Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
03.12.2024, 19:54:03 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Ремоторизація Горобця  (Прочитано 145638 раз)
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« : 30.06.2016, 15:26:50 pm »

Всім доброго дня!
Я є ЩАСЛИВИМ  господарем Горобця (самий перший) - будівничий Андрій Гнашук. На фото я з Горобцем


* 1.jpg (444.27 Кб, 1024x680 - просмотрено 1021 раз.)
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #1 : 30.06.2016, 15:33:33 pm »

Прекрасний літак - але любій діжці меду є своя ложка дьогтю Улыбающийся. Не стає йому потужності  на його злітну масу 550кг. Динаміка не така погана але на вертикалях він дохне на раз. Тому освоївши ази акробатики стало сумновато...І тут раз з Кумом ми натрапили на трішки більший двигун - М337.


* 2.JPG (475.87 Кб, 1024x680 - просмотрено 1236 раз.)
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
br5s
Авиаторы

Karma: +161/-17
Offline




« Ответ #2 : 30.06.2016, 15:41:17 pm »

Всім доброго дня!
Я є ЩАСЛИВИМ  господарем Горобця (самий перший) - будівничий Андрій Гнашук. На фото я з Горобцем

Чудово, поздоровляю. Щасливий господар чимось схожий на Сергія Орлова ))) Не?
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #3 : 30.06.2016, 22:33:00 pm »

Sergio69   М-337 що на фото  літака ЛІДЕР не е пілотажним.
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #4 : 01.07.2016, 11:22:03 am »

Не є - згоден. Доробити маслосистему не проблема так як на Горобці я її модернізував і тепер тривалість  польоту вверх ногами обмежується подачею палива з розхідного баку. Але порахувавши всі мосо-габаритні характеристики я зрозумів що на Горобець він не стане. Виручив Андрій Гнашук  який згадав про завалящий двигун Lycoming. правда це був голісінький блок


* 3.JPG (282.47 Кб, 1024x768 - просмотрено 1011 раз.)
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #5 : 01.07.2016, 11:24:43 am »

До того він вертольотний - вхід на карб ззаду


* 4.JPG (496.03 Кб, 1024x680 - просмотрено 925 раз.)
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #6 : 01.07.2016, 12:06:51 pm »

Але маємо те що маємо  Улыбающийся і я з ентузіастом  взявся за розборку і дефектовку. Вскриття показало що  ще рік -два і йому був би капець. Ні один клапан не тримав - невеликі точкові ділянки корозіі на сідлах клапанів. Штовхачі клапанівв теж почали кородувати. Зеркало циліндрів правда було чисте. Вкладиші шатунні були НОВІ Шокированный . Циліндри прошліфовані  в ремонтний розмір під заміну поршнів на Р10(0.25мм). Зараз зазор між циліндром і поршне  в районі 0.45. Це входить в допустиму межу і я вирішив  поки що поршня на міняти.
 
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #7 : 01.07.2016, 12:07:56 pm »

Зазори в кільцях теж на межі але поки що буде так


* 5.JPG (258.57 Кб, 1024x768 - просмотрено 917 раз.)
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
napets
*****

Karma: +108/-124
Offline

дельтанутий


« Ответ #8 : 01.07.2016, 22:25:53 pm »

 Смеющийся Я згадав як я ремонтував колись свого Восход 2М.І ви знаєте-їздив!
Записан
pashtet
****

Karma: +75/-6
Offline


« Ответ #9 : 02.07.2016, 20:17:09 pm »

Я был, уже к сожалению для него, последним кто вылетел на Лидере в самостоятельный. Крутой был крейсер...
Серега продолжай, тема интересная. Так кстати народ больше узнает про твой 332, может это поможет его продать.
Записан
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #10 : 04.07.2016, 11:32:37 am »

Поки тер клапанці  та вішкрібував  ржу на Lycoming товариш перегрів SUBARU EA-71. Прийшлось  робити капіталку. Моторчег симпатичний   Улыбающийся
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #11 : 04.07.2016, 11:33:32 am »

Майже Lycoming  Шокированный


* 6.JPG (216.29 Кб, 1024x768 - просмотрено 723 раз.)
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #12 : 04.07.2016, 11:42:35 am »

Тепер гостро постало питання про навісне. Дякуючи  Майку доставка запчастин з Америки стала реальністю при чому дуже за розумні гроші. Пригод було в цьому плані багато  пригод - навіть повернення назад. Все в кінцевому підсумку зрослось. і  отак виглядає


* 7.JPG (229.39 Кб, 1024x768 - просмотрено 828 раз.)
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #13 : 04.07.2016, 11:43:48 am »

з іншого ракурсу
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #14 : 04.07.2016, 11:44:39 am »

забув фото Строит глазки


* 8.JPG (216.21 Кб, 1024x768 - просмотрено 688 раз.)
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
  Печать  
Страниц: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004