RW-1 Ultra Piet
serg.:
А как хорошо лучший ПВА держит високие температуры?
preacher:
Високі температури ПВА взагалі не тримає, якщо на сонці не пливе, то це вже супер.
Не всяка піна витримує епоксидку, це треба спочатку перевіряти.
І ПВА не можна клеїти піна до піні, бо висихає лише через шов і це дуже довго.
А якщо до дерева, то через дерево волога виходить швидше.
І навіщо там отвори 1мм. в середині крила для внтиляції, якщо там не замкнений простір у лобику через корневу та кінцеву нервюру?
serg.:
Я это и хотел спросить, канадский ПВА плывет, если крыло на солнышке поджарить?
подвашник:
Цитата: preacher от 31.08.2016, 09:06:10 am
Високі температури ПВА взагалі не тримає, якщо на сонці не пливе, то це вже супер.
Не всяка піна витримує епоксидку, це треба спочатку перевіряти.
І ПВА не можна клеїти піна до піні, бо висихає лише через шов і це дуже довго.
А якщо до дерева, то через дерево волога виходить швидше.
І навіщо там отвори 1мм. в середині крила для внтиляції, якщо там не замкнений простір у лобику через корневу та кінцеву нервюру?
Это сказано было про коробчатый лонжерон.
На древних деревянных и больших в лонжероне сверху сверлили вент отверстия под пробку на стоянке и открытую в полете. Разрежение над крылом высасывало влагу.
подвашник:
В идеале бруски лонжерона лучше клеить под гребешек. Фрезу
с глубиной в 1 мм можна с импровезировать самому и особого материала для нее не надо т.к. нагрузка небольшая.
Навигация