Ремоторизація Горобця
preacher:
Цитата: DAMIR от 16.05.2017, 20:28:49 pm
Господи, да знаємо ми, що треба преднагрів перед зварюванням, та якнайдовше охолодення
забезпечити.
http://weldering.com/svarka/defekty-svarki
Цитата: DAMIR от 16.05.2017, 20:28:49 pm
Прічер, мотораму можна і з бамбуку зробити. Аби тільки витримувала, встановлене
задачею, навантаження.
:-)
Цитата: петро нестеров от 16.05.2017, 20:51:40 pm
на заводе переварили километры труб 30ХГСА, после сварки- отжиг и термообработка
http://weldering.com/svarka/treshchiny
DAMIR:
Із досвіду скажу - читати теорію найкраще коли одразу ж пробуєш на металі.
Тобто, виділив собі тренувальні шматки, й погнав перевіряти практикою теорію.
Я ще й спецом виходив за рамки технології в обидві сторони, для наглядності.
Тоді дійсно велика користь, та й запам*ятовується надовго.)))
подвашник:
Цитата: петро нестеров от 16.05.2017, 20:51:40 pm
Цитата: preacher от 16.05.2017, 19:12:57 pm
Цитата: DAMIR от 16.05.2017, 15:17:29 pm
Слухайте, ми тут можемо довго вправлятись в дотепностi. Але кому воно треба?)))
Якщо маете досвiд/знання - подiлiться з нами, будь-ласка.
Чим ділитись? Моторну раму зварено з невідомої сталі........................................
Цитата: Геннадий Хазан от 16.05.2017, 17:24:56 pm
@Чому 30ХГСА після нетехнологічного зварювання починає тріщати?(c)
Тому що після зварки зваренну конструкцію треба "відпустити" у термічній пічці
Під час зварювання 30ХГСА, шов суттєво сідає, і завдяки цьому навколо утворюються мікротріщіни. Відпуск вплине на вже утворившиєся мікротріщіни? Хтось пам'ятає як металеві балки при перебудові Олімпійського варили?
Тобто на кожну марку сталі існують свої технології зварювання, і навіть для зварювання чавуну.
на заводе переварили километры труб 30ХГСА, после сварки- отжиг и термообработка
Я варю что угодно своим тэсла 251 мма но для гарантированного качества всегда нужно провести сварочный эксперимент и настройку.
Ну например чугуны все разные...так некоторые только электродом из нержавеющей стали, а не каким то специльным по чугуну.
К стати фотка сваренной моторамы красивая, но толщина шва должна быть как минимум в раза два больше по нормам и проволоку на автомате и аргон не экономить.
После сварочной пробы желательно сделать секущий срез и осмотреть под увеличением проверив на твердость авторучкой пробником.
preacher:
Цитата: подвашник от 17.05.2017, 23:18:42 pm
К стати фотка сваренной моторамы красивая, но толщина шва должна быть как минимум в раза два больше по нормам и проволоку на автомате и аргон не экономить.
- Якось так?
подвашник:
Шьев когда бугром то верней.
Навигация