Sergio69
|
|
« Ответ #15 : 04.07.2016, 11:47:52 am » |
|
Rotax 582 теж поремонтувався між роботами по Лайку - заміна корпусу редуктора і загальна ревізія після ЛП. (прокладки і вимивання болота )
|
|
|
Записан
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
Sergio69
|
|
« Ответ #16 : 04.07.2016, 12:02:48 pm » |
|
Інжектор , магнето, помпа вигляд збоку
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
Sergio69
|
|
« Ответ #17 : 04.07.2016, 12:09:42 pm » |
|
Дуже мене здивувала така штука як тросик для тахометра. В америкосів дорого - порядка 70дол.Почав шукати в нас - і не повірите від Волги цей трос підійшов один в один - і по різьбі теж! Видно американське коріння так і залишилось. Горобець на обслуговуванні - все по регламенту кожні 50 год
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
Sergio69
|
|
« Ответ #18 : 04.07.2016, 12:13:38 pm » |
|
До речі якщо порівнювати Лайк і Лом-Прагу з середини то Лайк по культурі виробництва сильно програє. Має вигляд звичайного тракторного двигуна.
|
|
|
Записан
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
Sergio69
|
|
« Ответ #19 : 04.07.2016, 15:27:52 pm » |
|
Що було куплено на eBay інжектор RSA-5 магнето D4LN без кришки Кришка окремо кришка з проводами під 6 горшків генератор свічки нові old stok говернер гвинт Багато що з кріплення робив по місцю Як показало подальше життя з усього купленого поганий був тільки генератор
|
|
|
Записан
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
Sergio69
|
|
« Ответ #20 : 04.07.2016, 15:36:57 pm » |
|
Ще павук( flow divider), форсунки та паливні лінії до них Помпа на високий тиск (карбюраторна помпа не підходить) Власне форсунки і павук я купив з CONTINENTAL IO-550.Пропозицій з Лайкомінгу не було а тут була дуже хороша ціна(крім того я все таки почитав мануали з інжекторів ЛАЙКА та КОНТІНЕНТАЛ і так мені здалося що режими практично одинакові роботи ) І я вирішив ризикнути - двигун і так experimental тож по повній і будемо експериментувати
|
|
|
Записан
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
Sergio69
|
|
« Ответ #21 : 05.07.2016, 16:12:38 pm » |
|
Ну все встановлено невелике хвилювання і пробуємо заводити ... Але ця спроба закінчується безславно- двигун не заводиться а в кінці як бахнуло у впускному колекторі тук що обсмалило брови
|
|
|
Записан
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
Sergio69
|
|
« Ответ #22 : 05.07.2016, 16:19:50 pm » |
|
Шукали причину 2 тижні. Причина була в установці запалення на 180 градусів ! Зато практична робота по виставленню запалення на Лайку пройдено. Витягнули знову , пробуємо - і чудо сталося - воно працює!!! Причому ГАРНО працює!!! Поки що вище 1500 об\хв не лізем - притираємо кільця.
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
Sergio69
|
|
« Ответ #23 : 05.07.2016, 16:23:00 pm » |
|
На фото видно короб для охолодження з бляхи - не дуже гарно але функцію виконує. При чому чомусь температура головок на передніх цилідрах вища на 30 град за задні. Думав буде навпаки
|
|
|
Записан
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
br5s
Авиаторы
Karma: +161/-17
Offline
|
|
« Ответ #24 : 05.07.2016, 18:48:21 pm » |
|
На фото видно короб для охолодження з бляхи - не дуже гарно але функцію виконує. При чому чомусь температура головок на передніх цилідрах вища на 30 град за задні. Думав буде навпаки
З рекомендацій наземного випробування двигунів подібного типу - цей короб повинен мати більш округлу форму на вході повітря , але видно що цей момент опрацювали - то хоч якись чим взагалі без ньго. Перші 30 хвилин випробування самі критичні і це все у комплексі буде результатом як сядуть кільця. І краще випробування проводить на суцільно мінеральному мастилі воно краще тримаеться в хоні. Удачі. Ось ще "лайк" прагне більш загострить увагу на простих питаннях, там до речі й наземне випробування розписано.- http://www.lycoming.com/Portals/0/techpublications/Lycoming_Tech_Tips_2015.pdf
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Werter
Karma: +5/-2
Offline
|
|
« Ответ #25 : 06.07.2016, 07:16:20 am » |
|
"Горобця" потрібно любити який він був створений...
После замены двига последует уменьшение=0 угла атаки верхнего крыла + замена на симметричный профиль ... attached file:)
|
plan.pdf (235.05 Кб - загружено 301 раз.)
plan.pdf (235.05 Кб - загружено 287 раз.)
|
|
Записан
|
|
|
|
Sergio69
|
|
« Ответ #26 : 06.07.2016, 11:05:37 am » |
|
О дякую за допомогу по Лайку - цікавий для мене документ. А по Горобцю - та я його ЛЮБЛЮ але хочу щоб на ньому можна було би повитворяти ще щось додатково. План Горобця -взагалі як святі мощі - роздрукую і повішу в гаражі
|
|
|
Записан
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
Sergio69
|
|
« Ответ #27 : 06.07.2016, 11:23:47 am » |
|
Знову про новий двигун. Щастя тривало недовго- десь пів години працював а потім став попукувати потім стало трясти і зараз реально трясе так що болти просто відпадають на ходу. В кого які думки на цей рахунок?
|
|
|
Записан
|
Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
|
|
|
TAILDRAGGER
|
|
« Ответ #28 : 06.07.2016, 11:32:23 am » |
|
і зараз реально трясе так що болти просто відпадають на ходу. В кого які думки на цей рахунок?
Поршень в одном из цилиндров не оторвался от шатуна?
|
|
|
Записан
|
Штирлиц склонился над картой- его рвало на родину
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #29 : 06.07.2016, 11:55:15 am » |
|
Вибрация, (не от поломки), при слишком раннем опережении зажигания или от перебогащенной топливо- воздушной смеси, а механически..., то что то начало сильно затирать или подшипник или поршень.
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
|