Ремоторизація Горобця

<< < (2/53) > >>

Sergio69:
До того він вертольотний - вхід на карб ззаду

Sergio69:
Але маємо те що маємо  :) і я з ентузіастом  взявся за розборку і дефектовку. Вскриття показало що  ще рік -два і йому був би капець. Ні один клапан не тримав - невеликі точкові ділянки корозіі на сідлах клапанів. Штовхачі клапанівв теж почали кородувати. Зеркало циліндрів правда було чисте. Вкладиші шатунні були НОВІ :o . Циліндри прошліфовані  в ремонтний розмір під заміну поршнів на Р10(0.25мм). Зараз зазор між циліндром і поршне  в районі 0.45. Це входить в допустиму межу і я вирішив  поки що поршня на міняти.
 

Sergio69:
Зазори в кільцях теж на межі але поки що буде так

napets:
 ;D Я згадав як я ремонтував колись свого Восход 2М.І ви знаєте-їздив!

pashtet:
Я был, уже к сожалению для него, последним кто вылетел на Лидере в самостоятельный. Крутой был крейсер...
Серега продолжай, тема интересная. Так кстати народ больше узнает про твой 332, может это поможет его продать.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница