Ремоторизація Горобця

<< < (36/53) > >>

DAMIR:
Та я запитав просто. :) Думав ваша робота.
Як я можу критикувати? Я моторами ще не варив.

Андрей-пилот:
Титан, на самом деле, очень хорошо вариться, просто иногда надо подавать аргон с обратной стороны.
Красивый шов получается когда свариваемые детали хорошо подогнаны, а как правило подгонку делает не сварщик.

DAMIR:
Ну, у тітана проблеми з залишковими внутрішніми напругами після зварювання.
Потрібно правильно розрахувати послідовність роботи.

В моєму розумінні, у зварюванні як у авіації. Красивий шов - правильний шов.
Але є й нюанси. ;)

DAMIR:
Цитата: Андрей-пилот от 23.04.2017, 12:00:35 pm

Красивый шов получается когда свариваемые детали хорошо подогнаны, а как правило подгонку делает не сварщик.

Але за кінцеву якість шва, все одно несе відповідальність зварник.
Тому він повинен завчасно бракувати погано підігнані деталі.
При поганій прилягаємості\зазорах, заплавка збільшує зварювальну ванну.
Це призводить до значних перевищень температурного режиму. А це тягне
за собою нерівномірність та внутрішні напруги в деталі, які частково можна
пом*якшити подальшою термообробкою(що не завжди можливо).
Коротше, все потрібно робити гарно з самого початку, починаючи з вибору
матеріалу на базі.
Вибачайте що "умнічаю". :)

preacher:
А можна спитати матеріал труб на рамі, і чим саме варили? Бо фото трохи спотворює вигляд поверхонь та швів.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница