Ремоторизація Горобця
Sergio69:
До того він вертольотний - вхід на карб ззаду
Sergio69:
Але маємо те що маємо :) і я з ентузіастом взявся за розборку і дефектовку. Вскриття показало що ще рік -два і йому був би капець. Ні один клапан не тримав - невеликі точкові ділянки корозіі на сідлах клапанів. Штовхачі клапанівв теж почали кородувати. Зеркало циліндрів правда було чисте. Вкладиші шатунні були НОВІ :o . Циліндри прошліфовані в ремонтний розмір під заміну поршнів на Р10(0.25мм). Зараз зазор між циліндром і поршне в районі 0.45. Це входить в допустиму межу і я вирішив поки що поршня на міняти.
Sergio69:
Зазори в кільцях теж на межі але поки що буде так
napets:
;D Я згадав як я ремонтував колись свого Восход 2М.І ви знаєте-їздив!
pashtet:
Я был, уже к сожалению для него, последним кто вылетел на Лидере в самостоятельный. Крутой был крейсер...
Серега продолжай, тема интересная. Так кстати народ больше узнает про твой 332, может это поможет его продать.
Навигация