Ремоторизація Горобця
Sergio69:
Ще павук( flow divider), форсунки та паливні лінії до них
Помпа на високий тиск (карбюраторна помпа не підходить)
Власне форсунки і павук я купив з CONTINENTAL IO-550.Пропозицій з Лайкомінгу не було
а тут була дуже хороша ціна(крім того я все таки почитав мануали з інжекторів ЛАЙКА та КОНТІНЕНТАЛ і так мені здалося що режими практично одинакові роботи ) І я вирішив ризикнути - двигун і так experimental тож по повній і будемо експериментувати
Sergio69:
Ну все встановлено невелике хвилювання і пробуємо заводити ... Але ця спроба закінчується безславно- двигун не заводиться а в кінці як бахнуло у впускному колекторі тук що обсмалило
брови ;D
Sergio69:
Шукали причину 2 тижні. Причина була в установці запалення на 180 градусів ! Зато практична робота по виставленню запалення на Лайку пройдено. Витягнули знову , пробуємо - і чудо сталося - воно працює!!! Причому ГАРНО працює!!! Поки що вище 1500 об\хв не лізем - притираємо кільця.
Sergio69:
На фото видно короб для охолодження з бляхи - не дуже гарно але функцію виконує. При чому
чомусь температура головок на передніх цилідрах вища на 30 град за задні. Думав буде навпаки
br5s:
Цитата: Sergio69 от 05.07.2016, 16:23:00 pm
На фото видно короб для охолодження з бляхи - не дуже гарно але функцію виконує. При чому
чомусь температура головок на передніх цилідрах вища на 30 град за задні. Думав буде навпаки
З рекомендацій наземного випробування двигунів подібного типу - цей короб повинен мати більш округлу форму на вході повітря , але видно що цей момент опрацювали - то хоч якись чим взагалі без ньго. Перші 30 хвилин випробування самі критичні і це все у комплексі буде результатом як сядуть кільця. І краще випробування проводить на суцільно мінеральному мастилі воно краще тримаеться в хоні. Удачі.
Ось ще "лайк" прагне більш загострить увагу на простих питаннях, там до речі й наземне випробування розписано.- http://www.lycoming.com/Portals/0/techpublications/Lycoming_Tech_Tips_2015.pdf
Навигация