Ремоторизація Горобця

<< < (52/53) > >>

Andriy:
Дадут температуру 95 градусів, а реально буде працювати при 120

br5s:
Цитата: Sergio69 от 22.10.2017, 12:57:32 pm

Дякую. А все-таки яка в кого температура в крейсері на Lycoming? Читав  форуми то якби 180-200F
цілком пристойна температура. І ще - яка максимальна робоча температура мастила W100.Щось поки що відповіді дядько Гугль не дав...


І чого це дядько Гугль на вас образився? мабудь щось не те спитали)))

Paul McBride, an expert on engines, retired after almost 40 years with Lycoming.

First of all, the maximum continuous oil temperature on all Lycoming engines is 245°F.
Тобто максимальна при постійній роботі двигуна, температура масла не повинна перевищувати 245* за шкалою дядька Фарегейта.
Ideally, the desired oil temperature during cruise is 185° to 210°, assuming you are confident in the accuracy of your oil temperature gauge. We want the oil temperature to be at least in the range you’re seeing to assure we burn off the condensation in the oil which can lead to internal corrosion.
Ідеально для круиза це 185*-210* Ф , це при тому що ви впевнені у показаннях вашого масляного показометра температури.
https://generalaviationnews.com/2011/02/09/ask-paul-whats-up-with-my-oil-temperature/

Sergio69:
Цитата: br5s от 22.10.2017, 21:51:57 pm

Цитата: Sergio69 от 22.10.2017, 12:57:32 pm

Дякую. А все-таки яка в кого температура в крейсері на Lycoming? Читав  форуми то якби 180-200F
цілком пристойна температура. І ще - яка максимальна робоча температура мастила W100.Щось поки що відповіді дядько Гугль не дав...


І чого це дядько Гугль на вас образився? мабудь щось не те спитали)))

Paul McBride, an expert on engines, retired after almost 40 years with Lycoming.

First of all, the maximum continuous oil temperature on all Lycoming engines is 245°F.
Тобто максимальна при постійній роботі двигуна, температура масла не повинна перевищувати 245* за шкалою дядька Фарегейта.
Ideally, the desired oil temperature during cruise is 185° to 210°, assuming you are confident in the accuracy of your oil temperature gauge. We want the oil temperature to be at least in the range you’re seeing to assure we burn off the condensation in the oil which can lead to internal corrosion.
Ідеально для круиза це 185*-210* Ф , це при тому що ви впевнені у показаннях вашого масляного показометра температури.
https://generalaviationnews.com/2011/02/09/ask-paul-whats-up-with-my-oil-temperature/

Дякую - такі цифри і мені попадались. Але яка допустима температура мастила без втрати характеристик?
А реальні температури в робочих умовах які все ж таки? Погодьтесь - ідеально і реально речі бувають трохи різні.
Судячи з вищенаведених цифр - на максимальних обертах тоді тих же 245 Ф це є нормально?
Я просто не знаю цих нюаньсів  і мене трохи напружує те що стрілка на максимумі практично. А може то так має бути? На М332 в мене температура мастила не піднімалась вище 60-70 на вході в двигун.  Тобто в мене була середина шкали...

br5s:
245 це дається максимальна допустима температура при сталих обертах та довготривалій роботі на всіх двигунах Лайкомінг. Все що меньше аж до 185* є цілком нормальна температура.

Звісно що точність вашого показометра не є абсолютною, через те краще не досягати максимума та тримать температуру масла в межах 200-230.

Sergio69:
Ви мене реально втішили своєю відповіддю - тобто цей двигун є "гарячішим"  ніж М332!!!!
Тобто мені не так багато лишилось скинути градусів (20) - і НЕ ПАРИТИСЬ!

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница