Ремоторизація Горобця

<< < (46/53) > >>

Sergio69:
Панове - сьогодні приїхали на аеродром. Не втримався - зразу завів. І знову якісь коники - з глушника дрище масло. Причому відчутно так. На холостих не хоче працювати. Як заглушиш - то пристойно покапує. Під час виробувань такого не було і холості тримало. В мене є 2 варіанта.
1 - забилась трубка зливу масла з під клапанної кришки і затягується масло в циліндр на впуску.
2 - я забамбурив багато масла (8 літрів). Але певно то би лилось з усіх вихлопних(мабуть).а так тільки з одної - вона правда на 2 циліндри спільна.
Може хто що мав з досвіду.
Або чисто теоретично хоча би. Ще раз повторюю - при роботі на стенді такого не було навіть близько - сухо і трішки чорноти на всіх вихлопах.

ДЯКУЮ ЗА  ДОПОМОГУ
 

Геннадий Хазан:
Обьем масла у двигуні 8 кварт, а не 8 літрів

петро нестеров:
1 американская кварта для жидкостей = 0,9463 л.

Геннадий Хазан:
Sergio69    Як Ви вважаете такі сварочні шви на відповідальному вузлі яким е система випуску е нормальними? 
 Ви розуміете, що якщо інспектор побачить таку "якість" виконання робіт, в нього підставно виникнуть питання  що до взагалі якості виконання будь яких інших робіт?!
Невже не можна було запросити фахівця для виконання ціеї роботи за зрозумілі гроші??
Крім того, вихлопний колектор бажано зварювати газовою зваркою, або TIG у середовищі аргону ( за умови коли мінімальні зазори між заготовками)

Sergio69:
Аргоном і варили. Правда треба було не варити піватоматом. Але іншого не було всі вже нормальні зварники у Польщі. А які інспектори —  реально зрозумілої схеми реєстрації  саморобного літака просто я не знаю. Зареєстрував би з задоволенням але боротись з системою яка просто це не хоче робити в мене нема ні часу, лишніх коштів і бажання.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница