ответ #210 : 04.11.2016, 08:25:40 am » |
|
Ищу кто может обучить полету на самолете. Идеально было бы работа с возможностью обучения. Сам с Луганской обл. Мне нужен хотя бы минимум взлет посадка. Сергей 0660852123
Так як Ви навчилися літати? Я недавно пробував самостійно на літаку робити пробіжки по полю на якому була скошена гречка. Розміри ділянки 500м на 400м. Знайомий у якого є власний літак сказав, що спочатку треба навчитися керувати літаком ногами по полосі, потім піднімати передне колесо і так навчитися тримати. Далі можна робити підльоти. При спробі піднімання переднього колеса літак у мене взлетів і я за мить побачив, що я високо над землею. Сідати я не вмію і просто не був готовий до такого повороту подій. Оскільки був в повітрі то вирішив послухати машину. Я добавив газу і набрав висоту 200 м., зменшив обороти двигуна до 5000 об. Слідкував за швидкістю та горизонтом. В певні моменти якесь неймовірне враження тоді охопило "я лечу", "я в повітрі" я сам керую цією машиною і тільки думка, що треба сісти трохи очорняла цей стан. Для горизонтального польоту мені потрібно було давити ручку від себе (стабілізатор був виставлений з кутом для меншої швидкості). Пробував синхронізувати роботу рук і ніг при поворотах. Слухав поведінку літака, його реакцію на мої дії, зусилля та скільки і куда необхідно повертати моїм рукам і ногам. Далі в мене склалося враження, що крила які я бачу то вони мої. Зробив декілька кругів і заходів над місцем приземленням. Пару раз я побачив, що висота заходу зависока і я перелітаю, а в кінці лісосмуга. Підбирав також швидкість при заході на посадку. В результаті при оптимальному свому положенні для посадки за моїм міркуванням я підлетів до землі, збавив газ і ще трохи потримав літак над землею щоб він тримався в повітрі майже біля землі трохи піднімаючи ніс. Я сів на поле. Кругом нікого - я сам один. Вийшов з кабіни, закрив дверку, повернувся і в голові питання "а що це було?". "Безумству храбрых поем мы песню" М. Горький
|
|
|
Записан
|
|
|
|
ussr
|
|
« Ответ #211 : 04.11.2016, 09:04:24 am » |
|
Знайомий у якого є власний літак сказав, що спочатку треба навчитися керувати літаком ногами по полосі, потім піднімати передне колесо і так навчитися тримати. Далі можна робити підльоти.
Вот! А то понаписали здесь "злые дяди ледчики" всякую ахинею, как страшно жить, как дорого учиться... а все не так уж и сложно! Понаоткрывали "шарашкиных контор", которые бумажками торгуют. Аффтору респект!
|
|
|
Записан
|
|
|
|
serg.
|
|
« Ответ #212 : 04.11.2016, 09:42:06 am » |
|
Знайомий у якого є власний літак сказав, що спочатку треба навчитися керувати літаком ногами по полосі, потім піднімати передне колесо і так навчитися тримати. Далі можна робити підльоти.
Вот! А то понаписали здесь "злые дяди ледчики" всякую ахинею, как страшно жить, как дорого учиться... а все не так уж и сложно! Понаоткрывали "шарашкиных контор", которые бумажками торгуют. Аффтору респект! Может и так. У меня подобный экспиремент закончился тоже благополучно, аэроплан сломан, руки ноги целы, и море эмоций
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Кацо
|
|
« Ответ #213 : 04.11.2016, 09:53:12 am » |
|
Знайомий у якого є власний літак сказав, що спочатку треба навчитися керувати літаком ногами по полосі, потім піднімати передне колесо і так навчитися тримати. Далі можна робити підльоти.
Вот! А то понаписали здесь "злые дяди ледчики" всякую ахинею, как страшно жить, как дорого учиться... а все не так уж и сложно! Понаоткрывали "шарашкиных контор", которые бумажками торгуют. Аффтору респект! Может и так. У меня подобный экспиремент закончился тоже благополучно, аэроплан сломан, руки ноги целы, и море эмоций Помню относительно недавно была катастрофа МДП в аналогичной ситуации - человек не умеющий летать делает пробежку (типа это ж просто пробежка) - дает газ - аппарат взмывает с большим тангажом - пугается убирает газ - аппарат сваливается - катастрофа Пытался найти ссылку но не нашел - кто найдет -киньте ссылку, очень поучительно
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #214 : 04.11.2016, 12:46:59 pm » |
|
Я недавно пробував самостійно на літаку робити пробіжки по полю на якому була скошена гречка. Розміри ділянки 500м на 400м. Знайомий у якого є власний літак сказав, що спочатку треба навчитися керувати літаком ногами по полосі, потім піднімати передне колесо і так навчитися тримати. Далі можна робити підльоти. При спробі піднімання переднього колеса літак у мене взлетів і я за мить побачив, що я високо над землею. Сідати я не вмію і просто не був готовий до такого повороту подій. Оскільки був в повітрі то вирішив послухати машину. Я добавив газу і набрав висоту 200 м., зменшив обороти двигуна до 5000 об. Слідкував за швидкістю та горизонтом. В певні моменти якесь неймовірне враження тоді охопило "я лечу", "я в повітрі" я сам керую цією машиною і тільки думка, що треба сісти трохи очорняла цей стан. Для горизонтального польоту мені потрібно було давити ручку від себе (стабілізатор був виставлений з кутом для меншої швидкості). Пробував синхронізувати роботу рук і ніг при поворотах. Слухав поведінку літака, його реакцію на мої дії, зусилля та скільки і куда необхідно повертати моїм рукам і ногам. Далі в мене склалося враження, що крила які я бачу то вони мої. Зробив декілька кругів і заходів над місцем приземленням. Пару раз я побачив, що висота заходу зависока і я перелітаю, а в кінці лісосмуга. Підбирав також швидкість при заході на посадку. В результаті при оптимальному свому положенні для посадки за моїм міркуванням я підлетів до землі, збавив газ і ще трохи потримав літак над землею щоб він тримався в повітрі майже біля землі трохи піднімаючи ніс. Я сів на поле. Кругом нікого - я сам один. Дуже дякую Вам за опис Вашого першого досвіду! Ніби сам був там. +1 в карму! Вийшов з кабіни, закрив дверку, повернувся і в голові питання "а що це було?". Небо прийняло Вас і Ви гідно прийняли запрошення. Дуже дякую всім, хто долучився до опису подібних досвідів! (+1 усім.) Партизани завжди були, є і будуть, тому такі обговорення може врятувати комусь життя, а когось навіть спонукає відмовитись від партизанщини.
|
|
« Крайнее редактирование: 04.11.2016, 12:51:39 pm от Toris »
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
serg.
|
|
« Ответ #215 : 04.11.2016, 13:01:10 pm » |
|
Я недавно пробував самостійно на літаку робити пробіжки по полю на якому була скошена гречка. Розміри ділянки 500м на 400м. Знайомий у якого є власний літак сказав, що спочатку треба навчитися керувати літаком ногами по полосі, потім піднімати передне колесо і так навчитися тримати. Далі можна робити підльоти. При спробі піднімання переднього колеса літак у мене взлетів і я за мить побачив, що я високо над землею. Сідати я не вмію і просто не був готовий до такого повороту подій. Оскільки був в повітрі то вирішив послухати машину. Я добавив газу і набрав висоту 200 м., зменшив обороти двигуна до 5000 об. Слідкував за швидкістю та горизонтом. В певні моменти якесь неймовірне враження тоді охопило "я лечу", "я в повітрі" я сам керую цією машиною і тільки думка, що треба сісти трохи очорняла цей стан. Для горизонтального польоту мені потрібно було давити ручку від себе (стабілізатор був виставлений з кутом для меншої швидкості). Пробував синхронізувати роботу рук і ніг при поворотах. Слухав поведінку літака, його реакцію на мої дії, зусилля та скільки і куда необхідно повертати моїм рукам і ногам. Далі в мене склалося враження, що крила які я бачу то вони мої. Зробив декілька кругів і заходів над місцем приземленням. Пару раз я побачив, що висота заходу зависока і я перелітаю, а в кінці лісосмуга. Підбирав також швидкість при заході на посадку. В результаті при оптимальному свому положенні для посадки за моїм міркуванням я підлетів до землі, збавив газ і ще трохи потримав літак над землею щоб він тримався в повітрі майже біля землі трохи піднімаючи ніс. Я сів на поле. Кругом нікого - я сам один. Дуже дякую Вам за опис Вашого першого досвіду! Ніби сам був там. +1 в карму! Вийшов з кабіни, закрив дверку, повернувся і в голові питання "а що це було?". Небо прийняло Вас і Ви гідно прийняли запрошення. Дуже дякую всім, хто долучився до опису подібних досвідів! (+1 усім.) Партизани завжди були, є і будуть, тому такі обговорення може врятувати комусь життя, а когось навіть спонукає відмовитись від партизанщини. Як відмовититись?! Я на авто інколи на червоний світлофор їду, коли лампочка в ньому погано світить
|
|
|
Записан
|
|
|
|
КВР
PPL(A), FI(A), SEP/MEP
Авиаторы
Karma: +154/-13
Offline
WWW
|
|
« Ответ #216 : 04.11.2016, 14:58:53 pm » |
|
Такие рассказы значительно увеличивают шанс, что кто то решит повторить. Токо небо его примет по другому, навсегда. Самолет значит нашел, а с кем полетать - нет. Это п....ц, господа!
|
|
|
Записан
|
Может хватит заниматься фигней и захватить мир?
|
|
|
pashtet
|
|
« Ответ #217 : 04.11.2016, 18:40:53 pm » |
|
Макс, я таких историй знаю как минимум 2. Обе с успешным завершением. Со мной так не получилось. После первой "морковки" зачесал репу и пошел учиться.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Solovei
|
|
« Ответ #218 : 05.11.2016, 21:42:21 pm » |
|
Такие рассказы значительно увеличивают шанс, что кто то решит повторить. Токо небо его примет по другому, навсегда. Самолет значит нашел, а с кем полетать - нет. Это п....ц, господа!
Я на покатушках попросив пілота, який взяв мене з собою, щоб він мені дозволив покерувати літаком. Коли ми взлетіли і набрали висоту то пілот дав мені можливість керувати літаком. Я спочатку тримав лінію горизонта (вліво вправо), але пілот мене підправив і сказав, що необхідно ще контролювати положення літака по тангажу (ручка від себе до себе). Я так керував десь може з 5 хв. Відчув що керую літаком і тримаю його в горизонті. Написав це не з метою щоб хтось це повторював, а тому щоб знали, що таке може трапитись.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Solovei
|
|
« Ответ #219 : 05.11.2016, 21:44:29 pm » |
|
Прошу може хтось розкаже як в Україні легально отримати права пілота і скільки це б коштувало.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #220 : 05.11.2016, 22:04:02 pm » |
|
Такие рассказы значительно увеличивают шанс, что кто то решит повторить. Токо небо его примет по другому, навсегда. Самолет значит нашел, а с кем полетать - нет. Это п....ц, господа!
Я на покатушках попросив пілота, який взяв мене з собою, щоб він мені дозволив покерувати літаком. Коли ми взлетіли і набрали висоту то пілот дав мені можливість керувати літаком. Я спочатку тримав лінію горизонта (вліво вправо), але пілот мене підправив і сказав, що необхідно ще контролювати положення літака по тангажу (ручка від себе до себе). Я так керував десь може з 5 хв. Відчув що керую літаком і тримаю його в горизонті. Написав це не з метою щоб хтось це повторював, а тому щоб знали, що таке може трапитись. Полная туфта и простая покаталка. Сперва изучи минимум теоретических дисциплин, узучи и попрактикуйся с матчастью самолета на котором будешь учиться, пройди тренаж, а потом уж занимайся покаталками (иначе те 5 минут не назовешь) и когда ты сможешь , не зазубренно, а сознательно обяснить со знанием пониманием и умением то что ты делаеш в полете то ты немножко научился летать. А техника пилотирования .... у каждого свой почерк, в общем то как велосипед, раз научился и на всю жизнь. И если ты без каких то курсов достиг упомянутого уровня то главный зачет это ты, а не дяди на курсах или еще где то.
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
Spolding
|
|
« Ответ #221 : 06.11.2016, 19:35:16 pm » |
|
Люди вот квартиру продают чтобы пилотом стать, в авиации по 10+ лет отработали, а вы про 5 минут пишите. То что идете к мечте хорошо, но надо спросить себя "что я хочу получить на выхлопе?" И все ляжет по полкам
Удачи!!!
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Solovei
|
|
« Ответ #222 : 11.11.2016, 22:49:15 pm » |
|
То все ж як в України отримати офіційно права пілота?
Дехто мені говорить, що потрібно шукати польські школи.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Solovei
|
|
« Ответ #223 : 12.11.2016, 00:14:24 am » |
|
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Геннадий Хазан
Авиаторы
Karma: +1087/-64
Offline
"АОПА Украина"
|
|
« Ответ #224 : 12.11.2016, 00:16:12 am » |
|
Solovei а ви де географічно в Україні живете? Питаю для того , щоби дати вам кваліфіковану пораду
|
|
|
Записан
|
Владею самолетом: ЯК-12А 1960г. UR-KHZ L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG ZLIN 526 AFS 1974г.
"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
|
|
|
|