vint
|
|
« : 13.08.2016, 17:34:12 pm » |
|
продам новый трёх лопастной винт,цена-400дол
|
|
|
Записан
|
|
|
|
vint
|
|
« Ответ #1 : 13.08.2016, 17:35:21 pm » |
|
,,,
|
|
|
Записан
|
|
|
|
vint
|
|
« Ответ #2 : 13.08.2016, 17:36:09 pm » |
|
,,,
|
|
|
Записан
|
|
|
|
vint
|
|
« Ответ #3 : 13.08.2016, 17:36:49 pm » |
|
,,,
|
|
|
Записан
|
|
|
|
вершок
|
|
« Ответ #4 : 16.08.2016, 19:02:17 pm » |
|
В прошлом году купили винт старого образца (такой же) 380 дол. Абсолютно новый у нашего производителя. У соседей на востоке было существенно дешевле С принципиальной точки зрения взяли у наших.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
vint
|
|
« Ответ #5 : 18.08.2016, 10:21:28 am » |
|
...
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Brojler
Karma: +53/-1
Offline
L-13;L-29;МиГ-15ути;МиГ-17;Як-18;АХР
|
|
« Ответ #6 : 18.08.2016, 10:45:41 am » |
|
Прошу прощения, а какие-то параметры у этого "винта" есть, или это просто "винт" на все случаи жизни? У него есть какой-то диаметр, направление вращения, рекомендуемая мощность СУ, конкретный изготовитель? Втулка похожа на ту, что у Ю.Петренко, вроде... Напишите, иначе не понять, для кого он подойдёт.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
nik
|
|
« Ответ #7 : 18.08.2016, 13:39:19 pm » |
|
Втулка похоже "Киевпроп" а лопаты "АЭРО" Луганск как так
|
|
|
Записан
|
|
|
|
vint
|
|
« Ответ #8 : 23.08.2016, 06:30:57 am » |
|
,,,,
|
|
|
Записан
|
|
|
|
vint
|
|
« Ответ #9 : 25.08.2016, 16:32:19 pm » |
|
,,,
|
|
|
Записан
|
|
|
|
vint
|
|
« Ответ #10 : 25.08.2016, 16:33:07 pm » |
|
,,,
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Andriy
Авиаторы
Karma: +228/-23
Offline
|
|
« Ответ #11 : 27.08.2016, 07:15:42 am » |
|
для ротакса, штовхаючий чи тягнучий?
|
|
|
Записан
|
Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
|
|
|
LhiMiG
|
|
« Ответ #12 : 27.08.2016, 08:30:36 am » |
|
Поняття у гвинта, типу, штовхаючий, чи тягнучий, не існує. Ступиця встановлюється потрібною стороною до редуктора, а лопаті ставляться, як потрібно. Переплутати не вийде, хіба-що, хтось по незрозумінню не знатиме, якою стороною "притулити" саму ступицю. То у Ваших, Андрію, ВІШах має значення, а тут "по-барабану", як
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Andriy
Авиаторы
Karma: +228/-23
Offline
|
|
« Ответ #13 : 27.08.2016, 10:13:57 am » |
|
це не має значення ящо можна міняти обертання праве на ліве
|
|
|
Записан
|
Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
|
|
|
LhiMiG
|
|
« Ответ #14 : 27.08.2016, 22:20:25 pm » |
|
Якщо гвинт лівий, то його став, хоч спереду мотора, хоч ззаду, а він все-одно лівий. Просто спереду він тягне, а ззаду штовхає. Так само просто можна ставити моноблочний гвинт, як в штовхаючому, так і в тягнучому варіанті. Інша справа, якщо редуктор і двигун повернути навпаки - з тягнучого в штовхаючий варіант, вал буде обертатися в інший бік. Тоді і гвинт треба протилежного обертання ставити. Тому ні де виробники гвинтів не мають питання "штовхаючий, чи тягнучий гвинт" потрібен. Є "правий та лівий". Ще підбирають Вам гвинт, виходячи з характеристик Вашого двигуна та редуктора.
|
|
« Крайнее редактирование: 27.08.2016, 22:25:00 pm от LhiMiG »
|
Записан
|
|
|
|
|