Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
23.11.2024, 11:15:35 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Ремоторизація Горобця  (Прочитано 144958 раз)
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #225 : 17.08.2017, 22:29:48 pm »

Панове - сьогодні приїхали на аеродром. Не втримався - зразу завів. І знову якісь коники - з глушника дрище масло. Причому відчутно так. На холостих не хоче працювати. Як заглушиш - то пристойно покапує. Під час виробувань такого не було і холості тримало. В мене є 2 варіанта.
1 - забилась трубка зливу масла з під клапанної кришки і затягується масло в циліндр на впуску.
2 - я забамбурив багато масла (8 літрів). Але певно то би лилось з усіх вихлопних(мабуть).а так тільки з одної - вона правда на 2 циліндри спільна.
Може хто що мав з досвіду.
Або чисто теоретично хоча би. Ще раз повторюю - при роботі на стенді такого не було навіть близько - сухо і трішки чорноти на всіх вихлопах.

ДЯКУЮ ЗА  ДОПОМОГУ
 
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #226 : 31.08.2017, 22:21:43 pm »

Обьем масла у двигуні 8 кварт, а не 8 літрів
« Крайнее редактирование: 01.09.2017, 08:25:37 am от Геннадий Хазан » Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
петро нестеров
*****

Karma: +274/-52
Offline


« Ответ #227 : 01.09.2017, 06:06:10 am »

1 американская кварта для жидкостей = 0,9463 л.
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #228 : 01.09.2017, 08:41:28 am »

Sergio69    Як Ви вважаете такі сварочні шви на відповідальному вузлі яким е система випуску е нормальними? 
 Ви розуміете, що якщо інспектор побачить таку "якість" виконання робіт, в нього підставно виникнуть питання  що до взагалі якості виконання будь яких інших робіт?!
Невже не можна було запросити фахівця для виконання ціеї роботи за зрозумілі гроші??
Крім того, вихлопний колектор бажано зварювати газовою зваркою, або TIG у середовищі аргону ( за умови коли мінімальні зазори між заготовками)


* sized_.JPG (304.09 Кб, 675x900 - просмотрено 602 раз.)
« Крайнее редактирование: 01.09.2017, 09:04:01 am от Геннадий Хазан » Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #229 : 02.09.2017, 22:10:15 pm »

Аргоном і варили. Правда треба було не варити піватоматом. Але іншого не було всі вже нормальні зварники у Польщі. А які інспектори —  реально зрозумілої схеми реєстрації  саморобного літака просто я не знаю. Зареєстрував би з задоволенням але боротись з системою яка просто це не хоче робити в мене нема ні часу, лишніх коштів і бажання.
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #230 : 02.09.2017, 22:13:54 pm »

А ці шви просто некрасиві а випроування все покаже ще на землі
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #231 : 03.09.2017, 07:50:34 am »

Поясніть мені будьласка, то шо ви написали у своему меседжі це результати вашоі спроби отримати льотну придатність для аматорського літіка , та зробити його легальним ?
Я тому це питаю, що впевнений що це банальна лінивість.
Хочу сказати Вам у відкритому доступі, що за вашу лінивість у тому чеслі постійно відповідае Ігор Табанюк , як мінімум своім гаманцем, та дуже часто своею репутаціею!
Отримати льотну придатність у Вашому випадку, це 2-3 місяці роботи з паперами. Літак стане легальним, і ви не будите створювати незручностей людині яка вам дозволила знаходитись но його аеродромі.
Ціна вашоі ліні, яку ви прикриваете високопарними словами, це те що Табанюку завжди тикають у" око пальцем" в ДАСУ. І це у той час коли він шось виборюе для свого осередка прикарпатськоі авіаціі.
Особисто ви маете це усвідомлювати!

Пи.си. Що до відсутності порядних зварників, це знов неправда! Тому що як мінімум я знаю виробників зварочного обладнання у вашому місті у яких прцюють фахівці. А замовити роботу у фахівців ( чи залучити іх) коштуе зрозумілі гроші
« Крайнее редактирование: 03.09.2017, 15:33:32 pm от Геннадий Хазан » Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #232 : 03.09.2017, 15:37:33 pm »

Ше пару слів про " некрасиві" зварочні шви. Температура вихлопних газів приблизно 900С на виході з випускного клапана, а при таких грубих швах вони будуть мень інтенсивно прогріватись чим метал колектора, тому біля цих " пагорбів" можно прогнозувати зону термічного навантаження, яка призведе до утворення тріщин
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #233 : 03.09.2017, 16:49:43 pm »

На рахунок швів все покаже життя.... а от про те щоб зареєструвати аматорський літак в такі строки... Може розкажете як це зробити —бо я реально сильно в цьому сумніваюсь. Навіть згоден переварити вихлопну...
 
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #234 : 03.09.2017, 19:07:04 pm »

Sergio69 якщо у повітрі відірве вихлопний колектор по сварному шву , то ймовірність пожежі в підкапотному просторі буде прямувати до одиниці.

Якщо Вам потрібні консультації що до отримання льотної придатності, то ми можемо вам їх надати. Якщо у Вас нема мого телефону, от він -  067 679 23 44
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #235 : 07.09.2017, 22:46:57 pm »

Приїду до України то обовязково перезвоню. А на рахунок колектора - в загальному Ви праві...
Перероблю - зима на носі...
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #236 : 16.10.2017, 22:27:36 pm »

Одним словом гріється мастило до 250 клятих америкоських Фарингейтів. Головки в нормі - 200 на максималі, на мінімальному падає до 130 гр. Цельсія. Уже і бороду - відсмоктувач зробили і зверху
на виході маслорадіатора дірок насверлили. Ця чорна хреновина - для каналу охолодження маслорадіатора. А хто знає - штатний датчик в Лайку показує фактично температуру мастила в піддоні - дивився на схему - то ніби так. Тобто це як - би температура мастила на виході з двигуна?
Хтось може поділиться досвідом експлуатаціїї. А може і мудре підкаже - бо у нас ідеї скінчаються...


* NewFoto 2377.jpg (2702.19 Кб, 3264x2448 - просмотрено 754 раз.)
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #237 : 16.10.2017, 22:29:11 pm »

Ще


* NewFoto 2378.jpg (2716.25 Кб, 3264x2448 - просмотрено 705 раз.)

* NewFoto 2379.jpg (2270.4 Кб, 3264x2448 - просмотрено 703 раз.)
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #238 : 16.10.2017, 22:31:50 pm »

Ще один ракурс


* NewFoto 2381.jpg (2532.66 Кб, 3264x2448 - просмотрено 773 раз.)
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
@rus
Он ушел от нас, но помнить его мы будем всегда
Авиаторы

Karma: +53/-6
Offline


« Ответ #239 : 16.10.2017, 22:35:43 pm »

у вас "термостат" в маслосистеме есть?
Записан
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004