Ремоторизація Горобця

<< < (41/53) > >>

preacher:
Цитата: DAMIR от 16.05.2017, 20:28:49 pm

Господи, да знаємо ми, що треба преднагрів перед зварюванням, та якнайдовше охолодення
забезпечити.
http://weldering.com/svarka/defekty-svarki

Цитата: DAMIR от 16.05.2017, 20:28:49 pm

Прічер, мотораму можна і з бамбуку зробити. Аби тільки витримувала, встановлене
задачею, навантаження.
:-)

Цитата: петро нестеров от 16.05.2017, 20:51:40 pm

на заводе переварили километры труб 30ХГСА, после сварки- отжиг и термообработка

http://weldering.com/svarka/treshchiny

DAMIR:
Із досвіду скажу - читати теорію найкраще коли одразу ж пробуєш на металі.
Тобто, виділив собі тренувальні шматки, й погнав перевіряти практикою теорію.
Я ще й спецом виходив за рамки технології в обидві сторони, для наглядності.
Тоді дійсно велика користь, та й запам*ятовується надовго.)))

подвашник:
Цитата: петро нестеров от 16.05.2017, 20:51:40 pm

Цитата: preacher от 16.05.2017, 19:12:57 pm

Цитата: DAMIR от 16.05.2017, 15:17:29 pm

Слухайте, ми тут можемо довго вправлятись в дотепностi. Але кому воно треба?)))
Якщо маете досвiд/знання - подiлiться з нами, будь-ласка.

Чим ділитись? Моторну раму зварено з невідомої сталі........................................

Цитата: Геннадий Хазан от 16.05.2017, 17:24:56 pm

@Чому 30ХГСА після нетехнологічного зварювання починає тріщати?(c) 
Тому що після зварки зваренну конструкцію треба "відпустити" у термічній пічці

Під час зварювання 30ХГСА, шов суттєво сідає, і завдяки цьому навколо утворюються мікротріщіни. Відпуск вплине на вже утворившиєся мікротріщіни? Хтось пам'ятає як металеві балки при перебудові Олімпійського варили?
Тобто на кожну марку сталі існують свої технології зварювання, і навіть для зварювання чавуну. 

на заводе переварили километры труб 30ХГСА, после сварки- отжиг и термообработка

Я варю  что угодно своим тэсла 251 мма но для гарантированного качества всегда нужно провести сварочный эксперимент и настройку.
  Ну например чугуны все разные...так некоторые только электродом из нержавеющей стали, а не каким то специльным по чугуну.
 К стати фотка сваренной моторамы красивая, но толщина шва должна быть как минимум в раза два  больше по нормам и  проволоку на автомате и аргон не экономить.
 После  сварочной пробы  желательно сделать  секущий срез  и осмотреть под увеличением проверив на твердость  авторучкой пробником.

preacher:
Цитата: подвашник от 17.05.2017, 23:18:42 pm

К стати фотка сваренной моторамы красивая, но толщина шва должна быть как минимум в раза два  больше по нормам и  проволоку на автомате и аргон не экономить.

- Якось так?

подвашник:
Шьев когда  бугром то верней.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница