Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
26.11.2024, 23:49:29 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Ремоторизація Горобця  (Прочитано 145136 раз)
Andriy
Авиаторы

Karma: +228/-23
Offline




« Ответ #255 : 22.10.2017, 18:47:20 pm »

Дадут температуру 95 градусів, а реально буде працювати при 120
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
br5s
Авиаторы

Karma: +161/-17
Offline




« Ответ #256 : 22.10.2017, 21:51:57 pm »

Дякую. А все-таки яка в кого температура в крейсері на Lycoming? Читав  форуми то якби 180-200F
цілком пристойна температура. І ще - яка максимальна робоча температура мастила W100.Щось поки що відповіді дядько Гугль не дав...

І чого це дядько Гугль на вас образився? мабудь щось не те спитали)))

Paul McBride, an expert on engines, retired after almost 40 years with Lycoming.

First of all, the maximum continuous oil temperature on all Lycoming engines is 245°F.
Тобто максимальна при постійній роботі двигуна, температура масла не повинна перевищувати 245* за шкалою дядька Фарегейта.
Ideally, the desired oil temperature during cruise is 185° to 210°, assuming you are confident in the accuracy of your oil temperature gauge. We want the oil temperature to be at least in the range you’re seeing to assure we burn off the condensation in the oil which can lead to internal corrosion.
Ідеально для круиза це 185*-210* Ф , це при тому що ви впевнені у показаннях вашого масляного показометра температури.
https://generalaviationnews.com/2011/02/09/ask-paul-whats-up-with-my-oil-temperature/
Записан
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #257 : 22.10.2017, 22:09:53 pm »

Дякую. А все-таки яка в кого температура в крейсері на Lycoming? Читав  форуми то якби 180-200F
цілком пристойна температура. І ще - яка максимальна робоча температура мастила W100.Щось поки що відповіді дядько Гугль не дав...

І чого це дядько Гугль на вас образився? мабудь щось не те спитали)))

Paul McBride, an expert on engines, retired after almost 40 years with Lycoming.

First of all, the maximum continuous oil temperature on all Lycoming engines is 245°F.
Тобто максимальна при постійній роботі двигуна, температура масла не повинна перевищувати 245* за шкалою дядька Фарегейта.
Ideally, the desired oil temperature during cruise is 185° to 210°, assuming you are confident in the accuracy of your oil temperature gauge. We want the oil temperature to be at least in the range you’re seeing to assure we burn off the condensation in the oil which can lead to internal corrosion.
Ідеально для круиза це 185*-210* Ф , це при тому що ви впевнені у показаннях вашого масляного показометра температури.
https://generalaviationnews.com/2011/02/09/ask-paul-whats-up-with-my-oil-temperature/
Дякую - такі цифри і мені попадались. Але яка допустима температура мастила без втрати характеристик?
А реальні температури в робочих умовах які все ж таки? Погодьтесь - ідеально і реально речі бувають трохи різні.
Судячи з вищенаведених цифр - на максимальних обертах тоді тих же 245 Ф це є нормально?
Я просто не знаю цих нюаньсів  і мене трохи напружує те що стрілка на максимумі практично. А може то так має бути? На М332 в мене температура мастила не піднімалась вище 60-70 на вході в двигун.  Тобто в мене була середина шкали...
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
br5s
Авиаторы

Karma: +161/-17
Offline




« Ответ #258 : 22.10.2017, 22:26:32 pm »

245 це дається максимальна допустима температура при сталих обертах та довготривалій роботі на всіх двигунах Лайкомінг. Все що меньше аж до 185* є цілком нормальна температура.

Звісно що точність вашого показометра не є абсолютною, через те краще не досягати максимума та тримать температуру масла в межах 200-230.
Записан
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #259 : 23.10.2017, 21:51:28 pm »

Ви мене реально втішили своєю відповіддю - тобто цей двигун є "гарячішим"  ніж М332!!!!
Тобто мені не так багато лишилось скинути градусів (20) - і НЕ ПАРИТИСЬ!
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
br5s
Авиаторы

Karma: +161/-17
Offline




« Ответ #260 : 23.10.2017, 23:01:59 pm »

Ви мене реально втішили своєю відповіддю - тобто цей двигун є "гарячішим"  ніж М332!!!!
Тобто мені не так багато лишилось скинути градусів (20) - і НЕ ПАРИТИСЬ!
Не мав на меті будь кого втішувати. Дякувати треба Paul McBride, an expert on engines, retired after almost 40 years with Lycoming. я може лише переклав (бачу й в тім потреби не було) та інтерпритував в бік проблеми підвищенних температур масла. Хоча за посиланням все чітко розписано, та яки температури рекомендовані при тому чи горячиший двигун від М332  Непонимающий посилань не дава ні яких Шокированный

вдалих та безпечних польотів з надійним двигуном.
Записан
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #261 : 26.10.2017, 22:39:16 pm »

Ви мене реально втішили своєю відповіддю - тобто цей двигун є "гарячішим"  ніж М332!!!!
Тобто мені не так багато лишилось скинути градусів (20) - і НЕ ПАРИТИСЬ!
Не мав на меті будь кого втішувати. Дякувати треба Paul McBride, an expert on engines, retired after almost 40 years with Lycoming. я може лише переклав (бачу й в тім потреби не було) та інтерпритував в бік проблеми підвищенних температур масла. Хоча за посиланням все чітко розписано, та яки температури рекомендовані при тому чи горячиший двигун від М332  Непонимающий посилань не дава ні яких Шокированный

вдалих та безпечних польотів з надійним двигуном.
Шановний br5s - я трохи схибив в описі своїх відчуттів - але я Вам реально вдячний за підтвердження моїх здогадок про вищу температуру мастила в Lycoming!
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #262 : 09.07.2018, 23:19:51 pm »

Панове доброго всім вечора, дня чи ранку!
Літав вчора - все гуд але потім,(після 4 взльоту) в момент відриву двигун починає скидати оберти. Попробував ще раз - те саме. Звечоріло - не став мучитись - в ангар. Уже потім згадав що підкачуючий насос НЕ ВКЛЮЧИВ. Нагадую що двигун Лайк І0-360 - інжектор. Причина в цьому може бути? Хто має досвід - підкажіть
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Andriy
Авиаторы

Karma: +228/-23
Offline




« Ответ #263 : 10.07.2018, 07:20:18 am »

Колись на чемпіонаті по пілотажному спорту в Києві японець на Пітсі не зміг запустити гарячий двигун. Паливна система зроблена так , що нагріваючись вона видавлює бензин в бак. Потрібен підкачуючий насос.
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004