Ремоторизація Горобця

<< < (18/53) > >>

Mike:
А напомните мне пане Сергію какая модель двигателя и инжектора?

Sergio69:
О шановний Mike завітав! Дуже приємно, адже це на добрих 25% і його проект!  :o
Двигун Lycoming O-360-A1G6D.Інжектор - збірна USA: машинка Lycoming RSA-5 а форсунки з розподілювачем та трубками від Continental IO-550.

Mike:
Сергей, спасибо на добром слове. Интересно ваше мнение по такому поводу. Вот мне не нравится компоновка воздухопровода в приведенной вами схеме. Предлагаю заменить крышку маслянного картера на такой, у которого выход на инжектор снизу вертикально. По-моему это самый правильный вариант. Что думаете?

Sergio69:
Цитата: Mike от 14.01.2017, 15:30:53 pm

Сергей, спасибо на добром слове. Интересно ваше мнение по такому поводу. Вот мне не нравится компоновка воздухопровода в приведенной вами схеме. Предлагаю заменить крышку маслянного картера на такой, у которого выход на инжектор снизу вертикально. По-моему это самый правильный вариант. Что думаете?

Я про це думав і навіть піднайшов варіант. Але нема впевненості що підійде а по друге що якщо і підійде то треба впускні патрубки міняти. Реально затратити треба в районі 700$. Аможе і більше. Тому простіше зварганити повітрезабірник з поворотом.

Sergio69:
Виникла ще одна невелика проблема з вихлопною. Як видно з фото вихід з вихлопної іде на зовні і треба робити ширший капот. Є ідея переварити ці труби так щоб з кожного циліндра труба ішла індивідуально і під фюзеляж. Але для цього треба існуючі труби різати на куски. Десь по 3-4 частини буде зварено. Особливо шов в 10 см від циліндра мене трохи напружує.  Який в кого є досвід по переробці глушників. Чи не розвалиться така конструкція?

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница