Sergio69
|
|
« Ответ #180 : 24.04.2017, 21:28:49 pm » |
|
Критикувати можна всіх якщо є за що. Варили аргоном матеріал - харчова нержавійка. Розміщаю фото схеми живлення інжекторного двигуна - чи Лайк чи Конт не знаю. Все ніби зрозуміло крім Fuel strain. Це емність для бензину чи може це зворотній клапан? Які думки - а саме краще знати точно
|
|
|
Записан
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #181 : 24.04.2017, 21:45:44 pm » |
|
Критикувати можна всіх якщо є за що. Варили аргоном матеріал - харчова нержавійка.
Ну, тоді - перше, що кидається в очі, нерівномірність шва. Самого валика шва. Я розумію, що тонкі трубки, але при наявності такої нерівномірності зовні - слід розуміти, що такі ж нерівномірні характеристики самого шва. Але, я не спеціалізуюсь на моторамах... Можливо так треба.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
Sergio69
|
|
« Ответ #182 : 24.04.2017, 22:10:18 pm » |
|
Критикувати можна всіх якщо є за що. Варили аргоном матеріал - харчова нержавійка.
Ну, тоді - перше, що кидається в очі, нерівномірність шва. Самого валика шва. Я розумію, що тонкі трубки, але при наявності такої нерівномірності зовні - слід розуміти, що такі ж нерівномірні характеристики самого шва. Але, я не спеціалізуюсь на моторамах... Можливо так треба. згоден - шов не ідеальний (це накладка для підсилення). Але вживу воно якось виглядає лагідніше. Думаю що витримає всі мої неподобства(+6 - 2)
|
|
|
Записан
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #183 : 24.04.2017, 22:27:39 pm » |
|
Критикувати можна всіх якщо є за що. Варили аргоном матеріал - харчова нержавійка.
Просто по фото здалось що в деяких місцях підварювали чорним металом, бо поверхня труби не змінила колір навколо шва. Харчова нержавійка це вуглецю від 0,12 до 0,8%.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Sergio69
|
|
« Ответ #184 : 24.04.2017, 22:55:57 pm » |
|
Варили все однозначно нержавійкою - а потемніння можлива викликане тим що залапана рама була трохи і масло горіло при зварці.А може і не в цьому - бо листова нержавійка чесно признаюсь невідомого походження.
|
|
|
Записан
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #185 : 25.04.2017, 12:48:44 pm » |
|
Варили все однозначно нержавійкою - а потемніння можлива викликане тим що залапана рама була трохи і масло горіло при зварці.А може і не в цьому - бо листова нержавійка чесно признаюсь невідомого походження. Листову легко перевірити на вміст вуглицю, нагріти до коліру стиглої вишні і миттєво у воду. Якщо загартувалась хоч трохи, - вміст вуглецю забагатий.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Sergio69
|
|
« Ответ #186 : 07.05.2017, 21:42:31 pm » |
|
Пробував магнітом - не береться. Таки нержавійка....
|
|
|
Записан
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
|
вершок
|
|
« Ответ #188 : 14.05.2017, 23:36:12 pm » |
|
Схожа на «меблеву» нержавійку. На мій погляд ще краще. Взагалі не розумію чому в авіації , якщо не для хімії , використовують харчову.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #189 : 15.05.2017, 00:35:04 am » |
|
Може тому, що харчова менш пiддаеться коррозii? Да, i технологiй бiльш притримуються, що сказуеться на прогнозованостi характеристик.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #190 : 15.05.2017, 15:55:45 pm » |
|
До чого тут "меблева" чи "харчова" - ви ж не бак під питну воду на дачі зварюєте! Перед тим як зварювати щось для літака, хтось технології зварювання читав? Технології матеріалів? Чому 30ХГСА після нетехнологічного зварювання починає тріщати? Який саме хімічний елемент в цій сталі дає такий ефект?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #191 : 15.05.2017, 21:12:56 pm » |
|
До чого тут "меблева" чи "харчова" - ви ж не бак під питну воду на дачі зварюєте! Перед тим як зварювати щось для літака, хтось технології зварювання читав? Технології матеріалів? Чому 30ХГСА після нетехнологічного зварювання починає тріщати? Який саме хімічний елемент в цій сталі дає такий ефект?
Може, тому що для меблів труби йдуть не обов*язково високої якості. Хтось читав, хтось знає, а хтось знає і зварює. До чого це питання? Мателіаловедення. Вивчав. Бо порушена технологія... Той, що й підвищує ударну в*язкість, мабуть. Наступного разу формулюйте точніше питання. Й по черзі, будь-ласка.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
br5s
Авиаторы
Karma: +161/-17
Offline
|
|
« Ответ #192 : 16.05.2017, 11:51:36 am » |
|
Критикувати можна всіх якщо є за що. Варили аргоном матеріал - харчова нержавійка. Розміщаю фото схеми живлення інжекторного двигуна - чи Лайк чи Конт не знаю. Все ніби зрозуміло крім Fuel strain. Це емність для бензину чи може це зворотній клапан? Які думки - а саме краще знати точно Fuel strain - це звичайний відстійник з сітчатим фільтром та нажимним клапаном зливу відстою, за звичай монтуеться в наайнижчому місці на протипоженої перегородці з легким доступом без зйому капотів
|
|
|
Записан
|
|
|
|
preacher
|
|
« Ответ #193 : 16.05.2017, 13:20:24 pm » |
|
Може, тому що для меблів труби йдуть не обов*язково високої якості. А що є спеціальний прокатний стан під меблеву нержавійку? Чи то на металобазах є майданчики під труби невисокої якості. Є мака сталі, є під неї гост, і є властивості цієї марки. Хтось читав, хтось знає, а хтось знає і зварює. До чого це питання? Колись зварював, проте не взявся би варити деталь на літак, не перечитавши технологію зварювання саме цієї марки сталі. Той, що й підвищує ударну в*язкість, мабуть. Вуглець не підвищує ударну в'язкість.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #194 : 16.05.2017, 15:17:29 pm » |
|
Слухайте, ми тут можемо довго вправлятись в дотепностi. Але кому воно треба?))) Якщо маете досвiд/знання - подiлiться з нами, будь-ласка.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
|