Ремоторизація Горобця

<< < (22/53) > >>

VS:
Як варіант. Стрейч плівку після того як, обмотано гвинто-моторну групу покрити монтажною піною товщиною близько 10 -15 мм., ( зазор між капотом та двигуном) після застигання піни з допомогою канцелярського ножа обрізати все зайве надавши бажаної форми капоту, після цього знову все обтягнути стрейч плівкою, віготовляемо короб із цупкого картону  і одягаємо на гвинтомоторну групу,  задуваємо
товстим шаром близько 5 см монтажної піни, після затвердівання розрізаємо по лінії роз"єднання капотів отримуємо дві напівматриці, якщо виготовити короб з фанери то можлива заливка гіпсом, матриці получаться майже готові та в них легко заполірувати поверхню, повторюю це як варіант

vov4ik3:
монтажная пена после расширения и застывания может сильно удивить  =)))))))))))

Sergio69:
Це точно про піну. А от щоб два рази плівку мотати - це цікава думка.Дякую за ідею :)

вершок:
Не вижу ничего страшного в расширении пены.
Кому критично попробуйте клей пену.
Сопротивление на сжатие не то , зато совсем не расширяется.

VS:
Ну отак разром і розробимо технологію виготовлення капотів, хоча за великим рахунком на форумі присутні люди, які займаються цим безпосередньо на практиці , можливо щось  і підкажуть?

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница