Ремоторизація Горобця

<< < (7/53) > >>

br5s:
Цитата: Sergio69 от 06.07.2016, 11:23:47 am

Знову про новий двигун. Щастя тривало недовго- десь пів години працював а потім став попукувати  потім стало трясти  і зараз реально трясе так що болти просто відпадають на ходу.
В кого які думки на цей рахунок?

Це певно не вдячна справа , але можу запропонувать перевiрити компресiю у кожному з цилiдрiв потым всеж таки запалювання - може не затягли магнето , але перевырить потрыбно. Наступне перевырить патрубки паливно-повытрянноъ сумышы по всым зъеднанням- може пыдтягуе зовне повытря, ну також перевырить важиль керування сумышы. Тут все потрыбно не поспышаючи робить.
А краще знайдыть мануал , их багато в неты та все пройдыть step by step

Sergio69:
Всім дякую за висловлені припущення - буду перевіряти

Sergio69:
Компресію перевірив - всюди від 10 до 11 атм. Інжектор перевірив - по інструкції ніби все добре.
А хто скаже в здвоєнному магнето де є конденсатори ? Щось мені видається що їх немає  :o

br5s:
 в SLICK магнето Конденсатор внурi пiд кришкою, а здвоенне не розбирав.

br5s:
Цитата: Sergio69 от 07.07.2016, 12:00:57 pm

Компресію перевірив - всюди від 10 до 11 атм. Інжектор перевірив - по інструкції ніби все добре.
А хто скаже в здвоєнному магнето де є конденсатори ? Щось мені видається що їх немає  :o


Скоріше за все у вас Bendix і там повинен буть Capacitor: 10-400575, і він також під кришкою розподілення іскри та дріт з клемою що на контакт підеднується якраз з конденсатора. Ось тут все наладки до дрібниць розписані.
http://www.enstromhelicopter.com/wp-content/uploads/2012/03/Magneto-maintenance1.pdf

Навіть з якісними фото )))

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница